Samenstelling benzine veranderd?!

neek61

Rookie
1 mei 2008
3
0
Toen ik een maand geleden mijn Intruder 1400 wilde starten (winter stil gestaan), startte hij dus niet en lekte benzine.
Heb toen de motor bij de dealer gehad om het te verhelpen, kosten 300euri, carborateur schoon gemaakt. Volgens de dealer komt het de laatste tijd veel voor dat hij benzine lekkende motoren binnen krijgt, hij zegt dat er iets aan de samenstelling van de benzine is veranderd waardoor bijvoorbeeld de vlotters gaan vast zitten.
Vervolgens heb ik de motor weer 3 weken niet gebruikt en weer het zelfde probleem, niet starten en benzine lekken. Nu zegt de dealer dat wanneer ik de motor niet regelmatig gebruik dit probleem steeds weer terug zal komen.
Dit kan toch niet waar zijn?!?
Dan zouden alle hobby motorrijders met de carburatiemotor dit namelijk toch ook moeten krijgen...

Wie kan mij helpen...
 
Je moet met een oude motor of auto geen V power of andere dure troep tanken })
Hier zit asseton in en tast rubber aan :Y
De benzine word vervaardigt uit afval wat anders in asvalt verdween maar met die hoge prijzen is het rendabel dit nog een keer te rafineren met toevoegingen 8-)
Als je ver wil rijden per liter kun je beter zelf mengen 20 ml op 1 liter en je rijd 15% verder asseton verlaagt de dampspaning van benzine waardoor het beter verneveld en bijna volledig verbrand ;)


_O- _O- _O- _O- Waar haal je die onzin vandaan? :W :W :W :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan