Safe Motors Zoetermeer -> Randstad motors ?

Ik heb daar veel rare verhalen over gehoord .......


Ik ook over zwarte TDM's, zegt het woord 'azijnpisser' je iets?

Ik ken 2 jongens die daar niet zo lang geleden gewerkt hebben. Die Huisman is niet echt een fijne werkgever. En die paar keer dat ik daar was als klant, was 'ie nou ook niet de vriendelijkheid zelf...
Wat is er dan zo goed aan Huisman? :?
 
Ben nu drie keer in de afgelopen twee maanden bij Safe/Randstad binnen gelopen en uitgebreid gekeken bij zowel de motoren als helmen. Werd niet eens begroet. Stonden of met elkaar te lullen of beetje suf voor zich uit te kijken! :z |( :(

Ik heb in een grijs verleden in een koekblikken showroom gewerkt en ik zal je vertellen dat ik ook wel eens geen zin had maar dit is echt bizar. Was oprecht geinteresseerd in die ducati 916 die daar waarschijnlijk nog wel zal staan! :N
 
Laatst bewerkt:
Ik ken 2 jongens die daar niet zo lang geleden gewerkt hebben. Die Huisman is niet echt een fijne werkgever. En die paar keer dat ik daar was als klant, was 'ie nou ook niet de vriendelijkheid zelf...
Wat is er dan zo goed aan Huisman? :?

Ik ben er in ieder geval elke keer goed geholpen, niet door de heer Huisman, maar wel door het overige personeel. Zeg ook niet dat de meest geweldige zaak is, want mijn ervaringen zijn natuurlijk ook momentopnamen, maar "ik heb daar 'dingen' over gehoord" is dan weer zo makkelijk..
 
Nee die werkt er ook, die bedoel ik niet. Dit is de jongen die zijn ZXR400 met oud en nieuw de kelder in heeft getild als ik me goed herrinner ;)Ik ook over zwarte TDM's, zegt het woord 'azijnpisser' je iets?


Hey Nick, hoe is het jongen. Ik ben idd nog steeds werkzaam bij Randstad. En idd mn zxr getracht de kelder in te tillen. Blijft de ghetto van Delft heh. (offtopic: hoe ist op de nieuwe job)

En inderdaad, je eigen beleving in een motorzaak is altijd een moment opname, of het nou Randstad, Huisman of Goedhart is.

En voor de mensen die weleens bij Randstad komen, tot de volgende keer bij de onderdelen/accessoires.
 
Hey Nick, hoe is het jongen. Ik ben idd nog steeds werkzaam bij Randstad. En idd mn zxr getracht de kelder in te tillen. Blijft de ghetto van Delft heh. (offtopic: hoe ist op de nieuwe job)

Nieuwe job is super, mag zeker niet klagen. Staat op de planning om een keer op een vrijdagavond (werk jij dan ook?) een bakkie te komen doen bij jullie, for old time sake;)

Ciao!
 
Ik ben er in ieder geval elke keer goed geholpen, niet door de heer Huisman, maar wel door het overige personeel. Zeg ook niet dat de meest geweldige zaak is, want mijn ervaringen zijn natuurlijk ook momentopnamen, maar "ik heb daar 'dingen' over gehoord" is dan weer zo makkelijk..
Het zou heel goed kunnen dat ik dezelfde mensen ken als V. Potti. En het zou ook zomaar kunnen zijn dat ik daar regelmatig als klant geweest ben.

Ben overigens wel heel benieuwd wat jij allemaal over Zwarte TDM's gehoord hebt.
 
Het zou heel goed kunnen dat ik dezelfde mensen ken als V. Potti. En het zou ook zomaar kunnen zijn dat ik daar regelmatig als klant geweest ben.

Ben overigens wel heel benieuwd wat jij allemaal over Zwarte TDM's gehoord hebt.

Dus je baseert jouw mening op dezelfde twee mensen als V Potti? Nee dan krijg je natuurlijk een genuanceerd beeld, als meerdere mensen andermans ervaringen gaan verkondigen...

Om even iets recht te zetten, over zwarte TDM's heb ik niks gehoord (is niets mis mee namelijk). Opmerking was om aan te geven hoe een gelijkwaardige loze opmerking aankomt bij mensen.
 
Nog even mijn duit in dit zakje?

Sinds kort hebben we beiden (vrouw en ik) ons A'tje. Wij wonen in Zoetermeer en zijn dus "gezegend" met 2 motorzaken naast elkaar (Randstad en HansvanWijk).
Zoals eerder op dit forum al aangegeven; hoe meer motorzaken hoe beter voor de consument (lees voor ons). Dus zo gezien is het mooi dat Randstad doorstart.

Nu mijn ervaringen. Bij toen nog SAFE, praatje gemaakt, verteld dat we naar 2 motoren op zoek waren en verder nul komma nul aandacht gekregen. Nog een paar maal binnengelopen om 'te shoppen" en weer totaal geen aandacht. Dat was beneden bij de motoren en idem boven bij de kleding.
Jammer dus want er zit dus ook nog een buurman......En Goedhart is ook maar een kwartiertje rijden.

Als Randstad nu gaat vertellen dat ze dit soort zaken anders (beter) gaan aanpakken kan het zomaar zijn dat ik weer eens de moeite neem binnen te lopen. Niet meer voor een motor, die race is gelopen.

Voor mij is het simpel; ik ben klant en wil als klant worden gezien. Kopen is gunnen. Ik zeg niet dat alles bij HansvanWijk tien keer beter is maar ik word wel serieus genomen als klant. Meer wil ik niet en is ook niet nodig.
 
Wat heeft die toko met safe te maken anders dan dat ze in het pand komen waar ooit safe zat?

Safe is al 2 jaar dicht. Het personeel heeft al lang elders een baan gevonden (de goede zeker, de kneuzen zijn misschien nog aan het zoeken) Als er dus oud Safe personeel in die nieuwe winkel zal komen zullen dat zeker niet de toppers zijn.


ik ben benieuwd waar jij je informatie vandaan haalt... :P Safe Motors Zoetermeer BV is gewoon Randstad Motors Zoetermeer BV geworden, ze zijn verder niet dicht geweest
 
Ik heb geen problemen met Safe (Randstad, maar het blijft Safe voor mij), maar ook niet met HvW. Mijn motor komt zelf bij HvW vandaan.

Bij HvW hebben ze meer motoren staan, maar voor onderdelen loop ik afhankelijk van mijn bui eerst bij de een of bij de andere binnen.

Zo dicht naast elkaar bied de mogelijkheid om de prijzen wat makkelijker te vergelijken. Meestal scheelt het niet zoveel! (soms voordeeltje aan de ene kant, soms aan de andere).

Wat betreft het personeel: geen problemen met het personeel aan beide kanten! Helpen je allemaal erg goed en lijken verstand te hebben van waar ze mee bezig zijn.
 
Zo heeft ieder zijn eigen ervaring,

Een vriend van mij gaat altijd naar HvW, al jaren, dus ik ook voor een beetje olie, filter en het beruchte ringetje. Wel de eerste keer dat ik bij mijn motor de olie ging ververssen en had daarom wat vragen. Bij HvW werd ik wel geholpen, maar niet van harte. De beste man liep ook gewoon halverwegen mijn vraag weg om een bekende te gaan helpen. Na tien minuten naast mijn fles olie te hebben gestaan ben ik maar vertrokken.

Daarna bij de Buurman dezelfde vragen en kreeg rustig uitleg. Plaatje erbij. Het is allemaal niet complex maar tog. Het was een goede ervaring.

Wat ik ermee bedoel is dat iedereen goede en minder goede ervaringen heeft met zaken, volgende keer loop ik ook gerust weer bij HvW binnen, maar zeker eerst naar de buurman..:)

De Nijlkanarie
 
Dat gevoel heb ik ook! Dat HvW de laatste tijd wat 'drukker' is in de werkplaats. Safe heeft toch een wat 'slechtere' naam en is daardoor wellicht wat rustiger. Maar op die manier kunnen ze wel weer rustig werken aan hun goede naam!

Het kan altijd ergens 'fout' gaan, maar het gaat vooral om de oplossing die ze ervoor vinden.
 
:^

Want we kunnen wel allemaal lopen klagen over Safe of Motoport, als consument zijn we het meeste gebaat bij een gezond aantal motorzaken.
En dan de discussie wat een gezond aantal is......

Te weinig is niet goed, dan kunnen ze/we de prijs zelf vaststellen, en heeft de consument geen keuze. Die betaald dan eigenlijk altijd te veel....

Te veel dealers is ook niet goed. Dan wordt het aantal verkopen over meer dealers uitgesmeerd, waardoor ze/we te weinig binnenkrijgen. Dan moet een dealer zijn marge weer verhogen om ervan te kunnen blijven draaien, en betaald de klant dus ook weer te veel.

Over Safe (of willekeurig welke dealer dan ook) kan je lang of breed praten, maar op den duur zullen slechte dealers altijd verdwijnen. Het kan lang of kort duren, maar je kan een klant maar een bepaalde tijd als klant houden als hij/zij zich niet goed behandeld voelt.Daarna is deze wel vertrokken naar een ander.....
Daarmee wil ik trouwens zeker niet zeggen dat alle dealers die kapot gegaan zijn slechte dealers waren.
 
Hey Nick, hoe is het jongen. Ik ben idd nog steeds werkzaam bij Randstad. En idd mn zxr getracht de kelder in te tillen. Blijft de ghetto van Delft heh. (offtopic: hoe ist op de nieuwe job)

En inderdaad, je eigen beleving in een motorzaak is altijd een moment opname, of het nou Randstad, Huisman of Goedhart is.

En voor de mensen die weleens bij Randstad komen, tot de volgende keer bij de onderdelen/accessoires.

Randstadmotoren...hmmmm

Ik meen dat er amper monteurs werkzaam zijn?
 
Een kleine tip m.b.t. HvW
Als je een kleinigheid hebt is de beste tijd even naar 17.00 te komen bij HvW.
Dan is er altijd wel gelegenheid en tijd voor je. Gisteren weer meegemaakt.
 
nou heeft hans van wijk in oktober de knaldagen.

??? waarom staat dat op de ruiten geplakt van randtstad motoren ???

lijkt mij niet dat je reclame gaat maken voor een feestje van de buren/concurrent ???
 
Laatst bewerkt:
nou heeft hans van wijk in oktober de knaldagen.

??? waarom staat dat op de ruiten geplakt van randtstad motoren ???

lijkt mij niet dat je reclame gaat maken voor een feestje van de buren/concurrent ???

Omdat Randstad Motoren ook knaldagen heeft?
 
Hans van Wijk heeft het Spektakelweekend, ik denk dat hem daar het verschil zit ;)

dit weekend is al vele jaren een gedeeld feestje volgens mij, ze zijn al jaren samen in dat weekend open, toch?
 
Laatst bewerkt:
Hans van Wijk heeft het Spektakelweekend, ik denk dat hem daar het verschil zit ;)

dit weekend is al vele jaren een gedeeld feestje volgens mij, ze zijn al jaren samen in dat weekend open, toch?

Klopt, Safe Randstad is ook altijd die zondag geopend. Zou gek zijn als ze dat niet deden natuurlijk. Want menigeen die bij HvW naar binnen loopt, hobbelt ook ff bij de buren naar binnen. En verderop in de straat zit natuurlijk ook alweer een poosje de HD dealer, die ook z'n deuren niet dichthoudt op zondag...
 
Klopt, Safe Randstad is ook altijd die zondag geopend. Zou gek zijn als ze dat niet deden natuurlijk. Want menigeen die bij HvW naar binnen loopt, hobbelt ook ff bij de buren naar binnen. En verderop in de straat zit natuurlijk ook alweer een poosje de HD dealer, die ook z'n deuren niet dichthoudt op zondag...


HCS is gewoon dicht op 5 oktober, die hebben de laatste zondag van de maand altijd hun koopzondag (aankomend weekend dus). Wel jammer, anders heb je echt een Motorboulevard dat weekend, waar je bijna alle merken kunt krijgen.


Ben benieuwd naar dat weekend
 
Laatst bewerkt:
met t spectakelweekend waren ze wel lekker bezig bj s...randstad :+
25 euries voor 4 liter olie

vraag me af wanneer er weer leuke acties volgen :)

iemand nog wat anders meegemaakt daaro?
 
Terug
Bovenaan Onderaan