Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Leen dan het geld maar gewoon bij de bank... is veel en veel goedkoper...
Ik ben geen voorstander van het SAFE-plan of het Honda-leaseplan oid...
Op 2001-06-12 11:01, schreef J.W:
Het is altijd duurder dan gewoon een motor kopen, maarja dat is lenen altijd.
Het is een heel goede oplossing voor iemand die niet genoeg cash bezit.
Leuke is die allriskverzekering die er al bij zit, dat scheelt echt handen vol met geld.
Maar nogmaals als jij een 2ehands motor wil hebben geef dan ff een seintje dan gaan we wel ff zoeken voor je
Als ik nog een kleine toevoeging mag doen.....
[Knip geldwissel truuk verhaal]
met die nieuwe lening betaal je de ouwe af, het is een beetje omslachtig maar wekt wel goed. In mijn geval wel..
[ Dit Bericht is bewerkt door: Unstable op 2001-06-12 13:14 ]
Tipje, koop geen schade fiets... die prijs is niet voor niets laag...
![]()
21000kmtjes uit 96 voor Fl 16.450,--te bewonderen in Nijkerk
Ik ben het niet met Helldesker eens.
De reden dat de prijs zo laag is omdat de verzekering al diep in het buideltje heeft getast.
Zowiezo moet je niet zomaar een schademotor kopen, je moet eerst weten wat het reparen gaat kosten.
Ik heb voor een vriend een GSXR600 gevonden (Corona uitvoering uit 2000) ding had 3000 ofzo gelopen en kostte maar kleine 13.000 gulden met schade, momenteel word dat ding gespoten voor 2 a 3 duizend gulden en voila voor weinig een Corona GSXR (zijn er maar 50 van in NL).
Just my 2 cents
Op 2001-06-12 18:57, schreef J.W:
Ik ben het niet met Helldesker eens.
De reden dat de prijs zo laag is omdat de verzekering al diep in het buideltje heeft getast.
Zowiezo moet je niet zomaar een schademotor kopen, je moet eerst weten wat het reparen gaat kosten.
Ik heb voor een vriend een GSXR600 gevonden (Corona uitvoering uit 2000) ding had 3000 ofzo gelopen en kostte maar kleine 13.000 gulden met schade, momenteel word dat ding gespoten voor 2 a 3 duizend gulden en voila voor weinig een Corona GSXR (zijn er maar 50 van in NL).
Just my 2 cents
Uitzonderingen bevestigen de regel.
djust mai toew sents
Die foto van die 3 fireblades komt uit nijkerk, daar wou ik vanavond gaan kijke, alleen die vent had geen tijd. Hij heeft wel nog hele andere mooie fireblades staan, en een paar 600'tjes d8 ik..