Safe zoetermeer overgenomen door Hans van Wijk???

GOEDHART BODEGRAVEN!!!!!!

Ga zo door Berry!!!

PS. En nee hier krijg ik geen centjes voor....

Vincent

Motorcentrum Almere !!!!!!

Ga zo door Marco !!!
En ook ik krijg hier niets voor :+

Zo heeft iedereen wel zijn favo zaak.
Of juist een zaak waar hij/zij nooit meer wil komen.

Persoonlijk heb ik nooit wat gehad met de vestigingen van Safe.
Als je iedereen moet geloven, gaat het helemaal niet zo super met de motor verkoop op dit moment. Lees: De top is een poosje terug geweest ;)
 
Ik was toevallig vanmiddag ff bij Safe Z'meer (om m'n nieuwe MRA-ruitje op te halen), en maar ff aan de verkoper in daar gevraagd wat er van de geruchten waar is. Hij wist van niks en vertelde dat er ook niets zoiets zou gaan gebeuren, en dat ook Safe Apeldoorn gewoon open blijft. Hij vertelde ook dat ie al meerdere keren dit jaar had gehoord dat Safe Z'meer failliet was gegaan, waar die verhalen vandaan komne. Hopelijk verschaft dit een beetje duidelijkheid. Iig blijft Safe Z'meer gewoon bestaan.

Gr "SB"
 
net terug van Hans van wijk, heb het maar gewoon gevraagd.
zijn reactie: waar komt dat nou weer vandaan?
ik : bladibla...motor-forum bladibla...
Hij; nou ik weet nergens van en als er iets overgenomen moet worden zou ik het wel moeten weten he.

m.a.w....geruchten , op niets gebaseerd.
in elk geval 1 deel van het gerucht ontluisterd....de mogenlijke overname van safe door Hans... :N not likely
en het 2e deel van het gerucht, het zgn sluiten of failliet gaan van safe zoetermeer.... :? who knows
 
en het 2e deel van het gerucht, het zgn sluiten of failliet gaan van safe zoetermeer.... :? who knows
De KvK is daar heel duidelijk over...

Naam: Safe Motors Zoetermeer B.V.
Vestigingsadres: Platinastraat 47
Vestigingsplaats: 2718SZ Zoetermeer
KvK-nummer: 27145147
Soort inschrijving: Rechtspersoon
Status: Faillissement
 
De KvK is daar heel duidelijk over...

:N

Er is ook een nieuwere KVK inschrijving onder dezelfde naam (alleen dus niet dezelfde rechtspersoon):

Naam: Safe Motors Zoetermeer
Vestigingsadres: Platinastraat 47
Vestigingsplaats: 2718SZ Zoetermeer
KvK-nummer: 30195508 0006
Soort inschrijving: Nevenvestiging

:]

Alive and kickin' dus ;)
 
medewerkers van safe krijgen pas wat te horen als het schip al gezonken is. is juist onderdeel van het probleem, slechte interne communicatie en communicatie naar de consument de goede individuele medewerker uitgezonderd want die komen overal voor. Maar de meesten lijken qua mentaliteit verdacht veel op de directie van safe en dat is een stinkende beerput waar de ene leugen met de andere wordt afgewisseld.
 
medewerkers van safe krijgen pas wat te horen als het schip al gezonken is. is juist onderdeel van het probleem, slechte interne communicatie en communicatie naar de consument de goede individuele medewerker uitgezonderd want die komen overal voor. Maar de meesten lijken qua mentaliteit verdacht veel op de directie van safe en dat is een stinkende beerput waar de ene leugen met de andere wordt afgewisseld.

Onderdeel van welk probleem? Wat hebben die medewerkers daar nou mee te maken?
 
medewerkers van safe krijgen pas wat te horen als het schip al gezonken is. is juist onderdeel van het probleem, slechte interne communicatie en communicatie naar de consument de goede individuele medewerker uitgezonderd want die komen overal voor. Maar de meesten lijken qua mentaliteit verdacht veel op de directie van safe en dat is een stinkende beerput waar de ene leugen met de andere wordt afgewisseld.

wat willen verwachten jullie nou van de gemiddelde motorzaak, dat als het moeilijker gaat alle vuile was op dit forum komt te staan, zou wel saai zijn, kun je niet meer speculeren over eventuele overnames.
Wat zouden jullie een tijd over hebben als je niet meer op pad hoefde te gaan om vanalles bij ander motorzaken na te vragen.

Laten we morgen lekker anoniem motorzaken gaan bellen om over de stand van zaken na te gaan vragen, het is toch warm en zo te zien vervelen er zich zat luitjes.

Kom toch op ga lekkker motorrijden en maak je niet zo druk.

Bijlage: duhh.gif
 
Wat zouden jullie een tijd over hebben als je niet meer op pad hoefde te gaan om vanalles bij ander motorzaken na te vragen.

Laten we morgen lekker anoniem motorzaken gaan bellen om over de stand van zaken na te gaan vragen, het is toch warm en zo te zien vervelen er zich zat luitjes.

Kom toch op ga lekkker motorrijden en maak je niet zo druk.


had inderdaad een zee van tijd over, ben daarom maar lekker motor gaan rijden en was me daar ineens bij van wijk aan beland zeg.... maar verveelt heb ik me niet.
je was trouwens wat vergeten te imgatten...
full
 
SAFE Almelo dicht, SAFE Veenendaal dicht, SAFE Eindhoven verhuisd omdat de huur van het pand veel te duur was. Ze verkochten in Eindhoven ontzettend veel en het was er altijd druk. Nu ze in Veghel zitten is het alleen nog af en toe druk op de kledingafdeling omdat ze constant 'opruiming' en 'korting' hebben.
SAFE Apeldoorn wil ook verhuizen omdat het pand waar ze nu zitten veel te duur is. Nu kunnen ze blijkbaar geen ander pand vinden, maar de huur in Apeldoorn gaat wel gewoon door. Waarom staat er trouwens op de site vermeld "Opheffings-uitverkoop"?

De medewerkers van SAFE Veghel vervelen zich stierlijk. En als er dan al eens een klant belt voor info zeggen ze dat ze pauze hebben. Volgens mij hebben ze de hele dag pauze, haha.

Uit zeer betrouwbare bron vernomen dat Apeldoorn en Veghel eigenlijk alleen nog maar uitverkoop houden totdat het meeste verkocht is.
 
Ik heb geen idee of deze geruchten waar zijn :? Maar een bekende van mij komt al 10 jaar bij Van Wijk en altijd goed behandeld (ook coulance en dergelijke)!
Zelf ben ik er één keer geweest (toevallig) en heb gevraagd naar een onderdeel van een accu. Kreeg ik zo mee, hoefde niets te betalen....
 
SAFE Almelo dicht, SAFE Veenendaal dicht, SAFE Eindhoven verhuisd omdat de huur van het pand veel te duur was. Ze verkochten in Eindhoven ontzettend veel en het was er altijd druk. Nu ze in Veghel zitten is het alleen nog af en toe druk op de kledingafdeling omdat ze constant 'opruiming' en 'korting' hebben.
SAFE Apeldoorn wil ook verhuizen omdat het pand waar ze nu zitten veel te duur is. Nu kunnen ze blijkbaar geen ander pand vinden, maar de huur in Apeldoorn gaat wel gewoon door. Waarom staat er trouwens op de site vermeld "Opheffings-uitverkoop"?

De medewerkers van SAFE Veghel vervelen zich stierlijk. En als er dan al eens een klant belt voor info zeggen ze dat ze pauze hebben. Volgens mij hebben ze de hele dag pauze, haha.

Uit zeer betrouwbare bron vernomen dat Apeldoorn en Veghel eigenlijk alleen nog maar uitverkoop houden totdat het meeste verkocht is.


Jij verveelt je zeker ook stierlijk op je werk zo te zien.
 
Werkt Troy soms bij SAFE Veghel? Ga maar vast je CV opstellen en een sollicitatie-brief in dat geval

Nee, werk niet bij Safe Veghel, maar het zit jou wel erg hoog zo te zien.
Ik zit wel op mijn werk maar durf daar wel voor uit te komen, ga toch lekker motorrijden als je vakantie hebt.
 
Als je er niet tegen kunt is het misschien beter om dit Forum niet te bezoeken.
Werkt je vriend of vriendinnetje soms bij SAFE :W

ps. wie zegt dat ik niet op m'n werk ben hahahahaha
 
Ik kom al jaren bij Safe Zoetermeer (nadat ik klant was bij Motoport Den Haag... :r ) en ik heb er geen ene slechte ervaring gehad.
Hooguit dat er niet (direct) wordt teruggebeld, maar goed dat vergeet ik ook wel eens....Waar gewerkt wordt.... ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan