Safe Apeldoorn ook al weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

driver

Desert X & Multistrada 1100 S
18 dec 2003
9.243
324
Ede
Zie het net hier staan op M-F op de startpagina,Safe Apeldoorn gaat nu ook per 1 July dicht.Eerst Veenendaal wat volgens zeggen naar Apeldoorn ging ? Nu dus ook Apeldoorn dicht en ze zoeken een andere locatie zeggen ze.
Ben benieuwd of dat ook zo is want ze rommelen heel wat af de laatste maanden bij Safe maar de een na de ander sluit zijn deuren.Ben heel benieuwd wat er nu overblijft in totaal van Safe.

Wel jammer want het was in Apeldoorn voorheen wel een mooi opgezet geheel vindt ik.
Zie hieronder de tekst die ik ffe heb ,,geleend ".

gr Driver
---------------------------------------------------------------------------------

Voor de vestiging van Safe Motors in Apeldoorn zoekt de bekende Nederlandse motorfietsorganisatie een ander onderkomen. Door de behoorlijk ingrijpende reorganisatie is het bestaande pand te groot geworden. Een uitstekende aanleiding om de huidige voorraad motoren, kleding, onderdelen & accessoires tegen scherpe ‘verhuisprijzen’ aan te bieden en daarom zijn er tot 1 juli grote verhuisvoordelen.

Han Roode, marketingmanager van Safe Motors:



Wij zijn momenteel midden in het proces om Safe Motors weer volledig op de rails te zetten en dat vergt ingrijpende maatregelen. Door onze organisatie te stroomlijnen kunnen wij in de toekomst veel efficiënter te werk gaan. In dat kader hebben wij vorige maand een nieuwe vestiging in Veghel in bedrijf genomen, terwijl het huidige pand van Safe Motors Apeldoorn te groot is geworden voor de activiteiten. Wij hebben het huurcontract dan ook niet verlengd en zijn op zoek naar een nieuwe locatie.


Dus voor 1 juli moet alles de deur uit bij Safe Motors in Apeldoorn, tegen sterk gereduceerde prijzen en met groot voordeel. Mocht na 1 juli nog niet direct een ander, geschikt bedrijfspand gevonden zijn, dan worden de lopende garanties en overige verplichtingen tijdelijk overgenomen door Safe Motors Rotterdam, Safe Motors Amsterdam, Safe Motors Zoetermeer en Safe Motors Veghel totdat een nieuwe Safe Motors Apeldoorn operationeel zal zijn.
 
Hmmm, ziet er niet goed uit voor Safe. Ik had in dit topic (http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/128125) al aangegeven dat er geruchten waren dat er in Apeldoorn 10 mensen waren ontslagen... :X

Wel vreemd: Veenendaal gaat dicht en een aantal mensen moeten naar Apeldoorn waar vervolgens 10 mensen ontslagen worden. Volgens mij een beetje paniek voetbal...
 
Het lijkt in eerste instantie geen paniekvoetbal maar gewoon een reorganisatie. Nieuw (lees goedkoper) pand en minder mensen. Kosten besparen dus. Moet de meesten hier als muziek in de oren klinken. Minder overhead, betere inruilprijzen (?) en goedkopere gebruikte motoren (?)

Aan de andere kant geeft het te denken dat ze een tijdje zonder pand zitten. Zeker rond deze periode van het seizoen. Het reccept om vaste klanten weg te jagen..
 
Ik geloof er niks van dat dit met reorganisatie te maken heeft. Volgens mij gaan ze niet meer open in Apeldoorn. Waarom zouden ze anders alles (staat zelfs op de site van Safe) voor 1 juli willen verkopen tegen aanzienlijke kortingen??? :?

Ik hoop voor de mensen die er werken dat ik het fout heb :X
 
Ik heb net even gebeld naar ze. Ben aan het rondkijken voor een arai (maar de geldboom is kaal). Ze geven er 15% korting op. Niet echt spetterprijzen, maar toch mooi 15% :Y
 
misschien dat ik binnekort ook maar een kijkje ga nemen..
heb zelf ook nog wat nodig broek/schoenen.. wie weet vind ik wat voor
een aardig prijsje.. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan