Sarron moet aan de bak

DSCF2070_zps618e87c4.jpg

dit wordt de scharnierbus waar de kap op draait straks, daar boven op komt de lasbocht en aan de andere kant natuurlijk idem verbonden door een liggende buis.
asje is nog te lang, daar komt dan een schetsplaat aan waar dan weer de ruitconstructie aan vast komt.
 
Laatst bewerkt:
Word knap heur Lasmoat. Hebt wat gemist gisteravond. Ga maar gauw weer eens mee ;)
 
Nou is deze kapconstructie lichtelijk oversized, maar het oog wil ook wat ;)
 
vrouw ant werk, man in schuur.
vanavond even de rolbeugel afgelast en bijgewerkt en gemonteerd aan de platen.
dit worden nog verzonken exemplaren.
DSCF2109_zpsbd3bf7b0.jpg
 
scharnierbussen zitten mooi in lijn dmv een lange as die ik tijdens het hechten er doorheen gestoken heb.
DSCF2107_zps06fbaeca.jpg

ben nog van plan om in de rolbar een ruitje te monteren, vandaar het hoeklijntje maar werk ook mooi af.
 
Laatst bewerkt:
DSCF2105_zps9a83e296.jpg

nu de hoogte van de ruit bepaald is kan de bak er af en ga ik dinsdag alles demonteren voor een zwarte poedercoat laag.
tijdens het poedercoaten kan ik dan mooi de devil dempers pas maken en ophangen.
daarna de bak verder aanpassen voor het nieuw te polyesteren van ruitrand en nog wat kleine dingetjes.
spuiten bewaar ik voor next winter want das nogal een prijzig klusje en we kunnen nu eenmaal niet alles tegelijk
 
Ben je niet bang dat die rolbeugel losscheurt als je de boel een keertje echt op z'n dak legt? of is het alleen maar voor de stoere look?
 
Of zo'n doorzichtig doek als bij cabrio's.

Die Rolbeugel zit op de bak vast en niet op het frame dus zou kunnen scheuren. Maar gezien de bevestiging denk ik dat het wel meevalt. Bij boren van de gaten voor de rolbeugel blijkt het polyester anderhalve centimeter dik te zijn.
 
Ben je niet bang dat die rolbeugel losscheurt als je de boel een keertje echt op z'n dak legt? of is het alleen maar voor de stoere look?
ten eerste ben ik dat nog niet van plan maar je weet nooit, maar hij zit met 8 m 10 bouten op de rugplaat vast en er komen er nog 2 bij in die niet opt plaatje staan zeg maar net onder het kleine schoorplaatje. ik ben dr niet bang voor en wat jfj al zei tis dik polyester, kan wat hebben
 
Lasmoat zegt: moet toch wat te showen hebben tijdens het zijspantreffen natuurlijk.
Koplampje is toch veel mooier zonder chroom. Nieuwe knippertjes (zonder chroom) en spiegeltjes verdwijnt et chroom ook nog van ;)

DSCF2144_zps42e08853.jpg

DSCF2141_zps77d7679d.jpg

DSCF2140_zps406c8bc2.jpg

DSCF2137_zps60a99a55.jpg

DSCF2136_zps201fab97.jpg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan