Safe -Jaarmarkt -Rotterdam-21/10/06

©Stoffel

MF veteraan
29 jan 2004
11.841
2.306
Alhier
Facebook
Instagram
Zaterdag 21 okt 2006 Jaarlijkse markt. Tot 70% korting.
Kijk ff op www.safe.nl

PS.Wijziging toegangsroute Safe Motors Rotterdam
De Pascalweg richting Safe Motors Rotterdam is afgesloten.

Alleen te bereiken door op de A15 de afslag Barendrecht te nemen.


Ik kom.
 
Wat een SOF dat SAFE...

(Maar leuk je ff gesproken te hebben Stoffel.)

Pepe
Ja was ff leuk;
Vooral de laagvliegende motoren. :Y

Heb de groet aan Slopie gedaan. :W

:( Had niet gezien dat r al een topic over was. :(
 
Krijgen we nu alleen de jaarlijkse klagers te horen, die toch elk jaar weer gaan :X ondanks dat ze het niet leuk vinden.

Advies blijf lekker thuis de volgende keer :r het is toch altijd saai :W

Of zijn er ook mensen die het leuk vonden :] ik vond het wel de moeite, al was het alleen maar om de stunters te zien burnen en springen :}
 
Krijgen we nu alleen de jaarlijkse klagers te horen, die toch elk jaar weer gaan :X ondanks dat ze het niet leuk vinden.

Advies blijf lekker thuis de volgende keer :r het is toch altijd saai :W

Of zijn er ook mensen die het leuk vonden :] ik vond het wel de moeite, al was het alleen maar om de stunters te zien burnen en springen :}
thanks!
 

Graag gedaan :Y
Ik vindt het erg mooi om jullie te zien stunten, en heb er echt een ritje voor over :]

Howard heb ik zien groeien, van een beginner een aantal jaren geleden bij mij om de hoek, tot nu toe met al zijn stunts :} hij weet van geen ophouden
 
Krijgen we nu alleen de jaarlijkse klagers te horen, die toch elk jaar weer gaan :X ondanks dat ze het niet leuk vinden.

Advies blijf lekker thuis de volgende keer :r het is toch altijd saai :W

Of zijn er ook mensen die het leuk vonden :] ik vond het wel de moeite, al was het alleen maar om de stunters te zien burnen en springen :}
blablabla
mag ik geen eigen mening meer hebben? Ging toch nergens over of wel :?
35 vreettentjes en een harleytent.
Oja en een mafketel die elke sprong ( :} voor die gasten) popiejopie moet becommentariseren |( |( |( :N
 
Krijgen we nu alleen de jaarlijkse klagers te horen, die toch elk jaar weer gaan :X ondanks dat ze het niet leuk vinden.

Advies blijf lekker thuis de volgende keer :r het is toch altijd saai :W

Of zijn er ook mensen die het leuk vonden :] ik vond het wel de moeite, al was het alleen maar om de stunters te zien burnen en springen :}


Je onderschrift klopt niet, moet zijn : "ik hou van lekker flamen" |(

Tegen beter weten in toch gegaan en wat zie je dan paar een schamele kraampjes. En idd dat springen is leuk om te zien.

Maar wat mij betreft slaat Safe totaal de plank mis O-)
 
Laatst bewerkt:
Ik weet wie het was, kon er wel smakelijk om lachen _O-
Ik ook, maar je moest niet voor de speaker gaan staan.
Overigens heb ik niks tegen die gasten die door de lucht vlogen of lekker aan het spelen waren op de grond. Respect voor hun :}
Alleen wordt het elk jaar minder bij safe rotterdam met dit wat mij betreft als dieptepunt. Ik vraag me af hoe lang safe nog doorgaat zo
 
blablabla
mag ik geen eigen mening meer hebben? Ging toch nergens over of wel :?
35 vreettentjes en een harleytent.
Oja en een mafketel die elke sprong ( :} voor die gasten) popiejopie moet becommentariseren |( |( |( :N
3 keer raden wie dat was? eerdere show die ze gaven hadden ze geen commentator en ook GEEN applaus. volgende keer mag jij het doen, ff kijken hoe jij de hele tijd eeeh eeeeh eeeh staat te stamelen.. suf taai tam nederlands publiek altijd man. mafketel, zeker weten. nooit saai bij mij :W
 
Graag gedaan :Y
Ik vindt het erg mooi om jullie te zien stunten, en heb er echt een ritje voor over :]

Howard heb ik zien groeien, van een beginner een aantal jaren geleden bij mij om de hoek, tot nu toe met al zijn stunts :} hij weet van geen ophouden
howard pusht zichzelf nog steeds hard, vaak push ik hem harder
_O-
 
suf taai tam nederlands publiek altijd

Daar hoor ik dan misschien ook bij, maar ook al stonden we niet te juichen, ik en mijn vader en nog veel meer mensen stonden absoluut te genieten van jullie stuntwerk hoor :}

Rest van de jaarmarkt was op zijn zachtst teleurstellend, was vorig jaar voor het eerst geweest, had toch wel verwacht dat het op zijn minst op een zelfde niveau was gebleven, maar net zoals de winkel zelf dit jaar steeds leger werd vond ik dit ook erg magertjes geworden, jammer.
 
Laatst bewerkt:
kijk, dat men niet staat te krijsen als wij aan het rijden zijn is begrijpelijk, maar wat die gasten uithaalden was zooo vet. en tijdens de 1e show kon er nog geen applaus vanaf..
 
Laatst bewerkt:
Het schans springen vond ik echt geweldig. :Y *O* *O*
Ik zag die schans staan en het landings plateau. Ik dacht nog dat halen ze nooit. Maar ff wachten en ik stond echt met mijn mond open te genieten. Ik doe :Y dat niet na. Echt super geweldig. :Y

Dat achterwielrijden heb ik wel vaker gezien. :Z
Vind ik niet zo spectaculair. (Ik doe ook niet na. :N )
 
De muziek vond ik ook best goed. Waarom altijd van die keiharde zogeaamde motor muziek? Beetje 60er jaren houd ik wel van. :Y En ook niet zo knetter hard. :N
 
Laatst bewerkt:
kijk, dat men niet staat te krijsen als wij aan het rijden zijn is begrijpelijk, maar wat die gasten uithaalden was zooo vet. en tijdens de 1e show kon er nog geen applaus vanaf..

Ik denk dat het meer kwam van de indruk die het maakte.....stond zelf af en toe ook te kijken van wtf coooool 8-)

 
3 keer raden wie dat was? eerdere show die ze gaven hadden ze geen commentator en ook GEEN applaus. volgende keer mag jij het doen, ff kijken hoe jij de hele tijd eeeh eeeeh eeeh staat te stamelen.. suf taai tam nederlands publiek altijd man. mafketel, zeker weten. nooit saai bij mij :W
Makkelijk antwoord.
Als je het niet kan doe het niet, het is ook niet zonder rede dat ik daar niet sta.
Maar, :hoe moet je je warmrijden voor zoiets, deze jump is TE eng :N
Maargoed. Laten we het on topic houden voor het 1 grote schelt partij wordt. Tis mijn mening, maar daar is men het over het algemeen toch niet mee eens :P
Ik miste dit jaar ook de Arai service tent trouwens
 
Terug
Bovenaan Onderaan