Salon in Brussel

t zijn dus 3 zalen he mensen, en geen 2.
Sommigen hebben door die vergetelheid de mooiste dingen gemist (stand met echte klassiekers, stand van Benelli en Bimota)
 
Even een antiek topic reanimeren maar vond geen andere topic over het salon.

Hier wat pics te zien.

Motorlikes : Motor and car expo Brussels Belgium

IMAG4201.jpg


IMAG4152.jpg
 
~
Hoi Noorderburen,
Als doorwinterde Belg kan ik een bezoekje aan 't salon van Brussel natuurlijk enkel aanraden. Veel te zien én in't centrum van de wereld... wat wil een mens nog meer. O-)
Maar een veel beter argument om te komen is waarschijnlijk wel de 'motorparade'. Aan de vooravond van de opening voor het grote publiek kunnen alle deelnemers aan die motorparade gratis naar het salon. Er wordt vertrokken op enkele grote snelwegparkings en vervolgens en masse naar Brussel gereden. Bij de vorige editie reden een paar duizend motards mee. Best wel fijn om in zo'n colonne over de ring van Brussel te rijden. Het salon blijft die avond vrij laat open (tot een uur of 12, denk ik).

Enfin, hup holland: met z'n allen op de motor en naar België scheuren!

Roel[/quote
 
Laatst bewerkt:
Ik ben er ook geweest de 16de, was zeer interessant, meerdere nieuwe modellen van verschillende merken. Altijd leuk om zoveel motoren samen te zien,voelen,...
 
Ook dat is MF: een 10 jaar out topic kan zomaar terugflippen...

ik begrijp dat sommige motor- en autodealers 50% van hun omzet op "het salon" maken.
Banken hebben speciale voorwaarden etc...

Veel plezier allen!


oja: waarom doet Gaston plotseling aan opdrukken in de woonkamer ?
Hij wil ook een salonconditie...


Serieuze noot: waar zijn onze belgische trouww(?)posters : Meander en Delta Kilo Papa ?
weet iemand of ze nog leven ?
 
Ja hoor, ga vanaf nu elke keer. Veel auto's te zien, 2 hallen met motoren en offroad voertuigen.
Was vorig jaar geweest, maar heb alleen één paleis gezien. (Honda dus niet bekeken).
Het autosalon is voornamelijk voor AUTO'S, maar motoren moeten ook niet onderdoen hé :P
 
Zoals ieder jaar, motoren hebben een bewaakte parking waar niemand zonder bonnetje op mag.
Motorrijders betalen geen parking, als je met de auto komt moet dat wel.
 
Iemand hier ervaring mee??? Ik neem aan dat het kleiner is dan de motorbeurs Utrecht.
Het is een stuk kleiner,alleen nieuwe motoren,en ook wat nieuwe kleding,helmen en accessoires.
Dus allemaal stands van de importeurs,geen dealers.
Geen verkoop van kleding,helmen en tweedehands motoren zoals in Utrecht,je kan er wel een nieuwe motor kopen.
Een beetje te vergelijken met de hallen met nieuwe motoren in Utrecht,of de RAI vroeger.
 
Ik ga ook, om een nieuwe aan te schaffen & nieuwe bedrijfswagen (kan niet op) :-D
 
Is altijd leuk om eens wat nieuwe motoren te bekijken (en erop te zitten!)
Kan ik lekker vergelijken of het comfort van motoren hoger ligt dan 17 jaar geleden.
Had vorig jaar eens op de Triumph Tiger Explorer XC gezeten, en dat is nogal een klimwerk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan