Samen toeren?

Sprint500

Rookie
10 okt 2009
8
0
Lochristi
Ik ben uit de regio Gent (Lochristi). Voor zover ik weet is er slecht 1 motorscooterclub (naast een Vespaclub). Het clubgebeuren op zich spreekt me niet zo aan en dus ben ik er geen lid van geworden. Toch vind ik het leuk om met andere motorscooterrijders te toeren. Misschien kan dit gewoon op losse basis (vastgelegde tijdstippen maar geen echt clubverband). Vandaar dus een warme oproep naar mensen uit de buurt (Vlaanderen) die het ook zien zitten om af en toe een uitstap te organiseren. Ook in de wintermaanden als het behoorlijk weer is. Ben benieuwd of er reacties komen?
 
Jawel, er zitten best wel veel Vlamingen hier op het forum, al valt me wel op dat sommigen daarvan wat minder actief zijn geworden hier. Een tijdje terug vroeg een Belgisch Limburgse dame ook om scooterritjes:
Julia-46 in "Kymco Xciting 500Ri"

Verder is Wimper, Tom, Mordan en Droomscooter onder andere toch uit die conterijen en dan noem ik nog maar een paar. Ook onder de Mp3 en neemt het aantal toe.

Al moet ik wel zeggen dat veel scooteraars meestal in de zomer of in ieder geval met mooi weer toeren. Het seizoen loopt nu af.
 
Ik ben uit de regio Gent (Lochristi). Voor zover ik weet is er slecht 1 motorscooterclub (naast een Vespaclub). Het clubgebeuren op zich spreekt me niet zo aan en dus ben ik er geen lid van geworden. Toch vind ik het leuk om met andere motorscooterrijders te toeren. Misschien kan dit gewoon op losse basis (vastgelegde tijdstippen maar geen echt clubverband). Vandaar dus een warme oproep naar mensen uit de buurt (Vlaanderen) die het ook zien zitten om af en toe een uitstap te organiseren. Ook in de wintermaanden als het behoorlijk weer is. Ben benieuwd of er reacties komen?

hi sprint ....

woon 60km bij je vandaan ...
enne bye the way hier vanuit het forum gaan we zo af en toe ook wel is toeren met met wie dat willen ...laatste trip ging door de ardennen ...geloof dat ik iets van 700 km gereden heb ha ...weet het niet meer zo goed ...het was een lange dag maar wel leuk toch ook...

groet smokey :W
 
Ik ben uit de regio Gent (Lochristi). Voor zover ik weet is er slecht 1 motorscooterclub (naast een Vespaclub). Het clubgebeuren op zich spreekt me niet zo aan en dus ben ik er geen lid van geworden. Toch vind ik het leuk om met andere motorscooterrijders te toeren. Misschien kan dit gewoon op losse basis (vastgelegde tijdstippen maar geen echt clubverband). Vandaar dus een warme oproep naar mensen uit de buurt (Vlaanderen) die het ook zien zitten om af en toe een uitstap te organiseren. Ook in de wintermaanden als het behoorlijk weer is. Ben benieuwd of er reacties komen?

hoi sprint500

ik denk dat het een beetje klaar is met de tour ritjes
maar als je zin hebt om een ritje te doen gewoon een balletje op gooien
meschien dat je iemand mee krijgt

volgend jaar zullen er wel weer wat ritje op touw gezet worden

:W
 
hi sprint ....

woon 60km bij je vandaan ...
enne bye the way hier vanuit het forum gaan we zo af en toe ook wel is toeren met met wie dat willen ...laatste trip die ik mee heb gereden ging door de ardennen ...geloof dat ik iets van 700 km gereden heb ha ...weet het niet meer zo goed ...het was een lange dag maar wel leuk toch ook...

groet smokey :W


wat dacht je van de eifel tour :+ :+

maar toen zat jij aan de ander kant van de aard bol toch

:W
 
Hoi allemaal
Bedankt voor de info!
Ik hou het forum in het oog en zal verder contacten zoeken hier en af en toe inderdaad een balletje opgooien
 
wat dacht je van de eifel tour :+ :+

maar toen zat jij aan de ander kant van de aard bol toch

:W

dat was 19/8 dacht ik ...ben 20/8 aan de terugweg begonnen.....dus ja net gemist helaas...had btw ook wel een erg lange trip geworden denk ik...
oh well maybe next time .... :W
 
en ik hoop dat ik ook dan nog steeds welkom ben met men schakelfiets, ook voor het eventueel te organiseren
grtz
tom

hi tom ...
wat mij betreft mag je hoor tom, geen bezwaar ...no problem...

gr smokey
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan