sajit...sleutels kwijt!!!!

tyler99

MF veteraan
6 jan 2004
3.037
0
zevenbergen
Gvrdmme.....

Mijn lieve zoontje heb mijn notorsleutels zoekgemaakt....enne...nog geen reserve natuurlijk!!!!
Heel het huis op zijn kop gezet....en nix!!!!!

enige mogelijkheid is dat ie ze in de plee heeft gebonjourd en heeft doorgetrokken.....

Is er een mogelijkheid om mer toch nog andere sleutels voor te laten maken of moet ik nu drie nieuwe sloten erop monteren.....(contact,tank en buddy}
Omgeving Zevenbergen...

Tank word probleem want die krijg je er niet af (de dop) als deze dicht zit...

:( :( :(
 
Ik weet dat er iemand zn slot heeft gebracht bij Racing-Bikes in Hoogerheide.
Daar heeft men dat opgestuurd en met 5 sleutels terug gehad. Ik weet niet meer hoeveel dat kostte. In een eerder bericht zag ik dat het in Tilburg maar 20 Euro kost. Ik denk dat je nergens goedkoper terrecht kunt. Informeer eens.
Vermoedelijk beter dan drie nieuwe sloten.
www.racing-bikes.nl
:] :] :] :] :]
 
Blijf ik nog met een klein probleem zitten........

Het tankslot was al een andere sleutel dan het contactslot,
Zou ik ook mijn hele motor op kunnen sturen???

Sodeju....Moet je eigenlijk het slot uitbouwen??
Want als ik nu mijn motor op de auto laai en dan naar zo'n sleutelmaker rij....zouden ze dan ook een kopie kunnen maken??? :?
 
Net nog eens de clico overhoop gehaald en flink staan kokhalzen...maar niets gevonden.....voor nix staan graaien....(je moet er wat voor over hebben)..

ik denk dat ik me erbij neer moetleggen dat ik ze nooiiiitttt meer vind.


en als ik aan het ventje vraag waar de sleutels zijn zegt ie......WEET IK NIET1!!!!!!!!!! :(
 
full
 
Zo'n sleutelboer komt ook gewoon aan huis. Ik heb er beroepshalve vaker mee te maken en die kerel krijgt werkelijk alles open. Mischien dat zoiemand je verder kan helpen. Kost denk ik tussen de 25-50 euro voor een bezoekje.

suc6
grtz
Supergnoom
 
Blijf ik nog met een klein probleem zitten........

Het tankslot was al een andere sleutel dan het contactslot,
Zou ik ook mijn hele motor op kunnen sturen???

Sodeju....Moet je eigenlijk het slot uitbouwen??
Want als ik nu mijn motor op de auto laai en dan naar zo'n sleutelmaker rij....zouden ze dan ook een kopie kunnen maken??? :?

Is inderdad een goed idee (als de sleutels echt niet meer boven water komen). Zo'n sloten(kapot)maker krijgt bijna alles wel open. (zijn eigenlijk gelegaliseerde inbrekers :) )
Suc6
 
Hoeraaaaa!!!!!! Gevonden!!!!!!

Hij had ze in mijn motorhandschoenen verstopt.......
Nu wil ik weer na 2 weken gaan rijden ,ligt er gvd een pak sneeuw....

Maar ben blij dat ik ze weer terug heb...... :P

Tnx voor alle reacties........

Bijlage: MVC-019E.JPG
 
Hoeraaaaa!!!!!! Gevonden!!!!!!

Hij had ze in mijn motorhandschoenen verstopt.......
Nu wil ik weer na 2 weken gaan rijden ,ligt er gvd een pak sneeuw....

Maar ben blij dat ik ze weer terug heb...... :P

Tnx voor alle reacties........
Ehhhh, had je daar dan niet eerst gezocht???

[me]Motorengeltje keert altijd eerst haar motor-spul ondersteboven en binnenstebuiten voor ze verder gaat zoeken [/me]
 
Terug
Bovenaan Onderaan