Safe Jaarmarkt Rotterdam

Ik ga ook ff kijken om er weer achter te komen dat er geen f.uck aan is en dan zo weer weg te zijn.
pcies
ik snap de ophef niet hoor
ik ken nog wel een uitspraak van een zeker iemand
die noemt deze dag safe zuigdag
er is echt geen ruk aan
het wordt zelfs elk jaar minder
ik ga dit jaar een keer niet
 
Ik ga es kijke voor een nouveau helm (voor het eerst), maar voordat ik jullie ga overbelasten met de vraag waar ik nog op moet letten bij de aanschaf van een helm....ga ik nu eerst ff de zoekfunctie gebruiken.

maar mocht er nog iemand tips hebben....graaaag
 
Ik ga es kijke voor een nouveau helm (voor het eerst), maar voordat ik jullie ga overbelasten met de vraag waar ik nog op moet letten bij de aanschaf van een helm....ga ik nu eerst ff de zoekfunctie gebruiken.

maar mocht er nog iemand tips hebben....graaaag


Als hij goed past een proefrit maken. Misschien valt hij wel tegen tijdens het rijden.
 
Ik denk dat ik ook van de partij zal zijn.
Even "showen" met mijn nieuwe aankoop. *D

Hopelijk kom ik wat MF-ers tegen daar.
Ik heb ook ff bij je triple staan kijken :] heel mooi, ik zag er bij G L Paint ook twee staan, en later op de dag nog 1 rijden in het zwart, ik wilde eerst een xjr 1300 kopen maar ben nu toch wel aan het twijffelen.
 
Idd.

Vroegâh was dat zeker anders.
Toen was het echt interessant.
Sinds Safe (en dus MQP) op de fles waren gegaan is het dus nu helemaal niks meer geworden.
 
Was de moeite waard heb een mooie helm gekocht voor 660,- (normaal 825 pleuroos) en mijn maat heeft zijn VTR1000SP1 op de testbank gehad en jawel 127 pk op het achterwiel en dat alleen door het dempertje te vervangen nu nog pcIIIr en dan gaat hij helemaal als de brandweer......

Helmpie: http://home.wanadoo.nl/marshi/slideking.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan