Safe Motors SuperMotard Event ,Veenedaal,21/06/03

-=MV=-

MF veteraan
20 mrt 2003
4.993
1
Somewhere on earth
Op 21 juni 2003 in Veenendaal
Na een jaar afwezigheid is het dan eindelijk weer zover. Noteer in je agenda: 21 juni 2003 , de zaterdag voor de TT in Assen. Want dan wordt er om en nabij Safe Motors in Veendendaal op het industrieterrein De Compagnie het SuperMotard Event gehouden. Dit jaar met een officiële wedstrijd voor het Nederlands Kampioenschap van de KNMV!


Er zal gereden worden op een tijdelijk parcours van 1.200 meter lang waarvan ca. 20% onverhard is. Hierin zijn een tweetal springschansen verwerkt. Loopbruggen zorgen voor een onbelemmerde toegang voor het publiek tot het hele circuit. Naast de officiële wedstrijd staat dit event weer bol van de activiteiten. Deze dag is dus zeker weer de moeite van een bezoekje waard.

Programma:

Officiële KNMV NK SuperMotard wedstrijd ....waarbij zowel de tweewielige motoren als de 4-wielige quads aan de start zullen verschijnen.


Wedstrijd voor gelegenheidsrijders .... alle geïnteresseerde motorrijders kunnen hieraan deelnemen.


Trialdemonstratie met Peter van der Sluis ....het onmogelijke is toch mogelijk op slechts een paar vierkante meter.


Stuntrijder Arjan van Zweden ....pure acrobatie op de motor met o.a. wheelies, stoppies en burn-outs. Kortom, veel rook en actie!


Verkiezing van de Mooiste Race-Replica ....met het nog ontbrekende onderdeel of accessoire als hoofdprijs! Iedereen in het bezit van een race-replica kan deelnemen.


Kid's Corner ....met Springkussen, Schminckclowns, Ballonkunstenaars en Miniquadbaan.
Verder zorgen terrasjes voor de nodige ontspanning onder het genot van een hapje en een drankje. Live muziek en catering zullen dit begeleiden.

Diverse leveranciers verzorgen stands waar je producten kan bekijken en uitleg en advies kan krijgen. Bij Safe Motors krijg je de hele dag 10% korting op kleding, onderdelen en accessoires. En voor vroege vogels geldt tussen 08.00 en 09.00 uur zelfs een korting van 20% op kleding onderdelen en accessoires (deze aanbiedingen gelden niet in combinatie met andere aanbiedingen).

Het evenement wordt door Safe Motors B.V. in samenwerking met de Motor en Auto Club Veenendaal (MAC) georganiseerd.

Met vriendelijke groet en tot de 21e juni,

Safe Motors B.V.

Tijd Activiteit
08.00 Opening secretariaat
08.00-10.00 Machinekeuring / verstrekking transponders

10.00-11.00 Trainingen met tijdregistratie
11.00-12.15 Kwalificatietrainingen voor positie startgrid
12.15-12.55 Pauze met Stuntrijder Arjan van Zweden
13.00-13.25 1e manche NK SuperMotard groep C

13.25-13.50 1e manche NK SuperMotard groep B
13.50-14.15 1e manche NK SuperMotard groep A
14.15-14.50 1e manche Quads
14.50-15.00
Pauze
15.00-15.25 2e manche NK SuperMotard groep C
15.25-15.50 2e manche NK SuperMotard groep B
15.50-16.15 2e manche NK SuperMotard groep A
16.15-17.15 2e manche Quads
17.30 Prijsuitreiking alle klassen

Wij gaan iig weer ff naar Arian kijken.. :P
 
Ik ga hier zaterdag wel even een kijkje nemen, wat is er nou mooier dan driftende motoren :)
 
Heeeeej,
pikken jullie dennis op of hoe gaat het,
want dan rij ik vanaf daar mee, kijken hoe het gaat :P
hahahahahhahahaha neeeej
maaruhm hoelaat waar e.d.


oowjah me voet komt al op de grond
volgende stap zijn me steppies en daarna me knie O-)
 
Heeeeej,
pikken jullie dennis op of hoe gaat het,
want dan rij ik vanaf daar mee, kijken hoe het gaat :P
hahahahahhahahaha neeeej
maaruhm hoelaat waar e.d.


oowjah me voet komt al op de grond
volgende stap zijn me steppies en daarna me knie O-)


Doe je rustig aan met stunten,je hebt ons nu allemaal al zien kletteren...

"Slecht voorbeeld doet hard vallen" :+

We spreken wel ff af op msn hoelaat we jullie op pikken.. ;)
 
Misschien moet ik mijn gezicht daar ook weer eens laten zien.
Ja, ik ga zaterdag wel ff kijken in 't Veen. :]
 
Ben al weer terug...

Supervet man, ga volgend jaar zeker weer! Wat een enorme teringherrie maken die SM's zeg, sjees! ;)
Vette drifts en wheelies, ook nog 2 crashes gezien...

rn die quads...wow wat een power zeg! Vooral die ene blauwe 2takt, man wat een gek! ;)
Na de race op de zijkant rijden (op 2 wielen dus :) ), wheelie maken...te gek! :)

Stuntshow van Arjan en Kim was ook erg gaaf!

Ik heb een aardig wat gefilmd, ga ik zeer binnenkort een internet-filmpje van maken!
Ik heb de kwalificatie van de SM's en quads, de hele show van Arjan en Kim, en de start van de 1e manch...
 
Ben al weer terug...

Supervet man, ga volgend jaar zeker weer! Wat een enorme teringherrie maken die SM's zeg, sjees! ;)
Vette drifts en wheelies, ook nog 2 crashes gezien...

rn die quads...wow wat een power zeg! Vooral die ene blauwe 2takt, man wat een gek! ;)
Na de race op de zijkant rijden (op 2 wielen dus :) ), wheelie maken...te gek! :)

Stuntshow van Arjan en Kim was ook erg gaaf!

Ik heb een aardig wat gefilmd, ga ik zeer binnenkort een internet-filmpje van maken!
Ik heb de kwalificatie van de SM's en quads, de hele show van Arjan en Kim, en de start van de 1e manch...

Ben ook net terug , erg vet (niet alles afgezien...). Die quad was idd erg snel (2 cilinder 2takt yamaha banshee beetje getuned volgens mij :9 )

Hier staan mijn foto's (video's ben ik nog aan het uploaden)

Video's zijn trouwens quicktime (kan ze wel omzetten als mensen dat willen). Foto's heb ik aardig verkleind.
 
Laatst bewerkt:
Ben al weer terug...


rn die quads...wow wat een power zeg! Vooral die ene blauwe 2takt, man wat een gek! ;)
Na de race op de zijkant rijden (op 2 wielen dus :) ), wheelie maken...te gek! :)

Deze quad? Was inderdaad snel :)
100_1406.jpg
 
Nee die niet , dat was er een met een zijspan blok oid (of cr500 blok). Wij bedoelen eigelijk deze:
100_1404.jpg
 
Ook ik heb me er prima vermaakt hier een korte fotoreportage om nog even de sfeer te proeven!

Actie, lekker driften!
08-20030621-supermotard-veenendaal.jpg


09-20030621-supermotard-veenendaal.jpg


Op het voorwiel!
27-20030621-supermotard-veenendaal.jpg


Cirkeltje burnen
28-20030621-supermotard-veenendaal.jpg


Op de klompies
32-20030621-supermotard-veenendaal.jpg


Geconcentreerde blik
34-20030621-supermotard-veenendaal.jpg


Armpjes wijd
37-20030621-supermotard-veenendaal.jpg


Ontspannen ritje
43-20030621-supermotard-veenendaal.jpg


Daag Daag achterband!
54-20030621-supermotard-veenendaal.jpg


Uit het stof
56-20030621-supermotard-veenendaal.jpg


Erg snelle quad!
78-20030621-supermotard-veenendaal.jpg


Redelijk behendig die jongen!
84-20030621-supermotard-veenendaal.jpg


88-20030621-supermotard-veenendaal.jpg
 
Laatst bewerkt:
Iemand die flitsters op de A12 ter hoogte van Maarsbergen (beide richtingen) nog van dichtbij bewonderd? Heb het nog bij safe gemeld maar ze wilden het niet omroepen :(
 
Leuk zo'n dagje uit. wel duur.

kom ik in Veenendaal aan, loop achter mijn motor langs en zie een witte streep op mijn achterband. vreemd, ben ik ergens doorheen gereden? even beter kijken. SHIT! :( het is het canvas. (ik had vroeg op de morgen een noodstop moeten maken en dat was ik alweer vergeten) niet echt handig om hier nog grote afstanden mee te rijden. even bij Safe vragen of ze een nieuwe achterbandje erom kunnen leggen. en jah hoor, dat kon wel even. nou. de voorband was ook al minder aan het worden (was op een vreemde manier afgesleten, wat resulteerde in flink klapperen in het stuur rond de 80, niet fijn als je met die snelheid in een bocht hangt) dus de voorband meteen ook maar.

dus terwijl ze bij Safe nieuwe sloffen erop zetten, ging ik maar weer eens buiten naar al het supermotard- en stuntgeweld kijken. wordt er een halfuurtje later op mijn schouder getikt, staat die chef-werkplaats achter me. de remblokken waren ook op, of ie die ook mocht vervangen. heeft de beste man mij dus helemaal opgezocht in het publiek :} service!

motor stuur weer alsof ie op rails rijdt.. ik heb er gelijk maar ff 150km mee gereden, om de banden en de remblokken even in te rijden.

wat voor banden? BT020's op een VFR750

[edit]

ik lees hierboven dat het misschien nog wel duurder wordt, aangezien ik misschien nog ook wel op de foto bij oom agent sta. '(
 
Terug
Bovenaan Onderaan