Safe Apeldoorn: alweer lopen met die k*t GSXR!

gsxr-er

MF'er
10 jul 2001
174
0
Utrecht
Ik dacht vanmiddag even gezellig nar Safe Apeldoorn te gaan en meteen kennis te maken met een aantal MF-ers. Ik richting Apledoorn gereden..slaat mijn motor bij het eerste het beste stoplicht af. Starten en doorrijden maar bij het volgende stoplicht hetzelfde verhaal en nu starte hij niet meer. Duwen dus... :( :( .Om een lang verhaal kort te maken, na drie keer lukte het ook niet meer om die kl*te bak aan te duwen en kon ik dus gaan lopen met de motor in de hand. Ach dit had ik toch al zeker een maand niet meer gedaan :( :9~ :9~ :9~ :9~ :r . (geen motorrijden die tegenwoordig nog stopt overigens)

Toen ik 200 meter van safe af was sloeg bij de 50e poging tot starten de motor natuurlijk wel aan :? . Dus ik over het fietspad zonder helm de laaste meters naar Safe afgelegd (en meteen een domme indruk gemaakt op alle aanwezige motorrijders: Bezwete kop, verwilderde blik, flink gassend en langzaam rijden). Ik was net op tijd om een hele club MF-ers te zien vertrekken ;( maar goed ik was niet echt meer in een gezellige stemming dus misschien maar goed ook. Ik heb de *%@@ motor maar meteen in Apeldoorn gelaten om eens grondig te laten controleren en ben naar huis gegaan op de befaamde ER-5 van Safe.

Zo..ik moest even mijn agressie kwijt. Helaas heb ik jullie allemaal weer mis weten te lopen omdat het duwen me ongeveer drie kwartier vertraagd had. Een volgende keer hoop ik wel kennis te kunnen maken.
 
zul je ook wel goed ziek van worden als je een paar keer moet lopen(kon je niet bellen dat ze hem kwamen halen)
 
oh, was jij die dude met die rooie kop toen wij net weg reden?? :9
 
oh, was jij die dude met die rooie kop toen wij net weg reden?? :9

Yep dat was ik. Mooie GSXR heb trouwens....starte ook lekker snel :+

Rev: Wie koopt er nou een GSXR? Volgens mij zijn wij allbei het bewijs dat dat ex-fzr rijders zijn. Mijn mobieltje had ik natuurlijk weer eens niet bij me. Dat is meestal zo als ik pech heb.

Ik ben benieuwd wat het me gaat kosten om dit probleem te verhelpen en wat het probleem precies is. Fuck het is 1 april misschien heeft dat er iets mee te maken.
 
Rev: Wie koopt er nou een GSXR? Volgens mij zijn wij allbei het bewijs dat dat ex-fzr rijders zijn. Mijn mobieltje had ik natuurlijk weer eens niet bij me. Dat is meestal zo als ik pech heb.

Persoonlijk ex CBR-rijder, en de twee gixxers waar ik vaak mee rij zijn ex KR1-S en ex VFR. Dus wijsheid kan overal 'inslaan' maar het zat er al aan te komen ;)
 
Op maandag 01 april 2002 22:42 schreef gsxr-er het volgende:Ik ben benieuwd wat het me gaat kosten om dit probleem te verhelpen en wat het probleem precies is. Fuck het is 1 april misschien heeft dat er iets mee te maken.

1 april grap van je gsx-r :?
 
Op maandag 01 april 2002 22:42 schreef gsxr-er het volgende:Yep dat was ik. Mooie GSXR heb trouwens....starte ook lekker snel :+

Eeeuh, ik heb hem net weer 3 dagen terug.. hij wilde niet starten :(

Ze hebben het alarm er even tussenuit gehaalt, die gaf problemen, alarm is opgestuurd aan fabrikant... afwachten dus :z
 
Rev: Wie koopt er nou een GSXR? Volgens mij zijn wij allbei het bewijs dat dat ex-fzr rijders zijn. Mijn mobieltje had ik natuurlijk weer eens niet bij me. Dat is meestal zo als ik pech heb.

Tip : Neem altijd je GSM mee, dan krijg je namelijk nooit pech :+

Ben zelf naar Safe Veenendaal geweest, daar was het ook aardig druk... en denk dat daar ook wel wat MF'ers waren... maar ik was met het koekblik.. vriendin wilde ook mee.
 
Ben zelf naar Safe Veenendaal geweest, daar was het ook aardig druk... en denk dat daar ook wel wat MF'ers waren...

Wij waren daar ook nog ff ja... ff met wheelie voor de lekker drukke Safe langs rijden })
 
Wij waren daar ook nog ff ja... ff met wheelie voor de lekker drukke Safe langs rijden })

Niet gezien... was er rond 14.30u ofzo ff half uurtje. Toen had ik het wel weer gezien. Was echt druk, ook boven bij de kleding. als er 20% korting is, is iedereen er als de kippen bij :)

maarja, heb de motoren gezien die ik wilde zien, dus kan voorlopig weer vooruit blijven dromen...
 
Op maandag 01 april 2002 18:04 schreef gsxr-er het volgende:

Geen motorrijden die tegenwoordig nog stopt overigens

Daar kwam ik zaterdag achter, toen ik naast de snelweg liep. Was mijn rotzooi, die uit mijn rugtas geflikkerd was, weer aan het opzoeken.
Sta je naast je motor te bellen, komen er groepen motorrijders langs, die allemaal als schapen zitten te kijken, maar stoppen ho maar!!!!

Verder veel sterkte met je fiets. Ook iets met de brandstofpomp (zoals Scarface laatst)?
 
Terug
Bovenaan Onderaan