SAINT in de KICXSTART

Heb ut al gelezen.

Zulke dingen staan erin:

"En ik als doorgewinterde motorrijder (na 2 maand motorrijden)"
"Ik hoorde het slijtboutje over de grond gaan. Maar in plaats van schraaap was het SCCCHHHRRAAAAPPPPP en als je dat hoort, dan weet je dat het geld gaat kosten"

Zeer leuk om te lezen :)

Hij is dus wel eerlijk geweest... :P
 
Leuk artikeltje.

Vooral dat je weer een V-twin hebt...dus je bent weer terug bij je Custom-roots }) :P

;)

Spreekt wel flink wat enthousiasme uit.

Volgende maand weer een M-F'er?
 
Ik ben vanavond het blad nog expres gaan halen.
Leuk blad en mooi verhaal!

Bytheway: wat komt er mooi spul uit in 2003 :9~
Ik denk aan de SV1000, de GSF1000, de nieuwe Mille en die andere exoten.
Maar weer gaan sparen denk ik, alhoewel de lotto winnen beter opschiet...
 
Op vrijdag 06 september 2002 09:30 schreef slijtboutje het volgende:** KNIP **

btw, als nou mocht blijken dat er psychische schade ontstaat door het gebruik van dit icoon, haal ik hem wel weer weg. Zo zijn we nou ook wel weer.

Joow... psychische schade... ja, nu al idd..

Opzouten dus...


;)
 
Was inderdaad een leuk verhaal. Zeer enthousiast geschreven. Mooie foto's ook, leuke kawasaki van je vriendin trouwens.
 
Was inderdaad een leuk verhaal. Zeer enthousiast geschreven. Mooie foto's ook, leuke kawasaki van je vriendin trouwens.

Ik vind zijn vriendin anders ook wel leuk! (anders gaat alle eer naar Saint en dat kan natuurlijk niet hè? }) )
 
Tadaaaaa, daar is hij dan!

Gaaf he! Ze hebben het best mooi gedaan met die foto's e.d. Ik heb 1.5jr geleden het verhaal gemaakt en ik werd pas opgebeld door Ben. Ik dacht eerst aan een grapje maar het bleek echt. Hij heeft dus even het word-document retour gestuurd en ik er een recent stukje aan gemaakt er terug gemaild. Zie hier het resultaat. Helaas is mijn scanner niet meer op deze wereld.

Maar vol trots glunderde hij toen hij de Kicx in zijn handen nam!

*D *D *D *D *D *D *D

Het was ook een leuk verhaal! enne... je vriendin stond toch ook al stoer op het forum? Of heb ik dat erbij verzonnen?

Trouwens, mijn brief stond er ook in... vond je dat wat (Chopper-Bart)?
 
Dat wordt in de winkel halen. Ondanks dat de meesten hier het blad hebben is niemand bereid het even te scannen.

Triest. Dieptriest :(
 
Triest? :?

En wat is er zo erg aan dat blad te KOPEN? (zoals het hoort...) Staan nog meer leuke dingen in hoor. :)
 
Het was ook een leuk verhaal! enne... je vriendin stond toch ook al stoer op het forum? Of heb ik dat erbij verzonnen?

Trouwens, mijn brief stond er ook in... vond je dat wat (Chopper-Bart)?

Ook gelezen ja, ik lees altijd eerst de respons.
 
Kickxstart is geen ruk meer waard, deze maand nu wel gekocht omdat ons seendje erin stond maar het is nog steeds zwak

Ben wel net de nieuwe superbike magazine gaan halen
heb enkel de poster nog maar gezien :9 999 met een cup99 erbij :9
 
Kickxstart is geen ruk meer waard, deze maand nu wel gekocht omdat ons seendje erin stond maar het is nog steeds zwak

Ben wel net de nieuwe superbike magazine gaan halen
heb enkel de poster nog maar gezien :9 999 met een cup99 erbij :9

Is inderdaad een erg mooie poster!!

Hij hangt hier boven de computer :9~

haha ;)
 
Heel leuk artikel Saint :}
Ik had zo ongeveer halverwege door dat jij het was, d'r kwamen al wat foto's vaag bekend voor. (icoontje op MF?)
 
Op vrijdag 13 september 2002 15:52 schreef R1Maniac het volgende:
Heel leuk artikel Saint :}
Ik had zo ongeveer halverwege door dat jij het was, d'r kwamen al wat foto's vaag bekend voor. (foto op de RF, icoontje op MF?)

Sorry, wilde editten, drukte op reply.
Vrijdagmiddag....te lang achter scherm gezeten....tijd om naar huis te gaan...
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan