Safe Motors Zoetermeer -> Randstad motors ?

Fido #77

Die hard MF'er
19 feb 2006
844
2
Lansingerland
Afgelopen weekend reed ik langs Safe Motors Zoetermeer.
Ik zag dat ze op die grote zuil bij het pand een nieuw bord plaatsten met het opschrift "Randstad Motors".

Net reed ik weer langs en zag dat op het pand zelf ook al borden zaten met het opschrift "Randstad Motors".

Onderzoek op internet gedaan en Safe en Randstad hebben beiden hetzelfde adres.
Randstad

Wie weet hier meer van.
Is Safe nu overgenomen of gaan ze gewoon verder onder een andere naam?



of heb ik weer ergens hier op het MF een bericht gemist :? :?
 
Safe is nu zo vaak 'overgenomen', 'failliet gegaan' en wat dies meer zij dat je daar als door gewinterde motorrijder toch geen motor meer gaat kopen?

Of ligt het nu aan mij?
 
Safe Apeldoorn heet tegenwoordig ook weer motorcity, dus ik denk dat ze van het negatieve imago afwillen dat aan de naam safe hangt.
 
Waarom zit iedereen altijd zo te zeiken over safe???
De 2e hands motoren zijn daar schreeuwend duur dat wel maar bij de onderdelen en kleding wordt ik altijd netjes geholpen!
Ook bij de werkplaats zijn ze altijd vriendelijk en word altijd netjes geholpen/geadviseerd
heb de prijzen van de kleding en werkplaats vaak vergeleken en komt vaak op het zelfde neer als elders..

(p.s dit gaat wel over safe Rotterdam, in Zoetermeer ben ik nooit geweest)
 
Safe Zoetermeer gaat verder als Randstad motoren, samen met apeldoorn, rotterdam en volgens mij brouwer word het 4 Motors. Zo stond het ook op de Motorbeurs.
 
Waarom zit iedereen altijd zo te zeiken over safe???
De 2e hands motoren zijn daar schreeuwend duur dat wel maar bij de onderdelen en kleding wordt ik altijd netjes geholpen!
Ook bij de werkplaats zijn ze altijd vriendelijk en word altijd netjes geholpen/geadviseerd
heb de prijzen van de kleding en werkplaats vaak vergeleken en komt vaak op het zelfde neer als elders..

(p.s dit gaat wel over safe Rotterdam, in Zoetermeer ben ik nooit geweest)

Omdat er veel kuddevolk op MF zit, dat lekker mee lult omdat het modieus is om Safe af te zeiken. :X
 
Ik kom er ook nooit. :r Ga altijd bij de buren langs.
Maar zo'n bord valt wel gelijk op.
_O- Jij :r op Safe maar je gaat wel naar v Wijk? _O-

Verder (nu al) een :W topic aan het worden en sluit me aan bij Vincentino Potti en kawaidioot.
Sterker nog, ga zo weer een bakkie doen bij Safe Randstad motors, gezellige zaak :Y En kundig personeel (zeker op de kleding, kunnen ze van de buren niet zeggen met al die pubers die je aan kleding moeten helpen...).

Oh ja, alleen in Rotterdam blijft nog (de oorspronkelijke) Safe zitten. De rest gaat onder een andere naam verder.
 
_O- Jij :r op Safe maar je gaat wel naar v Wijk? _O-

Verder (nu al) een :W topic aan het worden en sluit me aan bij Vincentino Potti en kawaidioot.
Sterker nog, ga zo weer een bakkie doen bij Safe Randstad motors, gezellige zaak :Y En kundig personeel (zeker op de kleding, kunnen ze van de buren niet zeggen met al die pubers die je aan kleding moeten helpen...).

Oh ja, alleen in Rotterdam blijft nog (de oorspronkelijke) Safe zitten. De rest gaat onder een andere naam verder.

Ieder heeft zo zijn eigen zaak waar men graag komt.
Dat dat bij jullie Safe, oh sorry Randstad Motors, is, daar kunnen jullie niets aan doen.
Ik kom graag bij van Wijk Zoetermeer, Goedhart, Motoport Wateringen, Martijns motorkleding Rotterdam.
Je ziet het, maakt mij niet veel uit. Alleen ik kom niet bij Safe/Randstad motors.

Wel leuk om de reacties te lezen.
Wist niet dat Safe zoveel aandeelhouders had _O-
 
Laatst bewerkt:
Safe Zoetermeer gaat verder als Randstad motoren, samen met apeldoorn, rotterdam en volgens mij brouwer word het 4 Motors. Zo stond het ook op de Motorbeurs.


Maareh... Apeldoorn is echt no way near de randstad....

Verder vind ik ook de kleding en onderdelen afdeling van Safe (Zoetermeer dan) prima. Wordt altijd netjes geholpen. En idd, zoals gezegd zijn de motoren er redleijk aan de prijs. Hans v. WIjk zit er naast, en daar vind ik de motoren óók duur. Voor onderdelen en banden trouwens ook. Was voor een set MPP's bij vWijk meer kwijt dan bij Safe. Scheelde geloof ik iets van €30,- voor dezelfde banden...
 
Ieder heeft zo zijn eigen zaak waar men graag komt.
Dat dat bij jullie Safe, oh sorry Randstad Motors, is, daar kunnen jullie niets aan doen.
Ik kom graag bij van Wijk Zoetermeer, Goedhart, Motoport Wateringen, Martijns motorkleding Rotterdam.
Je ziet het, maakt mij niet veel uit. Alleen ik kom niet bij Safe/Randstad motors.

Wel leuk om de reacties te lezen.
Wist niet dat Safe zoveel aandeelhouders had _O-

Ik vind martijnsmotorkleding in Rotterdam helemaaaaal een :r zaak
maarja iedereen heeft zijn eigen mening en ervaringen,

Bijvoorbeeld mijn vader vind het altijd goede service als iemand gelijk naar hem toe komt om hem te woord te staan en te adviseren.
Dat vind ik persoonlijk zwaar irritant als iemand gelijk in je nek komt hijgen.
 
Tja er is een kut tijd geweest bij Safe (a.k.a Randstad) maarja er werken nu gewoon weer mensen die er wat van willen maken.

Iedereen zijn eigen favoriete zaak hoor en voor de mensen die een bakkie willen doen, jullie zijn hartelijk welkom.

Groeten een (parttime) Safe medewerker.

Ohja, check anders even
[NORML]http://www.4motors.nl/[/NORML]

Hier valt randstad motoren dus onder.
 
Laatst bewerkt:
Vind dat ze bij kleding idd meer moeite voor je doen als bij HvW...maar kom gewoon bij allebei... ga gewoon bij allebei kijken en waar het t minst kost koop ik het gewoon... :P
Blijf wel hollander uiteraard... :+
Enne safe randstadmotoren is al meerdere malen goedkoper geweest en idd vaker betere service dan van de tieners bij HvW.... ;)
 
Ieder heeft zo zijn eigen zaak waar men graag komt.
Dat dat bij jullie Safe, oh sorry Randstad Motors, is, daar kunnen jullie niets aan doen.
Ik kom graag bij van Wijk Zoetermeer, Goedhart, Motoport Wateringen, Martijns motorkleding Rotterdam.
Je ziet het, maakt mij niet veel uit. Alleen ik kom niet bij Safe/Randstad motors.

Wel leuk om de reacties te lezen.
Wist niet dat Safe zoveel aandeelhouders had _O-
Ja zo kun je ook reageren als je het niet eens bent als mensen wat anders vinden. Trouwens... van de 4 zaken die jij noemt ken ik er 3 en vind ik er 1 van erg bedenkelijk.
Toch wel knap trouwens dat je een mening kunt hebben over een zaak waar je niet komt.... Heb je Vincentino Potti z'n opmerking gelijk onderschreven.
 
Ja zo kun je ook reageren als je het niet eens bent als mensen wat anders vinden. Trouwens... van de 4 zaken die jij noemt ken ik er 3 en vind ik er 1 van erg bedenkelijk.
Toch wel knap trouwens dat je een mening kunt hebben over een zaak waar je niet komt.

Ik ben ooit wel eens een keer bij ze binnen geweest in Zoetermeer en voor de rest wel eens bij andere Safe zaken. Als je me op deze uitspraak wil pakken, ga je gang. B|

Ik weet niet wanneer jij daar voor het laatst bent geweest, maar zeg toch zelf als je op wat voor dag of tijdstip daar ook binnenkomt (en niet op actie dagen of alleen zaterdagmiddag), dan heb je toch of krijg je toch het gevoel dat het niet lekker gaat bij die zaak? Het is er ook zo leeg en er staat niet veel bijzonders. En waarom moet je als goed lopend bedrijf met koeieletters "2e hands motoren gevraagd" op je raam zetten?

Maar een mening hebben mag hier kennelijk niet en bij het stellen van een vraag wordt gelijk gesuggereerd dat er velen van het MF op Safe gemunt hebben. :X
 
Safe is echt wel 1 van de betere zaken!

Ik woon in Zoetermeer en kom regelmatig bij safe over de vloer. De jongens daar van de werkplaats zijn altijd super aardig en behulpzaam.
Ze sponsoren een vriend van mij, en mij hebben ze ook wel eens met wat dingetjes geholpen. Dat zijn echt vak lui en zonder arrogant gedrag (wat je helaas te veel ziet imo)

Als je het vergelijkt met de chagrijnige koppen die je in de werkplaats ziet bij van wijk, ga ik toch 10x liever naar safe toe.

Ze hebben het trouwens onwijs druk daar, al heel lang zoeken ze monteurs. Dat doen ze vast niet als ze failliet zijn/gaan etc :+ allemaal broodje aap verhalen als je het mij vraagt.
 
Ik weet niet wanneer jij daar voor het laatst bent geweest, maar zeg toch zelf als je op wat voor dag of tijdstip daar ook binnenkomt (en niet op actie dagen of alleen zaterdagmiddag), dan heb je toch of krijg je toch het gevoel dat het niet lekker gaat bij die zaak? Het is er ook zo leeg en er staat niet veel bijzonders. En waarom moet je als goed lopend bedrijf met koeieletters "2e hands motoren gevraagd" op je raam zetten?
Als jij je mening alleen baseerd op die ene keer dat je er geweest bent en dat de zaak de laatste tijd leeg staat prima.
Voor die tijd was het er regelmatig aardig bevolkt hoor. Stond het vol met motoren en waren de mensen vriendelijk.
Nu het wat minder gaat hakt dit soort dingen er ook wat in. Safe was een tijd bezig met de overname, vandaar dat ze het een tijdje rustig aan hebben gedaan denk ik. Nu zijn ze weer opnieuw begonnen en moeten ze wel wat te verkopen hebben.
 
Ik wordt bij Safe altijd keurig geholpen, een keer ontbraken er 2 schroeven uit mn motor (van een gedeelte die met 3 schroeven vast. Safe heeft keurig 2 schroeven op maat gemaakt en erin gezet, kosteloos. Motor komt er niet eens vandaan, maar laat wel klein onderhoud erdoen (banden etc).

Kga liever naar Safe dan HvW
 
Safe is echt wel 1 van de betere zaken!

Ik woon in Zoetermeer en kom regelmatig bij safe over de vloer. De jongens daar van de werkplaats zijn altijd super aardig en behulpzaam.
Ze sponsoren een vriend van mij, en mij hebben ze ook wel eens met wat dingetjes geholpen. Dat zijn echt vak lui en zonder arrogant gedrag (wat je helaas te veel ziet imo)

Als je het vergelijkt met de chagrijnige koppen die je in de werkplaats ziet bij van wijk, ga ik toch 10x liever naar safe toe.

Ze hebben het trouwens onwijs druk daar, al heel lang zoeken ze monteurs. Dat doen ze vast niet als ze failliet zijn/gaan etc :+ allemaal broodje aap verhalen als je het mij vraagt.


Ik had problemen met de 2de versnelling van mij r6. Dus ik de zooi uit elkaar gehaald en liet het de as met tandwielen zien aan de jongens van HvW. Ik wilde wat advies vragen.. ja als je er geen verstand van hebt dan moet je he niet uit elkaar halen, brulde de man daaro. Bij safe werd ik vriendelijk tewoord gestaan door een jongen en gaf duidelijk advies.
 
Het is goed om te zien dat er nog heel wat mensen graag bij Safe komen, de laatste tijd is het erg leeg en proberen we motoren in te kopen, we hebben toch handel nodig.

Dus dat er 'motoren te koop gevraagd' op de gevel staat wil niet zeggen dat het bedrijf richting afgrond gaat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan