Samen garage in Groningen huren?

Racemonstertje

Die hard MF'er
11 dec 2002
546
1
Een
He mede MF-ers.

Ik heb nu het weer mooi weer begint te worden de motor maar weer 'ns bij pa en ma uit de schuur gehaald. Nu wil ik 'm niet elke avond op de stoep laten staan dus wil ik graag een garage gaan huren.

Zijn er nog mensen in Groningen die wel samen willen huren? De prijs is iets van 45 euro per maand. Gedeeld door 2 is dat natuurlijk een prikkie.

Let me know!
 
Kweenie of dat een hele lange straat is met 1 miljard garageboxen, maar misschien is het niet al te handig om die straatnaam hier te plaatsen, in combinatie met je type motor enzowww :X
 
Kweenie of dat een hele lange straat is met 1 miljard garageboxen, maar misschien is het niet al te handig om die straatnaam hier te plaatsen, in combinatie met je type motor enzowww :X

Nou daar ben ik niet zo bang voor. Daarnaast is 'ie toch WA+ verzekerd.
 
Het is al weer even geleden dat je dit topic plaatste, maar ik heb je een mail gestuurd naar het adres dat in je profiel staat. Ik hoop van je te horen.
 
Nou daar ben ik niet zo bang voor. Daarnaast is 'ie toch WA+ verzekerd.

En jij denkt dat je van het geld wat je terug krijgt van de verzekering (de dagwaarde) een gelijke motor terug kunt kopen zonder bij te leggen?

En misschien wil die gene die dat met jou wil doen al helemaal geen extra aandacht waar zijn motor komt te staan.

Alleen wat tips :)

[edit] Loop ik weer op oude posts te reageren :') [/edit]
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan