Sandberg crasht tegen Seat Ibiza, rider OK...

Remco:Niet alles, wel is snelheid van redelijk significante invloed. Maar dan ook, langer dan 0,1/0,2 seconden in je spiegel kijken ook....

Je hebt gelijk, weet ook wel dat het niet alleen met snelheid te maken heeft. Alleen de reaktie die ik quote vond ik kort door de bocht als je de reakties en informatie leest in dit topic. Vandaar de nadruk op wél..... :9 Geen spierpijntjes inmiddels?
 
Remco:

Je hebt gelijk, weet ook wel dat het niet alleen met snelheid te maken heeft. Alleen de reaktie die ik quote vond ik kort door de bocht als je de reakties en informatie leest in dit topic. Vandaar de nadruk op wél..... Geen spierpijntjes inmiddels?

Niet meer spierpijn dan gistermiddag *D , 't valt erg mee, moet ik zeggen, thanx for asking.

Andere reactie was natuurlijk ook te kort door de bocht, maar goed, je hebt kunnen lezen hoe ik zelf denk over m'n eigen actie van gisterochtend....
 
Remco:Niet meer spierpijn dan gistermiddag *D , 't valt erg mee, moet ik zeggen, thanx for asking.

Andere reactie was natuurlijk ook te kort door de bocht, maar goed, je hebt kunnen lezen hoe ik zelf denk over m'n eigen actie van gisterochtend....

Yeps.....nou hopelijk valt het allemaal mee en kun je deze zomer weer lekker :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan