Safe Rotterdam failliet

RonKierewiet

Die hard MF'er
13 sep 2004
320
0
Hoorde van 1 de medewerkers van Safe Rotterdam dat er een grote opheffingsverkoop aan zit te komen.
Er is al een giga grote outletstore waar je van alles voor weinig kunt kopen :9~
Ik zou zeggen, als je nog iets nodig hebt, kom naar beneden en sla je slag :9
 
Laatst bewerkt:
Bij een faillisement kan je toch geen 2 maanden meer open blijven?
Je wordt toch door een rechtbank failliet verklaard en dan wordt er beslag gelegt op je spullen

Als u uw schulden niet meer kunt betalen, kan de rechtbank u failliet verklaren. Dat kan op verzoek van uw schuldeisers, maar ook op uw eigen verzoek.

Een faillissement betekent dat de rechtbank vaststelt dat u uw schulden niet meer betaalt. Het faillissement is een algemeen beslag op al uw bezittingen en inkomsten. Als het faillissement is uitgesproken, kunt u niet meer over uw bezittingen en inkomsten beschikken. De rechtbank benoemt een curator die het faillissement zal afwikkelen.
 
heb ff zitten zoeken O-) ,

maar kan niets over een faillisement vinden.. Zal wel een eigen beslissing zijn om ermee te stoppen, of ze laten zich tegen die tijd failliet verklaren...
 
heb ff zitten zoeken O-) ,

maar kan niets over een faillisement vinden.. Zal wel een eigen beslissing zijn om ermee te stoppen, of ze laten zich tegen die tijd failliet verklaren...
Lekker dan voor de leveranciers.... ik nu wel 2 x nadenken voordat ik wat lever aan Safe
 
Op de website wordt wel gepraat over 70% korting.

Maar dat is vanwege verbouwing.

Weer een verhaal uit de lange wandelgang dat een eigen leven is gaan leiden na diverse tussenstations?
 
Laatst bewerkt:
Op de website wordt wel gepraat over 70% korting.

Maar dat is vanwege verbouwing.

Weer een verhaal uit de lange wandelgang dat een eigen leven is gaan leiden na diverse tussenstations?
ze hebben net een hele verbouwing gedaan en Zijn nog steeds wat bezig dus failliet.... ik betwijfel het
 
Was vanmiddag effe rondje doen en kwam bij het (financieel) niet meer zo veilige motor bedrijf in rotterdam zuid langs
De mannen staan dus een beetje aan de afgrond en ALLES wat er in de shop staat (niet de motoren) gaat dus voor 50% de deur uit ,Daar zit olie enz allemaal bij
Heb effe met die jongens in de shop daar staan praten ,Die waren alles behalve vrolijk
Eind van het jaar horen ze of ze mogen blijven ofdat de zaak onder een andere eigenaar door start
 
Laatst bewerkt:
Ben vanmorgen nog even bij Safe geweest en heb het met de mannen nog even over de situatie gehad.
Of dat de zaak nou failliet is of niet is mij niet geheel duidelijk.
Er is wel duidelijk iets aan de hand want er komt wel een opheffingsuitverkoop !
Op dit moment zijn er al heel veel koopjes te scoren in de hele grote Outlet store.
Pakken, jassen, laarzen, handschoenen, helmen en nog veel meer voor een fractie van de prijs !!
Ik zou zeggen, doe er je voordeel mee :9~ :9~ :9~
 
Dat heb jij goed gezien vriend, ik ben namelijk 1 van de schuldeisers :r
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ook gehoord dat het bijbehorende HarleyWorld (of hoe het ook precies heet) in het pand ernaast gaat sluiten per 31-12-2009. Na het sluiten van Ducati Zoetermeer was het al duidelijk dat er iets aan de hand was bij deze groep.......

Het gaat niet best in motorland. Na Motoport Vianen en Honda Amsterdam (ook per 31-12 dicht) zullen er ongetwijfeld nog een paar omvallen........
 
Is lekker makkelijk vanachter je veilige pc'tje iemand uitmaken voor sukkel. Moet je doen waar betrokkene bij is.... dan ben je een vent!
 
En ik ben net zo gevaarlijk als een eendagskuiken, hahahaha :) ;)
Ps, heb het aangepast hoor, vrienden onder elkaar, hahahaha :}
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan