Safe -Jaarmarkt -Rotterdam-21/10/06

Verbaast me niks, makkelijk he, zeuren :r
Wat nou zeuren, ik geef mn mening :?
sry als ik je gevoelens gekwetst heb :?
nogmaals, niks tegen die gasten op de motor, diep respect daarvoor :}
Voor de rest vond ik het tegenvallen, thats all. Big deal toch :Z
 
Makkelijk antwoord.
Als je het niet kan doe het niet, het is ook niet zonder rede dat ik daar niet sta.
Maar, :hoe moet je je warmrijden voor zoiets, deze jump is TE eng :N
Maargoed. Laten we het on topic houden voor het 1 grote schelt partij wordt. Tis mijn mening, maar daar is men het over het algemeen toch niet mee eens :P
Ik miste dit jaar ook de Arai service tent trouwens
als niemand het doet dan doe ik het wel. het had wel effect iig, misschien niet bij jou
:N

en het is toch waar joh , hoe ga je je warmrijden voor zo'n sprong??? een paar keer heen en weer rijden en dan MOET je zo'n grote sprong maken. think about it, dat is een van de zieke elementen van die demonstratie..
 
Gewoon veel kraampjes zoals Safe dat nog niet zo lang geleden wel kon organiseren.

Sorry hoor, maar dit kon je toch niet echt een jaarmarkt noemen. Of wel soms :N
ik zelf hou niet zo van kraam bezoek. :N ;)
maar begrijp jullie wel. :Y
en er zijn tegenwoordig bijna elke week van zulke activiteiten
dat de meeste standhouders keuzes moeten maken denk ik.
 
als niemand het doet dan doe ik het wel. het had wel effect iig, misschien niet bij jou
:N

en het is toch waar joh , hoe ga je je warmrijden voor zo'n sprong??? een paar keer heen en weer rijden en dan MOET je zo'n grote sprong maken. think about it, dat is een van de zieke elementen van die demonstratie..
Die gasten dien het vast niet voor het eerst. T hoort allemaal bij de spanning die het publiek moet gaan voelen ;) .
maargoed, het is geen afzeiktopic naar jou toe.
Ik vond het commentaar niet ijzersterk, ik kan het niet beter, ik vond het stunten tof en het springen te gek, de rest viel tegen.
Zo nu heb ik het wel vaak genoeg gezegd denk ik zo. Heeft niks met zeuren te maken, gewoon een mening en als ik links en rechts om me heen hoorde was ik niet helemaal de enige. Het was gewoon saai en leeg voor een safe spectakelweekeind :)
 
Twee weken terug was er een gosuhh op een trialmotor aan het stunten bij Hans van Wijk. Die was ook goed zeg :}
 
kijk, dat men niet staat te krijsen als wij aan het rijden zijn is begrijpelijk, maar wat die gasten uithaalden was zooo vet. en tijdens de 1e show kon er nog geen applaus vanaf..


1 ding is zeker howie je hebt er wat mij betreft een fan bij. Helemaal te gek wat je uithaald met die fietsen.

Wist niet dat je een standing donut bedoelde :} Stond wel ff raar te kijken ;)
 
Krijgen we nu alleen de jaarlijkse klagers te horen, die toch elk jaar weer gaan :X ondanks dat ze het niet leuk vinden.

Advies blijf lekker thuis de volgende keer :r het is toch altijd saai :W

Of zijn er ook mensen die het leuk vonden :] ik vond het wel de moeite, al was het alleen maar om de stunters te zien burnen en springen :}
Ik moet eerlijk zeggen, dat ik het ook een beetje jammer vond, dat de kraampjes bijna leeg waren, echter de stuntshows :} :}

Die maakten de rit toch wel goed hoor!
 
Mijn zoon en ik vonden het stunten echt vet cool(zoals mijn zoon dat zegt).
We stonden tegenover het landingsschans, respect!! Ik doe het niet na zo springen. Ik stond eigenlijk gelijk te klappen, wat mijn medestanders niet zo begreep denk ik tot dat de springers om vroegen. Was mooi te zien en paar vette sprongen die ik alleen heb gezien op tv. oa Tabeltop, heelclicker, superman-seatgrab deze en nog meer. De laatste keer was met de x-games... Ook de andere jongens waren ook goed bezig, ook heel veel respect!!

Wat betreft het overige...ik was in '97 voor het laatst daar geweest en toen had Safe het heel groot aan gepakt heel veel kraampjes, toen was er volgens mij geen stunt tema maar er waren andere dingen. Dus aan die kan was het wel enigsinds teleurstellend...
Even kijken als het volgend jaar weer is en ook als ik tijd heb.
 
3 keer raden wie dat was? eerdere show die ze gaven hadden ze geen commentator en ook GEEN applaus. volgende keer mag jij het doen, ff kijken hoe jij de hele tijd eeeh eeeeh eeeh staat te stamelen.. suf taai tam nederlands publiek altijd man. mafketel, zeker weten. nooit saai bij mij :W

Laat ik jullie nou net allebei kennen WAHAHAHAHA _O- _O-


Staan de accupolen verkeerd jongens WAHAHA _O-
 
Ook ff wezen kijken... Volgend jaar ga ik niet nog een keer, zonde van mijn tijd geweest.

Aanbiedingen vielen tegen (maar eigenlijk wist ik dat wel). Ik ga in febr. lekker naar de beurs in Utrecht, dat vind ik veel leuker!
 
Terug
Bovenaan Onderaan