Safe en service

  • Onderwerp starter Anoniempje551
  • Startdatum
A

Anoniempje551

Guest
Wederom ben ik tevreden met Safe. Apeldoorn wel te verstaan en niet om een fiets te kopen!!!

Pinlock in me nieuwe vizier laten zetten vorig jaar in staphorst. Bende begon te beslaan links onder. Erg irri.

Naar Apeldoorn geweest en nieuwe pinnetjes in gezet.
Tijdje goed gegaan.

Op beurs naar stand van pinlock geweest en weer anderen erin. Hielp weer niet.

Van de week terug naar Apeldoorn en ze is een beste poos bezig geweest. Ook pinlock nog gebeld en een nieuw vizier beboord en nieuwe pinlock erbij gepakt.

Helaas, probleem niet opgelost. Heb nu kokertjes mee gekregen om ertussen te zetten. Hopen dat dat wel goed gaat gaan nu.

Verder had ik met me verjaardag van PP een bagagenet gekregen. Middelste haak eraf. Doorgegeven en kon nieuwe pakken uit het schap :}

Ik heb eigelijk alleen maar goede ervaringen met Safe op dit gebied.

Ik hoop alleen dat die pinlock nu wel weer gaat doen waar ie voor uitgevonden is.

Trouwens geen forummers gezien. Ook niet toen ik nog ff rondje Beekbergen/Hoenderloo/Apeldoorn ben gaan doen na Safe.
 
Grote klasse van Safe.

Met dit soort service behoud je klanten. Ik wou dat bv. Motoport hipolytushoef ook zo behulpend waren met service.
 
Over Safe Apeldoorn kan ik ook alleen maar positief berichten! Ontzettend netjes hun best gedaan voor een duoseat cover voor de T595 van mijn vriend, nette inruilprijs voor mijn Daytona 900, nette service bij pech met mijn remmen, perfecte service toen de geleverde rear hugger niet de juiste bleek, nu doen ze weer enorm hun best voor me om voor mij een Kawa teamjack te regelen... echt super, die lui. Petje af...

Alle negatieve berichten over Safe ten spijt: hier in Apeldoorn weten ze hoe het ook kan... :}

(P.S. Mag dat ook de standaard worden voor de andere vestigingen? *D )
 
Over Safe Apeldoorn kan ik ook alleen maar positief berichten! Ontzettend netjes hun best gedaan voor een duoseat cover voor de T595 van mijn vriend, nette inruilprijs voor mijn Daytona 900, nette service bij pech met mijn remmen, perfecte service toen de geleverde rear hugger niet de juiste bleek, nu doen ze weer enorm hun best voor me om voor mij een Kawa teamjack te regelen... echt super, die lui. Petje af...

Alle negatieve berichten over Safe ten spijt: hier in Apeldoorn weten ze hoe het ook kan... :}

(P.S. Mag dat ook de standaard worden voor de andere vestigingen? *D )


Misschien dat ze dan de naam Safe es moeten verwijderen...zou voor hun nog beter wezen denk ik...respect :}
 
he annette ik heb vanmiddag wel een uur op het klaverblad gereden bij apeldoorn ook nog effe bij termaat geweest en weer niet geslaagd,zag een mooi alpinestars combi maar moet een 60 jasje hebbn en een 54 broek.is niet los te bestellen wel een jack maar geen broek ,of een hele zwarte broek,maar ik wil iets flitsends :9
 
Heb nu kokertjes mee gekregen om ertussen te zetten. Hopen dat dat wel goed gaat gaan nu.

Wat voor kokertjes? Hoe kom ik daaraan? Mijn Pinlock zit ook niet helemaal goed (de pinnen zitten iets te ver uit elkaar)
 
he annette ik heb vanmiddag wel een uur op het klaverblad gereden bij apeldoorn ook nog effe bij termaat geweest en weer niet geslaagd,zag een mooi alpinestars combi maar moet een 60 jasje hebbn en een 54 broek.is niet los te bestellen wel een jack maar geen broek ,of een hele zwarte broek,maar ik wil iets flitsends :9

Hum, tis je niet gegund :(
Is MJK niets voor jou?




En die pinnetjes te ver uit elkaar... :?
Bij mij is het probleem dat het linker gaatje te ruim is en dus pinnetje speling heeft waardoor pinlck niet goed aansluit.
Daar heb ik die kokertjes voor mee gekregen.

Ik niet helemaal snappen doen wat jij bedoelen!
 
Dus als ik het goed begrijp leveren ze een slecht product, herstellen hun eerder gemaakte fout, en jullie zijn blij met deze "goede" service?

Mis ik nou iets of..... :X
 
Dus als ik het goed begrijp leveren ze een slecht product, herstellen hun eerder gemaakte fout, en jullie zijn blij met deze "goede" service?

Mis ik nou iets of..... :X

Gebeurt dat niet bij elke dealer :?

Er is er geen één heilig!!!
 
Absoluut... en toch is de een beter dan de ander, dat zul je niet kunnen ontkennen.

Is iets heel persoonlijks...

Als het klikt met het personeel zal je makkelijker iets voor mekaar krijgen dan wanneer je mekaar maar een zeikerd vindt.

Jij kan nog zo tevreden zijn over *****, terwijl ik het een flutzaak vind met belachelijk personeel en geen kennis van zaken.
 
Is iets heel persoonlijks...

Als het klikt met het personeel zal je makkelijker iets voor mekaar krijgen dan wanneer je mekaar maar een zeikerd vindt.

Jij kan nog zo tevreden zijn over *****, terwijl ik het een flutzaak vind met belachelijk personeel en geen kennis van zaken.
zolang het maar geen safe rotterdam is :X
 
Is iets heel persoonlijks...

Als het klikt met het personeel zal je makkelijker iets voor mekaar krijgen dan wanneer je mekaar maar een zeikerd vindt.

Jij kan nog zo tevreden zijn over *****, terwijl ik het een flutzaak vind met belachelijk personeel en geen kennis van zaken.

*****
In de buurt van Apeldoorn? Hm... ik denk na... :)
 
Voor mijn SV650S wilden ze mij - na lang rekenen - een slechte inruilprijs geven op een nieuwe R6. Sterker nog; als ik een 2e hands R6 zou kopen kreeg ik er meer voor terug dan voor een nieuwe!

Uiteindelijk bij mijn huidige dealer (MotoPort Zelhem) de beste prijs gekregen voor de SV. Dat scheelde bijna € 900,- met Safe. Terwijl ze er bij Safe geen 1 SV 2e hands hadden staan. Qua inruilen (meerdere malen met nieuwe motoren) nooit bij Safe uitgekomen, altijd veel te laag.


CAT
 
Voor mijn SV650S wilden ze mij - na lang rekenen - een slechte inruilprijs geven op een nieuwe R6. Sterker nog; als ik een 2e hands R6 zou kopen kreeg ik er meer voor terug dan voor een nieuwe!

Uiteindelijk bij mijn huidige dealer (MotoPort Zelhem) de beste prijs gekregen voor de SV. Dat scheelde bijna € 900,- met Safe. Terwijl ze er bij Safe geen 1 SV 2e hands hadden staan. Qua inruilen (meerdere malen met nieuwe motoren) nooit bij Safe uitgekomen, altijd veel te laag.


CAT

En mijn man en ik hadden pech met onze Guzzi bij Motoport Zelhem: wilden ze niets voor geven (tegenover 4500 euro elders). Zo zie je inderdaad maar... :)

Een goede dealer die bij jou past: Zoekt en gij zult vinden?
 
Ik hoop alleen dat die pinlock nu wel weer gaat doen waar ie voor uitgevonden is.

Jammer dat de Pinlock niet in een keer goed werkte. Ik heb dit niet eerder gehoord en hoop dat je toch tevreden bent over Pinlock (zoals de meesten ;)
Laat het me even weten als je weer problemen ondervindt...

Vriendelijke groet,
Bas Jongsma
Pinlock fog-free systems
 
Jammer dat de Pinlock niet in een keer goed werkte. Ik heb dit niet eerder gehoord en hoop dat je toch tevreden bent over Pinlock (zoals de meesten ;)
Laat het me even weten als je weer problemen ondervindt...

Vriendelijke groet,
Bas Jongsma
Pinlock fog-free systems


Ik heb in mijn vorige helm (Shoei) ook een Pinlock gehad. Op zich wel handig, maar op een gegeven moment kwam er toch op de een of andere manier vocht tussen :? met een wazig zicht als gevolg daarvan. Opgedroogde druppelvorming moest worden weggehaald, dus Pinlock moest eruit.

Na 2 à 3 keer dit gedaan te hebben, brak spontaan mijn pinnetje af ;( . Deze met secondelijm weer vastgeplakt en Pinlock kon er weer op :) . Toch bleef het probleem van vochtdoorlating / druppelvorming. Of het nu aan de pinlock lag of aan diegene die hem er heeft ingemaakt (toentertijd bij Safe), weet ik niet, maar optimaal was het zeker niet.

Ik heb nu een Araihelm. Deze heeft een kleine kierstand (die niet op de Shoei zat). Hierdoor nauwelijks last meer van beslaan, alleen op het moment als ik stil sta, maar dan doe ik even mijn vizier iets verder open. Tot nu toe dus geen (vocht)problemen ondervonden en ik hoop dat dat zo blijft.


CAT
 
Ik heb in mijn vorige helm (Shoei) ook een Pinlock gehad. Op zich wel handig, maar op een gegeven moment kwam er toch op de een of andere manier vocht tussen :? met een wazig zicht als gevolg daarvan. Opgedroogde druppelvorming moest worden weggehaald, dus Pinlock moest eruit.

Na 2 à 3 keer dit gedaan te hebben, brak spontaan mijn pinnetje af ;( . Deze met secondelijm weer vastgeplakt en Pinlock kon er weer op :) . Toch bleef het probleem van vochtdoorlating / druppelvorming. Of het nu aan de pinlock lag of aan diegene die hem er heeft ingemaakt (toentertijd bij Safe), weet ik niet, maar optimaal was het zeker niet.

Ik heb nu een Araihelm. Deze heeft een kleine kierstand (die niet op de Shoei zat). Hierdoor nauwelijks last meer van beslaan, alleen op het moment als ik stil sta, maar dan doe ik even mijn vizier iets verder open. Tot nu toe dus geen (vocht)problemen ondervonden en ik hoop dat dat zo blijft.


CAT

Had je de Pinlock met siliconen seal? Dan is er als het goed is een luchtdicht geheel. Zoniet inderdaad pinnetjes bijdraaien, zodat er weer spanning op komt te staan. Ik stuur met plezier een paar reservepinnetjes op.

Voor je Arai helm is er natuurlijk ook een Pinlock ;)

Groeten,
BasJ
Pinlock
 
Terug
Bovenaan Onderaan