Safe zoetermeer overgenomen door Hans van Wijk???

voor jou een vraag... en voor fietsertje ook denk ik ;)
jup hahahaha
ach joh we zien t allemaal wel, je kan er toch weinig aan veranderen, het enige wat ik kan doen is mensen zo leuk en enthousiast mogelijk helpen en als je dan eens een complimentje krijgt dat je het zo leuk doet dan geeft dat een superkick hehe. en lol in je werk is een hoop waard!! dus ik hoop dat ik t nog even kan blijven doen.
 
yep, maar over elke motorzaak hier in de buurt ken ik goede en slechte verhalen.
Motoren raken je emotioneel meer dan iets wat je koopt bij een winkel op de hoek, zodoende reageert iederee heftiger.

En vergeet niet dat elk verhaal 2 kanten heeft.
Maar wat ik al zei, ik ken over elke zaak slechte verhalen en goede verhalen, blijven momentopnames.
zo is dat en waarom zou hans van wijk safe overnemen?

dubbele personeelskosten
dubbele pandkosten
+ nog meer dubbele kosten

zou hij dan ook een dubbele omzet halen? dacht het niet he!!!!
dus dit doet hans niet hij is slim genoeg :Y
 
Ben bang dat de geruchten waar zijn,heb een medewerker van HVW gesproken die
heeft het bevestigd.

Vond safe ook veel prettiger dan v Wijk,de laatste kent geen service en de
arogantie van Hans zelf is erg iritant.

Voor mij is er maar 1 motorzaak waar alles perfect is geregeld en dat is

Goedhart in Bodegraven,daar is ook de koffie gratis.

Bij v Wijk betaal je 30 cent voor een bakkie

:( :( :(
 
Ben bang dat de geruchten waar zijn,heb een medewerker van HVW gesproken die
heeft het bevestigd.

Vond safe ook veel prettiger dan v Wijk,de laatste kent geen service en de
arogantie van Hans zelf is erg iritant.

Voor mij is er maar 1 motorzaak waar alles perfect is geregeld en dat is

Goedhart in Bodegraven,daar is ook de koffie gratis.

Bij v Wijk betaal je 30 cent voor een bakkie

:( :( :(

ik ben benieuwd wat hier nu weer van waar is :P wel spannend dat je alles via via hoort :+
 
Ben bang dat de geruchten waar zijn,heb een medewerker van HVW gesproken die
heeft het bevestigd.
Ja... Gelukkig zijn speculaties en roddels in de personeelskantine ook altijd zeer betrouwbaar... :z

Dat iemand er werkt, wil nog niet zeggen dat ie ook op de hoogte is van wat er zich op directie niveau werkelijk afspeelt.
 
jup hahahaha
ach joh we zien t allemaal wel, je kan er toch weinig aan veranderen, het enige wat ik kan doen is mensen zo leuk en enthousiast mogelijk helpen en als je dan eens een complimentje krijgt dat je het zo leuk doet dan geeft dat een superkick hehe. en lol in je werk is een hoop waard!! dus ik hoop dat ik t nog even kan blijven doen.


I know what you mean 8-) het beste gevoel is een tevreden klant :)
 
Ja... Gelukkig zijn speculaties en roddels in de personeelskantine ook altijd zeer betrouwbaar... :z

Dat iemand er werkt, wil nog niet zeggen dat ie ook op de hoogte is van wat er zich op directie niveau werkelijk afspeelt.
ik hoorde het van zijn zoon slimpie :? :?
 
ik hoorde het van zijn zoon slimpie :? :?
Geachte lezer,


In de reclame wereld is er een gezegde:

"Het maakt niet uit HOE ze over je praten - ALS - ze maar over je praten"

m.a.w. er zijn mijn inziens 2 bedrijven welke hiervan profiteren

(En wie zegt mij dat een van deze bedrijven het "praatje" zelf niet de wereld in geholpen hebben)

Gewoon sluiten dit toppic is mijn voorstel
 
Geachte lezer,


In de reclame wereld is er een gezegde:

"Het maakt niet uit HOE ze over je praten - ALS - ze maar over je praten"

m.a.w. er zijn mijn inziens 2 bedrijven welke hiervan profiteren

(En wie zegt mij dat een van deze bedrijven het "praatje" zelf niet de wereld in geholpen hebben)

Gewoon sluiten dit toppic is mijn voorstel

je valt in herhaling Post van AvH in topic 'Safe zoetermeer overgenomen door Hans van Wijk???'

is dit het enige wat je te zeggen hebt?
 
Ik weet niet wat hiervan waar is maar ik weet wel dat Safe motors Rotterdam in onderhandeling was om afgescheiden te worden en gewoon Safe Rotterdam te worden ( :? ) dus zoals het in het begin was .
Dit zou dus kunnen betekenen dat de hele safe groep uit elkaar gaat en onderling verkocht gaat worden , of mischien niet .
1 ding is zeker , de tijd zal het leren !
 
Ik weet niet wat hiervan waar is maar ik weet wel dat Safe motors Rotterdam in onderhandeling was om afgescheiden te worden en gewoon Safe Rotterdam te worden ( :? ) dus zoals het in het begin was .
Dit zou dus kunnen betekenen dat de hele safe groep uit elkaar gaat en onderling verkocht gaat worden , of mischien niet .
1 ding is zeker , de tijd zal het leren !
En ik denk, dat het verhaal van kapitein Ortega, best eens waar kan zijn ;)
 
ik hoorde het van zijn zoon slimpie :? :?

dat staat toch niet in je post slimpie :P
Je hebt het over een medewerker.. dat kan net zo goed de man zijn die 1x in de week de container met maandverbandjes komt leegmaken.
 
gelukkig heb ik nog plezier in mn werk :P en tis tegenwoordig bij elke motorzaak altijd maar afwachten hoe lang t nog duurt :+ houdt t wel spannend ach ja ;) in mijn geval hangt er niet zoveel vanaf omdat het een bijbaantje is, voor een hoop andere mensen met een huis, gezin met kids ed zijn het wel erg spannende tijden


Goed gezegd meid ;)
 
Ik hoorde gisteren dat MotoPort is overgenomen door een investeerder en die behoorlijk gaat uitbreiden. Safe en Hans zullen binnenkort wel benaderd worden.






















O ja hij had een emmertje latex bij zich
 
Ik weet niet wat hiervan waar is maar ik weet wel dat Safe motors Rotterdam in onderhandeling was om afgescheiden te worden en gewoon Safe Rotterdam te worden ( :? ) dus zoals het in het begin was .
Dit zou dus kunnen betekenen dat de hele safe groep uit elkaar gaat en onderling verkocht gaat worden , of mischien niet .
1 ding is zeker , de tijd zal het leren !


Zoals al een keer opgemerkt

De zaak in Rotterdam Lombardijen staat nou niet echt vol nieuw spul
Het lijkt gewoon een beetje op leegverkopen

Het zijn gewoon klote tijden voor de business
En ga maar na ,Zolang je dit doem kabinet hebt en niet weet wat er straks voor kosten op je afkomen koop je gewoon geen nieuwe fiets :N :N
Doe het wel met een jonge tweedehands.
Degenen die dat gaan merken zijn dit soort bedrijven
aangezien het voor 75% van motorrijdend nederland een hobby en geen noodzaak is
 
zat hier zo is effe te lezen vanwege het kut weer. Heb in maart een motor gekocht bij safe zoetermeer. Dus ga je daar op een aardige dag is even langs. Schept toch een band niet waar ;) En het is me wel opgevallen dat de fietsen daar nu wel heel ver uitelkaar staan, en nu ik dit hier lees kan het zo maar is waar zijn, want daarna was ik ook maar even bij van wijk binnen gelopen (leuke tent maar met het personeel kan ik het niet zo erg goed vinden, erg jong zonder ervaring of ervaren en chagerijnig :? ). En wat een uitbreiding enm renovatie boven man. Ach we zullen het wel zien garantie termijn van de motor is toch verlopen.

Het is wel toevallig .......... kocht een motor bij kruisinga en 4 maanden later dicht............ koop een motor bij safe en na 5 maanden .... :? :? :? :? :? :? :? :? ....
 
Is een slecht jaar voor de motorwereld, echter ook wel aan hun zelf te danken.
Als je steeds maar weer teveel inkopen, en overjarige motoren met veel korting verkopen, verpesten ze de jonge 2ehands markt.
Dat zijn wel de mensen die een nieuwe motor willen kopen.
Momenteel lever je zoveel in bij inruil op een jonge fiets , dat je of langer wacht met een nieuwe kopen, of er niet meer instinkt en ook een 2ehands particulier koopt.
Want een jonge 2ehands zie je amper bij de dealer, om bovenstaande reden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan