Saluki project

zo ff alles pagina's doorgelezen en gekeken :D
En dat voor iemand die helemaal geen fan is van straat-zijspannen :D zegt genoeg lijkt me

Ik vindt dit soort projecten altijd mooi en als je ziet wat sommige mensen kunnen dammm jaloers :D
hiier ook met die polyester werken knap staaltje werk joh netjes zit er goed uit.

Ga dit bij houden :D
 
-O-
Weet je het zeker? Ik kan je uit ervaring vertellen dat een K heel saai rijden is hoor. En als je het zelf spannend probeert te maken overleefd de K het niet...

Moet je niet hardop tegen Frau Enigma zeggen; die crosst al ruim 150.000 km rond op een K100 en stapt dit jaar over op een K1 (met zijspan uiteraard.) :Y
 
De standaard voorwielen van een Smart zijn idd 4 of 4,5 Inch breed. Ik heb er nog eentje staan (een aluminium wiel). Anders zijn ze ook te vinden als je zoekt op Ebay. Ik heb er laatst een paar gekocht voor ongeveer 100 euri's per stuk. Nieuw!
 
De standaard voorwielen van een Smart zijn idd 4 of 4,5 Inch breed. Ik heb er nog eentje staan (een aluminium wiel). Anders zijn ze ook te vinden als je zoekt op Ebay. Ik heb er laatst een paar gekocht voor ongeveer 100 euri's per stuk. Nieuw!

Is dat dan wel 15 of 16 inch?
 
gaat nog even duren. in GBR m'n rug beschadigd dus 2 mnd niet veel kunnen doen. raampjes staan er profissorisch in anders werd het een vogelnestje. verder nu bezig met het aanpassen van de motor. heb wel een naaf gedraaid maar nog geen wiel wat past of pas gemaakt kan worden. wil geen grote off-set van het achterwiel dus de velg mag eigenlijk niet breder worden als 4,5 of 5 inch in 15 of 16 inch uitvoering 4 bouts. bij voorkeur ook nog een alu velg. dus als iemand iets weet of een idee heeft hoor ik het graag

op een 3.5 inch wiel van 17 kan een 165 x 40 x 17 op .......
 
weet iemand hoe breed een 165 (50-80)x15 uitkomt op een 4 inch breede velg? evt ook maten van banden die er in de buurt zitten.
 
vandaag bezig geweest om een zijstandaard voorziening op het hulpframe te monteren. ook de rest gaat gestaag door.
 
Hee, waar komt die eenarmige swing ineens vandaan? Heb ik even niet opgelet?
Heb je daar ook bouwplaatjes van?
 
plaatje is duidelijk toch?
Nou, niet helemaal.
Deze swing is keurig gelagerd, daarom moet je dus afstellen met de hoek van de poten. Daarnaast is de swing niet recht, dat zal ook een functie hebben.
Het lijkt een Smart as stomp, daar ben ik ook nieuwsgierig naar.
heb er geen echt bouwplaatje van maar wel de gegevens. moet zien of ik iets in kan scannen en dan posten
dank :}
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan