Saluki project

Dacht dat je een K100 bedoelde. Die heeft ook zo'n schuine voorkant. Is dat niet beter? Of ga je het plastic veranderen?
 
De K100RS heeft wel iets, helemaal in de parelmoer motorsport uitvoering. Maar het blijft een "raar" ontwerp. De K1100RS vind ik gewoon lelijk. Ik hou niet van verborgen motorblokken, en ook niet van Testarossa koelsleuven.

De K1 in Zeeland lijkt me een redelijke deal, hij ziet er goed uit. De vraag is of het originele lak is en wat de kilometerstand is.

Maar een motorsport K100RS met een EZS Rally bakje er naast zou ik best willen hebben :9~
 
deze gekocht. over schoonheid kun je twisten, maar kwa model vindt ik ze wel bij de saluki passen. en de onderkuip zal er wel af moeten vanwege temperatuur voor de berijder. mogelijk een kuip erop van de k100.
full
 
vandaag electro in orde gemaakt en tevens de verlichting getest (led bovenst op de foto's) in vergelijking met gloeilampen (onder op de foto's). recht op de lamp gezien en ongeveer onder 45 o ( led verlichting is meestal niet zo goed te zien van de zijkant). eerst 2 f zijn van het achterlicht, 3e en 4e van het stoplicht, 5e en 6e vergelijk tussen achterlicht en stoplicht (beide led), 7e en 8e voor verlichting. voor de RAW worden geen leds gebruikt
full
 
Vind die motor er ook wel bij passen. Als je hem met beetje dikke wielen opbouwt en beetje laag houd allemaal, komt het helemaal goed ;)
 
vandaag de bekleding van de stoel(bank) afgemaakt en het interieur. een zijde zit nog los ivm mogelijk aanpassen voor de zijspan bevestiging.
full
 
gaat nog even duren. in GBR m'n rug beschadigd dus 2 mnd niet veel kunnen doen. raampjes staan er profissorisch in anders werd het een vogelnestje. verder nu bezig met het aanpassen van de motor. heb wel een naaf gedraaid maar nog geen wiel wat past of pas gemaakt kan worden. wil geen grote off-set van het achterwiel dus de velg mag eigenlijk niet breder worden als 4,5 of 5 inch in 15 of 16 inch uitvoering 4 bouts. bij voorkeur ook nog een alu velg. dus als iemand iets weet of een idee heeft hoor ik het graag
 
Alu velgen zijn toch voor een prikkie nieuw los te koop? 16 inch is er niet in zo smal denk ik, dan zit je al snel aan 7 breed. In 15 inch heb je kans een 5j te kunnen vinden. Heb even op internet gezocht, maar ook dat is vrij lastig te vinden. Dan kom je al snel in die lelijke stalen wielen.
 
De voorwieltjes van een Smart zijn zo smal. Standaard 4" geloof ik, maar toeleveranciers leveren ook bredere. Gebruikt worden ze meestal per set verkocht, dan heb je ook twee brede, waar ik nix mee zou kunnen.
16" zijn volgens mij Sjonnie velgen, die zijn altijd minstens 6" breed.
 
De voorwieltjes van een Smart zijn zo smal. Standaard 4" geloof ik, maar toeleveranciers leveren ook bredere. Gebruikt worden ze meestal per set verkocht, dan heb je ook twee brede, waar ik nix mee zou kunnen.
16" zijn volgens mij Sjonnie velgen, die zijn altijd minstens 6" breed.

Niet in het verleden blijven steken halflive, die maten zijn heel normaal tegenwoordig.
Tegenwoordig heeft een Astra ook al standaard 17 inch wielen met brede sloffen.
En dan zijn die banden nog rustig 60 hoog ook..
 
Laatst bewerkt:
Niet in het verleden blijven steken halflive, die maten zijn heel normaal tegenwoordig.
Tegenwoordig heeft een Astra ook al standaard 17 inch wielen met brede sloffen.
En dan zijn die banden nog rustig 60 hoog ook..
Dat zeg ik, brede sloffen, ik noem dat alleen Sjonnie velgen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan