Safe Rotterdam failliet

Safe Motors biedt uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden in een prettige werkomgeving met goede ontplooiingsmogelijkheden. Gemotiveerde personen m/v die hobby en beroep willen combineren nodigen wij van harte uit te reageren. Voor meer informatie kunt u bellen met: 055 - 539 50 26 of uw schriftelijke sollicitatie met CV sturen naar:

Safe Motors B.V.
t.a.v. Mevr. W. Roseboom
Postbus 174
7300 AD APELDOORN
tel: 055-539 50 26
 
Safe Motors biedt uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden in een prettige werkomgeving met goede ontplooiingsmogelijkheden. Gemotiveerde personen m/v die hobby en beroep willen combineren nodigen wij van harte uit te reageren. Voor meer informatie kunt u bellen met: 055 - 539 50 26 of uw schriftelijke sollicitatie met CV sturen naar:

Safe Motors B.V.
t.a.v. Mevr. W. Roseboom
Postbus 174
7300 AD APELDOORN
tel: 055-539 50 26
Klink goed. Ga meteen even reageren. :P
 
Motostore Barendrecht is echt top!
Toen ik mijn oude motor inruilde kreeg ik ondanks de vele kilometers (70.000 km) er nog een redelijke prijs voor, de yamaha, was altijd wel goed onderhouden en zag er goed uit.
Bij Motor Port Rotterdam kreeg ik er maar 1.000 euri voor, bij Kees 2.500! Wie verklaart het verschil? Verder is Aad van Kekem Ridderkerk voor onderdelen, onderhoud en zeker voor kleding en helmen ook een topper!
Misschien hebben jullie wat aan deze tips

Aad van Kekem Ridderkerk is ook goed gewoon een normale zaak zoals het hoort . en op tijd een lekker Gratis bakkie pleur .
 
toch snap je het niet helemaal.
De hele dag vragen beantwoorden via e mail en als je het zo druk hebt dat je geen broodje kan eten.
Met werken verdien je geld en met de hele dag e mails beantwoorden kan je mss geld gaan verdienen, maar omdat ik dan aan het beantwoorden ben verdien ik geen geld.
Denk dat het in de eerste plaats ligt aan de struktuur van het bedrijf, je moet keuzes maken als ondernemer.
Maar een loonslaaf snapt dit soort dingen gewoon niet en dat is best wel begrijpelijk.Net zoals ik niet snap dat na sluitingstijd je werk klaar is .
Idem! Hier ben ik het 100% mee eens!
Voor sommige klanten is het nog niet genoeg bij een werkweek van 80 uur, die bellen me nog mobiel op zondagochtend voor een niet dringende zaak......
 
45fadc8a11d1fdb7ebab800a98bf22ec

Ja, ja, de recessie _O-
 
gelden die kortingen nog steeds, en wie heeft gezien waar ze het meeste korting op geven? anders zou ik voor een pak best eens richting rotterdam willen rijden morgen
 
gelden die kortingen nog steeds, en wie heeft gezien waar ze het meeste korting op geven? anders zou ik voor een pak best eens richting rotterdam willen rijden morgen


Berichten zijn verschillend
Ze zijn gewoon de boel aan het leeg verkopen
Moet je dus ook je maat erbij hangen
Bestellen doen ze niet meer
 
Sluit me helemaal aan bij JanB.

Als je ziet hoeveel email verkeer is bij bedrijven enkel alleen al voor prijsaanvragen (deels natuurlijk shoppers die je nooit zult zien) snap ik best dan ze er op een bepaald moment klaar mee zijn.
In die tijd kunnen ze namelijk ook werk doen wat betaald wordt als is het wel klantvriendelijker om het wel te doen.

Ik doe het gewoon gemiddeld 1 keer per week, ga ik er ff een uurtje voor zitten.
[op zich offtopic, maar ik wil dit toch even aansnijden]

Ik snap dat volledig, maar wat men dan niet goed begrijpt is dat internet een 'snel' medium is. Als je niet op email aanvragen wil reageren, vermeld dit dan op de website. En als je slechts één keer in de week je email gaat beantwoorden, geef dat dan aan. Dan weet een klant tenminste waar ie aan toe is.

Ik stuur vaak een email aan een bedrijf omdat ik ze juist dat telefoontje wil besparen. Email kun je lezen wanneer je het wil, met telefoon onderbreek ik je werkzaamheden en kost ik je netto veel meer tijd. Dus ik stuur bv op woensdag een mail met een vraag over iets dat ik wil kopen. Ik verwacht dan dat ik toch wel op vrijdag op zijn minst een antwoord heb. Ik wil nl op zaterdag even langsrijden. Maar nee...genoeg lui die dan niet reageren, of veel te laat. Zo kan ik weer niets plannen, en ben je gewoon een potentiële verkoop misgelopen. Die omzet gaat naar lui die wél snel op email reageren. En die zijn er genoeg. Email kent overigens ook een fenomeen dat lijkt op een antwoordapparaat. Zo kun je automatisch een antwoord versturen op elke mail die je krijgt. Als je alleen op zaterdagmiddag om 17:00 mails van de hele week gaat beantwoorden, zet dan zo'n ding aan. Dan weet ik iig dat ik voor niets wacht... ;)

Blijkbaar is het constant onderbreken door telefoontjes effectiever... :X
 
gelden die kortingen nog steeds, en wie heeft gezien waar ze het meeste korting op geven? anders zou ik voor een pak best eens richting rotterdam willen rijden morgen


Ik heb er van de week een nieuwe winterbroek gekocht.
Beneden ligt de dumpzooi, maar boven de normale collectie A-merken, ook met korting. :)
 
[op zich offtopic, maar ik wil dit toch even aansnijden]

Ik snap dat volledig, maar wat men dan niet goed begrijpt is dat internet een 'snel' medium is. Als je niet op email aanvragen wil reageren, vermeld dit dan op de website. En als je slechts één keer in de week je email gaat beantwoorden, geef dat dan aan. Dan weet een klant tenminste waar ie aan toe is.

Blijkbaar is het constant onderbreken door telefoontjes effectiever... :X
Probleem is dat je dat niet altijd van tevoren weet. Soms is een dag zonder geplande afspraken veel drukker dan een dag waar wel 5 afspraken op staan. Je kandus niet altijd tevoren aangeven hoe lang het gaat duren....

En inderdaad blijkt uit alle onderzoeken dat bellen inderdaad effectiever is dan mailen als je haast hebt.
 
Probleem is dat je dat niet altijd van tevoren weet. Soms is een dag zonder geplande afspraken veel drukker dan een dag waar wel 5 afspraken op staan. Je kandus niet altijd tevoren aangeven hoe lang het gaat duren....

En inderdaad blijkt uit alle onderzoeken dat bellen inderdaad effectiever is dan mailen als je haast hebt.

Allemaal wel gelijk in maar het niet beantwoorden van emails is en blijft een doodzonde.
Al gebruik je maar de autoreply waarin je meld dat de email gelezen is en antwoord zo spoedig mogelijk volgt.
Beter dan niks.

Ik heb van de week als voorbeeld een open vraag naar H.K. Suspension gestuurd en na 1 dag een net antwoord gehad.
Daar ga ik dus komend voorjaar naartoe. Maakt me niet eens meer uit of het een tientje duurder of goedkoper is.
Kan ook wel bellen maar ik zit toch al achter de PC net zoals nu en een email is dan al sneller gemaakt.
Bij jou had ik toen gebeld en ben netjes direkt te woord gestaan en een bevredigend antwoord gekregen.
Betekend dus dat ik de volgende keer sneller mijn voorkeur al in gedachten heb mocht ik banden nodig hebben.
Per email had dat hetzelfde effect geweest.

Is wel offtopic maar toch ook relevant.
 
Allemaal wel gelijk in maar het niet beantwoorden van emails is en blijft een doodzonde.
Al gebruik je maar de autoreply waarin je meld dat de email gelezen is en antwoord zo spoedig mogelijk volgt.
Beter dan niks.

Is wel offtopic maar toch ook relevant.

Tot mijn schande moet ik bekennen dat ik niet eens weet hoe ik zo'n autoreply moet maken/aanzetten..... Ik heb het dus ook nog nooit gebruikt.
 
En inderdaad blijkt uit alle onderzoeken dat bellen inderdaad effectiever is dan mailen als je haast hebt.
Rara hoe komt dat... ;) Je zegt er trouwens bij 'als je haast hebt'. Nou moet je dat natuurlijk definiëren. Als ik binnen een uur antwoord wil, moet ik idd bellen. Maar 1, hooguit 2 dagen zou in het zakelijk verkeer een redelijke termijn moeten zijn.

Het bedrijfleven in Nederland loopt zo'n 100 jaar achter op bijvoorbeeld de VS. Daar is het communiceren via email al jaren heel erg gewoon. Het is kwestie van je tijd indelen. Ik kan me niet voorstellen dat voor jou bellen efficiënter is, want je bent bezig met iets en die bezigheid wordt steeds onderbroken door telefoontjes. Als je 1 of 2x per dag even gaat zitten om de mail te beantwoorden (lekker met een bakkie erbij), ben je helemaal klaar om die dingen te doen. Voor de koopjesjagers kun je desnoods een standaard antwoord voorbereiden zodat je ze toch te woord staat (en met een kluitje het riet in stuurt).

Nog voordat internet in Nederland gemeengoed was, heb ik ooit via CompuServe (dat toen heel populair was in de VS) een vraag gesteld aan een fabrikant van computeronderdelen. Ik was een simpele partikulier en zij een grote onderneming. Binnen een dag had ik een goed antwoord op mijn vraag. Nu zijn zij daarop ingericht natuurlijk, maar zelfs nu nog zijn er grote bedrijven in Nederland die niet (snel) reageren op email.. Erg jammer, maar blijkbaar wordt internet nog steeds niet helemaal serieus genomen als communicatiemiddel.
 
Tot mijn schande moet ik bekennen dat ik niet eens weet hoe ik zo'n autoreply moet maken/aanzetten..... Ik heb het dus ook nog nooit gebruikt.
Niet alle versie's van outlook hebben het ;)

Vind ik trouwens ook niet echt werken.
Een automatisch bericht dat je mail gelezen is (wat dus niet zo is)

Ik moet trouwens m'n mening bijdraaien over mail antwoorden :+
Heb er een discussie over gehad met m'n vriendin die een commercieel economische opleiding heeft.
Haar punt was binnen 24 uur antwoorden dat de mail is ontvangen (+ eventueel antwoord voor de simpele dingen)
Voor uitgebreide prijsopgave's, antwoorden etc. geef je een tijd aan waarbinnen je die gaat versturen.
 
Laatst bewerkt:
Beetje on topic blijven!

Het ging over Safe Rotterdam.

Volgens mij kun je er nog steeds aardige koopjes scoren.
Ik ben vorige week al voorzien van een nieuw textiel jas, maar er was ook genoeg leer te krijgen met hoge kortingen.
 
Beetje on topic blijven!

Het ging over Safe Rotterdam.

Volgens mij kun je er nog steeds aardige koopjes scoren.
Ik ben vorige week al voorzien van een nieuw textiel jas, maar er was ook genoeg leer te krijgen met hoge kortingen.
We weten toch al dat Safe dicht gaat en alles dumpt?
Die discussie is dus klaar :+
 
ben 2 weken geleden bij de outlet gaan kijken, maar vind er vooral heeeeel veeeeel rotzooi bij staan, helmen die al jaren niet meer verkocht zouden mogen worden etc (verkeerde keur nummer)
had aardig wat nodig maar ging met lege handen weg.

maar zijn de spullen boven nu ook met korting? en zoja, hoeveel? daar zit gewoon leuk spul bij

vind het niet raar dat het klaar is daar, we waren de enige in de winkel, en zelfs dan was het teveel gevraagd om gedag te zeggen.
 
ik ben net even geweest.
idd 70% korting op alle rotzooi beneden

boven is alles ook met korting
lees: 20%

heb wel mooie alpinestars handschoenen gekocht nu voor 71 eurotjes
(staan op inet bij bijv. fc moto voor 145)
dus scheelt wel ff lekker wat.

alleen voor de echte LEUKE uitverkoop moet je denk ik nog ffies wachten tot alles écht de deur uit moet
 
ben 2 weken geleden bij de outlet gaan kijken, maar vind er vooral heeeeel veeeeel rotzooi bij staan, helmen die al jaren niet meer verkocht zouden mogen worden etc (verkeerde keur nummer)
had aardig wat nodig maar ging met lege handen weg.

maar zijn de spullen boven nu ook met korting? en zoja, hoeveel? daar zit gewoon leuk spul bij

vind het niet raar dat het klaar is daar, we waren de enige in de winkel, en zelfs dan was het teveel gevraagd om gedag te zeggen.
Personeel dat per eind december wordt ontslagen zal niet meer overlopen van enthousiasme als jij binnenkomt denk ik...
(vooral als je ook nog niks gaat kopen, daar hebben ze een neus voor ;) )
 
Safe voor altijd gesloten.

Vanaf begin jaren 80 tot eind jaren 90 kwam ik daar bijna wekelijks,zaterdagritje en dan ff patsen bij Safe.
En natuurlijk zo hard mogelijk weg knallen op het achterwiel,machtig mooi :P

Parkeerterrijn stond vol met motoren van klanten/bezoekers,elke week.
Ze verkochten motoren aan de lopende band..echt niet overdreven hoor.
Een ex: collega heeft er een tijdje gewerkt als monteur,er werkten ruim 25/30 monteurs ...bizar voor een motorfietsbedrijf.
De safejaarmarkt was altijd een ongekend succes,en altijd heel gezellig.

Maar aan alles komt een eind,helaas '(
 
Laatst bewerkt:
Vrijdag wezen kijken. Nolan N103 en Schuberth C3 met 20 % korting daar nog duurder als bij de concurrent.
 
Ik weet niet of je wel eens hebt gekeken bij de kleinere bedrijven. Die hebben inderdaad geen tijd om allerlei vragen van "shoppers" te beantwoorden.
Het brengt ze vaak ook weinig op, de meeste vragenstellers gaat het er alleen om zo goedkoop mogelijk uit te zijn. Het kost ze alleen maar kostbare tijd.

Zou jij als klant blij zijn dat je langer moet wachten omdat de monteur tussendoor steeds weer allerlei e-mailvragen moet beantwoorden?

Maar wil je zoiets serieus weten, kun je gewoon de moeite nemen ff langs te rijden en je vragen te stellen. Ik durf te wedden dat je een bruikbaar antwoord krijgt.

:^ Het kost idd veel tijd om alle mails te beantwoorden, een uur per dag ben je er wel mee bezig. Ik probeer ze meestal tijdens de lunch te behandelen en sávonds ff op de bank.
 
Terug
Bovenaan Onderaan