Sarron moet aan de bak

H-D Lasmoat

MF veteraan
9 aug 2009
2.560
24
Omg. Zwolle
Hallo, vanavond begonnen met een nieuw project, te weten de FJ1200 vervangen voor een XJR 1200.
De bedoeling is, schommelvork een opknapbeurt geven.
zijspan wiel verbreden.
aansluitpunten maken aan het wiegframe van de XJR.
schoorstang aanbouwpunten maken.
als het dan een combi is gaat later de bak een makeover krijgen.

Vanavond zijn de FJ en de vanderborn bak gescheiden.
Volgende week wil ik de schommel demonteren en passen in de XJR.
Voorpoten hart op hart komen overeen alleen de hoogte moet ik nog even bepalen, maar zoals ik nu kan zien past dat een op een.

Fotootjes komen er dan ook wel
 
Nou Lasmoat,

Loop je de hele zomer cement te kruien en als dank sta je er nou mooi alleen voor!
 
Laatst bewerkt:
Waar blijven de foto's?
Gaat dit ook weer anderhalf jaar duren?
geduld toch :Y ga next dinsdag pas weer drastisch bezig en dan zal ik proberen om zelf wat fotos te plaatsen( jfj deed dat altijd). :o
maar deze duurt zeker geen anderhalf jaar, ook omdat de schommel zo overgezet word, en de rest is ook eenvoudig te doen. heb eerst een plan van aanpak gemaakt, zodat ik niet gelijk voor grote verassingen kom te staan.
We hebben onszelf alweer eens verwend door een motorbrug aan te schaffen, en die ga ik vrijdag halen wat het werken aan een hulpframe veel aangenamer maakt. :Y
 
Komt op een mooi moment zo die heftafel. Dat werkt inderdaad een stuk prettiger.
Daar nemen we er vrijdag mooi een paar op ;) Niet teveel, want er komt een nieuwe drummer auditieren bij 12X12 en dan muk toch wel fris weez'n ;)
 
kan pas 5 uur bij hem terrecht en verwacht dan zo rond 7 uur trug te zijn, weet niet hoe laat die slagman komt, maar paar biertjes moet nog wel kunnen
 
Komt op een mooi moment zo die heftafel. Dat werkt inderdaad een stuk prettiger.
Daar nemen we er vrijdag mooi een paar op ;) Niet teveel, want er komt een nieuwe drummer auditieren bij 12X12 en dan muk toch wel fris weez'n ;)

Maken jullie er een drumband van?....... of komt ie in plaats van........
 
C:\Users\yvonne\Pictures\sarron\CIMG0013 klein.jpg
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan