Safe (Plus Plan)

Dielhoff

Rookie
3 mei 2004
13
0
Enschede
Hoi,

Zag vandaag op de site van safe motors (www.safe.nl) dat je een motor kan kopen (2e hands in mijn geval) en die na 3 jaar weer terug kan laten kopen. Intussen betaal je in die 3 jaar het bedrag dat je motor minder waard wordt. Iemand die dit al eerder heeft gedaan? Lijkt mij namelijk een prima manier om een beetje leuke motor te krijgen voor een relataief klein bedrag (70,- euro) per maand.

Groeten,

Tim

En dan ga je goed rekenen en kom je erachter dat de zon niet voor niks op gaat.
SAFE geeft zoiets niet cadeau natuurlijk.

Niet aan beginnen of je moet de geldpest hebben en het niet erg vinden dat je meer betaalt met zoiets dan normaal is.

Als je het toch wil doorzetten, vraag dan eerst eens naar de voorwaarden en lees die VOORAL GOED door.

Hmmmm, ik heb er zelf geen ervaring mee maar het riekt naar de misdaad.
SafeMotors is nou niet echt de goedkoopste motorzaak.
Ik zal als ik jou was even naar de kleine lettertjes kijken.

Hmmzzz 70 euro per maand en dat 3 jaar lang : 840 x 3 = 2520 eurootjes zo uit het blote hoofd.

Ik weet het niet hoor...