Safe zoetermeer overgenomen door Hans van Wijk???

RalfW

Rookie
24 jul 2006
3
0
Den Haag
Ik heb van een medewerker van Safe gehoord dat Hans van Wijk Safe Zoetermeer gaat overnemen. Weet iemand hier al meer van?? ik ben benieuwd.
 
Als ze even een loopbrug tussen de panden maken hebben ze toch een mooie grote vestiging. Volgens mij gaat het met Safe niet zo goed, overal verdwijnen ze...
 
ja safe gaat idd niet zo geod verleden keer hadden ze de kleding afdeling ook al flink verminderd maar of hans van wijk het over heeft genomen!!?


als het wel zo is hebben ze inderdaad aardig wat meters...maar goed we merken het wel!
 
Zou in mijn ogen een slechte ontwikkeling zijn... ga veel liever naar Safe dan v Wijk...
En geruchten zijn natuurlijk snel in de wereld, als HvW alleen ff binnenloopt zijn er al 20 verhalen extra in de wereld. Samenwerken werd al gedaan, met betrekking tot inkopen enzo.
 
kom zelf uit zoetermeer en derhalve vaak bij safe en bij hans v wijk. wat me de laatste tijd opviel is dat ik regelmatig personeel van safe naar van wijk zag lopen en andersom. tevens is het al enige tijd zo dat er meer als regelmatig mensen bij safe de inventaris aan het opnemen zijn. dat zijn mensen van een extern bureau volgens mij. volgens mij staan ze nog onder controle of iets dergelijks nadat ze een tijd terug allemaal gesloten/failliet gegaan zijn.

zou het persoonlijk wel jammer vinden, hoewel ik het hans wel gun, maar concurrentie houd je scherp. één zaak heeft gelijk zo'n monopolie he.

ben van mening dat het bij hans leuk kopen is, maar voor de service ging ik toch liever naar safe.
 
het personeel vooral van de kledingafdeling vond/vind ik bij safe vele malen beter paar jaar geleden tijdens de koop van mn eerste pak bij hans van wijk krijg ik hulp van een mannetje van 16 jaar ofzo die zei dat het pak super zat komt er een vreemd iemand die ff in de zaak loopt dat het pak veels te groot is...nee hvw is inderdaad leuk voor simpele dingen te kopen maar voor kleding enz enz ging/ga ik liever naar de mensen van safe..... maar gelukkig heeft ieder zn mening/smaak maar 1 ding staat vast het zou jammer zijn voor ons want ik las het hierbovern ook even concurrentie zorgt voor betere service en betere prijzen!
 
had laatst ketting en tandwielen nodig op vrijdagmiddag, bij hans had ik 'm over een week kunnen brengen, bij safe reden ze hem gelijk naar binnen, kreeg een bak koffie en kon na 25 minuten weer wegrijden met een nieuwe ketting tandwielset eronder.

maar ik heb morgen een nieuwe accu nodig, ik zal het hans wel even op de man af vragen :Y
 
Nou beter blijven ze nog ff bestaan want ik heb een hoop spullen bestelt en het duurt al een week of 3 4 lager omdat er iets is met de leverancier.
Dus ik zie het wel.
 
Heel bijzonder dat nu Safe bijna geheel verdwenen is, er ineens allemaal postieve dingen over gezegd worden. :?
 
Als iedereen zn werk blijft behouden en de salarissen en de rest op peil blijft is er niks aan het handje toch?
 
wel typisch dat iedereen vol lof is over safe en alleen maar negatieve dingen met hvw meegemaakt heeft. en dan kan hvw wel groeien en gaat het slecht met safe.....



denk dus dat overall de klanten van hans toch iets tevredener zijn dan die van safe
 
Ik vind ook de service bij Safe velen malen beter dan bij HvW. Hoop niet dat Safe idd gaat verdwijnen. Kom er graag voor onderdelen en kleding. Bij HvW een keer wat besteld, omdat Safe het ook niet had, duurde vrij lang vond ik. Maarja weet niet hoe lang Safe erover zou doen natuurlijk. Zou jammer als een leuke concurent weg zou vallen....
 
komop niet huilen.


jarenlang was er niets slechters te vinden dan safe en motorpoort. nu we bereikt hebben dat safe niet meer bestaat zou dat ineens jammer zijn.
 
Hier in de buurt hadden we in Veenedaal een Safe zitten, die is weg want al voor ik met motor rijden begon werd mij al verteld dat daar moet je je moto niet kopen want die gaan om de haverklap falliet.

Fijne praatjes als je een zaak wil opbouwen, maar nu staat het pand toch echt al een maand leeg.

Eerder was het met een paar dagen weer open, helaas we zien wel wat er nu komt.

Anders goede zaken voor b.v. de Valkenier in B veld.

Groetje Dirk.
 
wel typisch dat iedereen vol lof is over safe en alleen maar negatieve dingen met hvw meegemaakt heeft. en dan kan hvw wel groeien en gaat het slecht met safe.....



denk dus dat overall de klanten van hans toch iets tevredener zijn dan die van safe

als het gaat om verkoop van fietsen mischien wel, maar onderhoud en service bij van wijk...? :N :N
heb altijd het idee dat ze je liever zien gaan dan komen.
kwam er al toen hij nog op de seghwaartse weg in een "schuurtje" zat, toen ging het nog wel,was er best gezellig, maar sinds ie groter is geworden is het er een stuk onpersoonlijker opgeworden..maar verkopen kan ie wel en daar zal safe minder goed in wezen.
 
Ach, en als HvW niet bevalt kun je altijd nog naar Goedhart... Bodegraven is vanaf Zoetermeer ook maar een minuutje of 10 :] ! })
 
had laatst ketting en tandwielen nodig op vrijdagmiddag, bij hans had ik 'm over een week kunnen brengen, bij safe reden ze hem gelijk naar binnen, kreeg een bak koffie en kon na 25 minuten weer wegrijden met een nieuwe ketting tandwielset eronder.

maar ik heb morgen een nieuwe accu nodig, ik zal het hans wel even op de man af vragen :Y

Wanneer een zaak geen klanten heeft is het niet zo gek dat je meteen bij ze terrecht kan
;)
 
Ik heb net mijn nieuwe motor gekocht bij groenewold in delft, moet zeggen dat de service prima was, en je kunt er ook nog wel wat regelen. Dat miste ik bij HvW wel een beetje en bij safe en motoport was ik ook niet zo in mijn sas.
 
als het gaat om verkoop van fietsen mischien wel, maar onderhoud en service bij van wijk...? :N :N
heb altijd het idee dat ze je liever zien gaan dan komen.
kwam er al toen hij nog op de seghwaartse weg in een "schuurtje" zat, toen ging het nog wel,was er best gezellig, maar sinds ie groter is geworden is het er een stuk onpersoonlijker opgeworden..maar verkopen kan ie wel en daar zal safe minder goed in wezen.
Ik heb er zelf 1 fiets gekocht en zodra ze de centen hadden was de 'service'over
Vorrige week een collega van mn meisje een motor gekocht daar en weet klote behandeld.
Ik hoor links en rechts allemaal zulk soort verhalen, nu moet je altijd oppassen bij verhalen natuurlijk, maartoch.
 
Safe Zoetermeer heb ik goede ervaringen mee, en een heleboel mensen wel als ik dit zo lees. Maar één zaak kan niet de hele keten dragen.
Bij Safe Rotterdam vond ik de service errrug slecht. En ja, dan kan het wel eens zover komen dat alle ondernemingen overgenomen worden.
Zonde hoor. :N
 
Mijn man en ik hebben bijna al onze motoren (7 stuks zijn het er maar liefst) gekocht bij Safe, maar wel bij verschillende Safe vestigingen:
Safe Nederweert (heel in het begin), Safe Eindhoven (Son) en Safe Rotterdam.
Mijn laatste motor (Yamaha Dragstar 650 Classic) heb ik eind oktober gekocht. En ik bedoel dan niet dat dit de laatste motor is die ik ooit zal kopen, maar wel de allerlaatste die ik ooit bij Safe zal kopen. Safe Eindhoven is nu trouwens Safe Veghel.
Ik heb het helemaal gehad met Safe Veghel. Ik heb mijn laatste motor gekocht bij een andere verkoper dan de motor daarvoor (Yamaha Dragstar 650 Custom). Nou is de verkoper waarbij ik de Custom had gekocht blijkbaar op zijn teentjes getrapt dat ik mijn huidige motor niet bij hem heb gekocht. Dit duurt nu al 9 maanden. Hij kijkt ons met zijn nek aan.
Verder is de hele sfeer in die tent dusdanig aangetast (de verkoop gaat stukken minder dan in Eindhoven) dat het niet leuk meer is om er nog een bakkie koffie te gaan drinken.
Wij horen trouwens van heel veel motordealers waar we weleens binnenstappen dat het met Safe Veghel ook niet zo heel lang meer zal duren. Apeldoorn schijnt uiteindelijk ook te gaan sluiten. Het zou zo zijn dat Safe Amsterdam en Rotterdam als enige nog zullen overblijven.

Verder vertelde een collega dat, toen hij belde voor informatie over nieuwe uitlaten, ze hem niet konden helpen want ze hadden pauze.
Goed zo Safe Veghel, ga zo door!!!!!
:r
 
Terug
Bovenaan Onderaan