safe failliet?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb weleens gehoord van zo'n Safeplan....Misschien iets voor Safe??

Als iemand daaraan meedoet moet die dan nog wel betalen?? Of heeft die mzzl??
 
Safe bestaat nog, 't is alleen Veenendaal dat dicht gaat. Toen de voormalige directie "problemen had" :X zijn ze vertrokken en lieten de motorzaak zelf achter met de huur van het volledige pand en dat was niet op te brengen vandaar de sluiting van dat filiaal.

De motoren en kleding worden verdeeld over de 4 overgebleven filialen. Deze week is het pand nog open om alle lopende zaken ( reparaties etc af te maken ).

uit betrouwbare bron, een vriendin van me die daar werkt - en zelf gelukkig naar een ander filiaal ( in Zoetermeer kan ) - kwam het slechte nieuws Donderdavond vertellen
 
Safe bestaat nog, 't is alleen Veenendaal dat dicht gaat. Toen de voormalige directie "problemen had" :X zijn ze vertrokken en lieten de motorzaak zelf achter met de huur van het volledige pand en dat was niet op te brengen vandaar de sluiting van dat filiaal.

De motoren en kleding worden verdeeld over de 4 overgebleven filialen. Deze week is het pand nog open om alle lopende zaken ( reparaties etc af te maken ).

uit betrouwbare bron, een vriendin van me die daar werkt - en zelf gelukkig naar een ander filiaal ( in Zoetermeer kan ) - kwam het slechte nieuws Donderdavond vertellen
Da's dus geen failliet... Dan krijg je echt de kans niet je inboedel over de overige zaken te verdelen...
 
Da's dus geen failliet... Dan krijg je echt de kans niet je inboedel over de overige zaken te verdelen...
En wat k ook niet snap.. als de directie weg is, en de som van de huur kan niet eens opgebracht worden, was deze vestiging dus al nooit rendabel :?
 
En wat k ook niet snap.. als de directie weg is, en de som van de huur kan niet eens opgebracht worden, was deze vestiging dus al nooit rendabel :?
Tenzij de door de directie de aan zichzelf toegekende salarissen zo exorbitant hoog waren dat..... enz


En dát zou me niks verwonderen
 
Safe Motors dicht, medewerkers op straat

VEENENDAAL - De vestiging van Safe Motors in Veenendaal is met onmiddellijke ingang gesloten. Het bedrijf in motorkleding en - accessoires verplaatst alle activiteiten naar de winkel in Apeldoorn. Ongeveer tien medewerkers hebben inmiddels gehoord dat ze op straat staan.
Op zich jammer maar de winkel en vooral het personeel straalde niet veel goeds uit als je daar binnen liep.
 
i gotta say.. they had it coming :9

lullig voor het personeel inboedel wordt wel lekker verdeeld maar zij staan op straat... als ze t nou es andersom doen. personeel verdelen en de motoren op straat zette :+
 
Is toch eens langs geweest hier op MF ,dat Safe zijn vestigingen wou verminderen en meer centralizeren :?

heb het ergens gelezen,weet niet meer waar |(

Op zich jammer maar de winkel en vooral het personeel straalde niet veel goeds uit als je daar binnen liep.

Zo zijn er wel meer zaken B|
Ben de laatste paar maanden motorzaken aan het afstruinen vanwege het 750 K4 projectje ,maar als ik ga kijken waar je fatsoenlijk geholpen wordt hou ik maar 2 zaken over van de 7/8

Vindt dit nou niet zo'n indrukwekkende score ;(
 
Laatst bewerkt:
En zo zie je maar weer dat het concept van Safe gewoonweg niet werkt.
Ben al aardig wat vestigingen ingeweest maar 't was overal hetzelfde ,personeel wat geen verstand heeft van motoren maar wel van verkopen, een service van lik me naad tenzij ze weten dat er goed op verdiend kan worden.
Zo'n concept wreekt zich op den duur
 
Ik vind het toch al onvoorstelbaar dat de motorzaken tegenwoordig de grootte hebben van een V&D. Een broekie moet jou wat vertellen over een fiets wat vaak een probleem is want een motorrijder is doorgaans heel goed op de hoogte van wat hij wil kopen. En vaak is het in de werkplaats al net zo!! Ze hebben vaak 1 goede monteur met daar omheen een paar broekies maar waar wel hetzelfde werkplaatstarief voor gerekend wordt. De consument pikt dat tegenwoordig niet meer en internet is iets waarmee wereldwijd mensen te bereiken zijn. Je zult dus scherp met je prijzen moeten zijn en goede service verlenen om je hoofd boven water te houden. En dan kom je er niet met een onpersoonlijke grote toko!
 
Safe Almelo is ook al dicht, tenminste dat is een outlet store geworden.
Dus het gaat helemaal niet zo goed met SAFE????
Jammer moeten we weer verder rijden.....
 
vooral dat één goerde monteur, een stapel broekies en wel hetzelfde uurtarief stoort mij ook mateloos, dan berng ik hem wel naar een 1 of 2 mans zaakje.


Safe veenendaal stond bij mij nou ook niet echt bekend om hulpvaardig personeel (de werkplaats iig)
 
Safe Veenendaal was tot voor een jaar of vijf geleden, onder leiding van Koos, voor mij een TOPzaak. De sterkte was toen dat men ondanks de grootte van de zaak toch een heel persoonlijke sfeer en ook een band met de klant wist te scheppen. Je ging er voor je plezier naar toe, al had je niets nodig. Heb daar ook een keer of vier een nieuwe motor gekocht. Jammer dat e.e.a. zo achteruit is gegaan en dat men nu moet sluiten. Hoop dat het personeel er een beetje redelijk vanaf komt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan