Sally is coming home.......

Mustang Sally

MF veteraan
24 jun 2001
1.390
7
Onder de rook van Utrecht
Eindelijk, eindelijk,

Na een zeer lange tijd die alleen al nog langer duurde door verlies van werk, verhuizingen, operaties, weerwaarschuwingen en alarmen komt dan toch eindelijk mijn geliefde Mustang Sally thuis....

Eindelijk kan ik haar weer liefkozen, aaien, aan haar knutselen, maar het allerleukste nog, ik kan weer op haar rijden en ben niet meer van anderen afhankelijk voor noodzakelijk langeafstandsvervoer.

Zodra ik piccies heb, komt eindelijk ook de langverwachte update van mijn beide websites......

Yesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyes

Eindelijk op de eigen fiets naar O.B.T.'s toe
 
Laatst bewerkt:
8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-)

hoef je niet meer bij Max in de auto met zijn vieze stinksigaren :+
 
Het heeft "ff" geduurd ;) maar nu is het dan eindelijk zo ver, gefeliciteerd *D *D
Je komt toch wel ff showen op Yumbo binnenkort?
 
Een van de langst lopende 'soaps' op mf komt dan toch tot een goed einde. :P


:] Geniet ervan! :]
Soaps...... docusoap of docudrama zal je bedoelen,.... men, wat heeft het lang geduurd, maar ze staat er nu echt, naast de bitch.....

Effe foto-tjes uit mijn camera trekken, en effe de fuck.....uhhh faq lezen over hoe je ook alweer foto-tjes neer moest zetten....

@spider : zeker, en niet alleen de motor trouwens....
@Highlander : zodra alles in orde is en rijdt, kom ik zeker even langs IJsselstein
@Nitro : hee ouwe man, bedankt voor het rijden ( zonder stinksigaren )(bobbelkont rulez }) )
 
Soaps...... docusoap of docudrama zal je bedoelen,.... men, wat heeft het lang geduurd, maar ze staat er nu echt, naast de bitch.....

Effe foto-tjes uit mijn camera trekken, en effe de fuck.....uhhh faq lezen over hoe je ook alweer foto-tjes neer moest zetten....

@spider : zeker, en niet alleen de motor trouwens....
@Highlander : zodra alles in orde is en rijdt, kom ik zeker even langs IJsselstein
@Nitro : hee ouwe man, bedankt voor het rijden ( zonder stinksigaren )(bobbelkont rulez }) )
@ Mustang Sally: mail me dan die foto van mij op m'n oude liefde !

en nee stelletje viespeuken, ik heb het hier gewoon over de Bitch die even de garage uitmoest om ruimte voor de Guzzi te maken en waar ik ff op ben gaan zitten "for old time's sake" ;)

Oh ja en uiteraard graag gedaan !!!
 
@ Mustang Sally: mail me dan die foto van mij op m'n oude liefde !

en nee stelletje viespeuken, ik heb het hier gewoon over de Bitch die even de garage uitmoest om ruimte voor de Guzzi te maken en waar ik ff op ben gaan zitten "for old time's sake" ;)

Oh ja en uiteraard graag gedaan !!!
Dat is dus de enigste foto waar ik met parkinson opsta geloof ik.... echt zo vreselijk mislukt.... Sorry, maar dat moeten we echt een keer over doen ( serieus, echt waardeloos, zo bewogen dat je niet kan zien of Cora hem gemaakt heeft, of ik..... )

Maar ik wil serieus een keer wat leuke foto's met jouw op de Bitch maken ( verkopen verboden, tenzij aan moi )
 
En dan kijk je in de spiegel en wat zie je ?

Je eigen Guzzi en een MF sticker in spiegelbeeld, kan het leven beter...?

spiegel.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan