Samples op de motorbeurs?

DPP

Die hard MF'er
10 apr 2009
601
11
Nijmegen
Hallo allemaal,

Ik vroeg me af of er samples van producten weggegeven worden op de motorbeurs. Ik ben er nog nooit geweest en ga er over 2 weken voor het eerst heen.

De reden dat ik dit vraag is omdat ik PEEK gekocht heb om aluminium etc te poetsen. Ik wou eigenlijk BELGOM hebben maar dat had die motorzaak niet en ze verzekerden mij dat dit spul net zo goed was.

Het werkt goed maar je moet onderhand je arm uit de kom poetsen om resultaat te bereiken. Nu vroeg ik me af of dit hetzelfde is met BELGOM. Ik heb geen zin om BELGOM te kopen en dan hetzelfde te hebben dus vroeg me af of er op de motorbeurs misschien samples aanwezig zijn van BELGOM.

Was sowieso wel benieuwd of er uberhaupt samples zijn vandaar dit topic.

gr Diego
 
Laatst bewerkt:
Gewoon niet naar de motorbeurs gaan
Voor de entre koop je ook een hele bus Belgom.
Dan bespaar je jezelf ook de broodjes unox

Kom op een bus kost nog geen 15,-
Motorrijden is een dure hobby als dat van 15,- afhangt, stop dan maar gelijk

Ik heb nog nooit samples gezien!
 
Laatst bewerkt:
Haha ja dat kan natuurlijk ook. Maar ik vroeg me ook af of er sowieso samples weggeven worden van producten op de beurs...
 
Gewoon niet naar de motorbeurs gaan

Voor de entre koop je ook een hele bus Belgom.
Dan bespaar je jezelf ook de broodjes unox

Kom op een bus kost nog geen 15,-
Motorrijden is een dure hobby als dat van 15,- afhangt, stop dan maar gelijk

Ik heb nog nooit samples gezien!

Gast wat denk je nou dat het om het geld gaat?

Als ik hier PEEK heb staan en dat hetzelfde werkt als Belgom dan heb ik er niets aan.
 
Laatst bewerkt:
Gast wat denk je nou dat het om het geld gaat?

Waarom anders?
Als het niet om het geld gaat waarom heb je het dan nog niet gekocht?
Of vraagje dan niet naar de ervaringen van mensen, maar om een sample?
 
Waarom anders?
Als het niet om het geld gaat waarom heb je het dan nog niet gekocht?
Of vraagje dan niet naar de ervaringen van mensen, maar om een sample?

Ja daar heb je wel een punt had beter naar de ervaring van mensen kunnen vragen van peek vs belgom. Ging er eigenlijk vanuit dat Peek niet echt bekend is en niet veel mensen het geprobeerd hebben.

Maar de vraag van de samples kwam ook omdat er nog zat producten zijn die ik niet ken etc en een motorbeurs misschien wel de plek zou zijn om er mee in contact te komen. In zo een geval zijn samples wel handig.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een tube Peek, werkt perfect :Y en idd krijg je een lamme arm van het poesten, maar dat zal met Belgom ook zo zijn.
 
Ja daar heb je wel een punt had beter naar de ervaring van mensen kunnen vragen van peek vs belgom. Ging er eigenlijk vanuit dat Peek niet echt bekend is en niet veel mensen het geprobeerd hebben.

Maar de vraag van de samples kwam ook omdat er nog zat producten zijn die ik niet ken etc en een motorbeurs misschien wel de plek zou zijn om er mee in contact te komen. In zo een geval zijn samples wel handig.

Oke duidelijk,
Ik heb nog nooit samples gezien op de beurs

Verder is mijn ervaring met Belgom niet erg goed.
Ik gebruik voor sommige dingen NeverDull en dat werkt voor mij goed
 
belgom werkt super voor mij, ik merk persoonlijk na veel gebruik dat ALU zegmaar de groffe variant is, en CHROOM de fijne pasta. Super resultaat op normale metalen oppervlakken (tip: ook te gebruiken op gecoate delen, deze worden dan weer schoon bij ernstige verontreiniging), maar als het oppervlak net een berglandschap is door alle pekel, zul je hoe dan ook eerst moeten gaan schuren. maar dat heb je bij elk middeltje dunkt me :)
 
Het is de "Huishoudbeurs" niet waar je gratis cremetjes krijgt *O*
Op de "Motorbeurs" zal geen complete motor weggegeven worden ;)
Maar de bekende snuisterijen, zoals motorbladen (welisswaar over de datum),
stikkurs, folders, petjes, vlaggetjes, kraaltjes en spiegeltjes, monstertjes van div. producten (toch een cremetje ;) ) en overige bling blinguutjes *O* Enjoy *O*
 
Laatst bewerkt:
Ik heb deze gekocht:

Op Ebay, een kleinere versie. Maar weet nog niet hoe het echt werkt, het is me nog te koud om te poetsen! Maar het idee dat een boormachine de poetsbeweging op de wielen maakt spreekt me wel aan.

:]
 
Peek ken ik niet.
Belgom wel en werkt erg goed. Wat ik ook veel gebruik is `Starglanz´ van de blokker. Kost weinig. Zit in een tube en werkt ook erg goed.
Nadeel van Belgom vind ik dat je het, als het lang stilstaat, gaat bezinken waardoor je heel goed moet schudden voordat je het weer kun gebruiken.
 
Peek ken ik niet.
Belgom wel en werkt erg goed. Wat ik ook veel gebruik is `Starglanz´ van de blokker. Kost weinig. Zit in een tube en werkt ook erg goed.
Nadeel van Belgom vind ik dat je het, als het lang stilstaat, gaat bezinken waardoor je heel goed moet schudden voordat je het weer kun gebruiken.
hahahahahahaha moest hier erg om lachen sorry daarvoor..

Ik herken dit wel :Y heb het altijd met de chocomel :+
 
Belgom Alu werkt ook perfect maar daar zitten inderdaad geen kaboutertjes bij die het daadwerkelijke poetsen voor je doen.
Moet zeggen dat het vrij gemakkelijk uitpoetst en snel resultaat levert.
Nadeel vind ik dat het na een behandeling met Belgom lijkt alsof je het sneller weer moet poetsen.
Dus na het poetsen met iets anders sealen o.i.d..
 
Dit poetst veel beter:
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan