Sarron moet aan de bak

gaaf! zet hem op, misschien heb je hem nog wel eerder klaar dan die van mij
 
wie weet in grote lijnen is de vorm er al dwz alu tank en usd zit er al in nu nog achterbrug verstevigen ivm mono shock.
jfj gaat zich met nieuwe kabelboom bemoeien.
hoe ver ben jij dan?
 
je hebt hem toch zien staan?
Frame is in grote lijnen klaar, alu kontje ook, Achterbrug is al klaar.

Ik moet heel kort samengevat nog bovenste balhoofdplaat (eh dan iets bedenken voor mijn stuur; clipons of toch maar een iets breder exemplaar, eigenlijk is het ook geen echte caferacer aan het worden..., alle electra, uitlaten, racy rear controls, 6 zuiger remklauwen passen maken op de GL schijven en ZZR onderpoten, blok erin, eens nadenken over hoe ik het inlaat traject ga doen... Eigenlijk wil ik het blok ook aanpakken; vliegwiel lichter maken en heel andere carbs erop, maar voor eerst denk ik dat ik hem redelijk standaard houd motorisch; een turbo of zo kan er altijd nog wel bij op ;)

ach kijk maar naar het plaatje, dan is het snel genoeg duidelijk dat er nog een boel open eindjes te bedenken zijn...

full


maar meest tijdrovend is nog wel dat ik voor heel veel dingen nog niet weet hoe ik het wil gaan vorm geven...
(maar eerst gaat de 1200 motor in mijn spantrekker komen voor ik hiermee verder ga
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan