satnavrepairservice.com iemand hiermee bekend?

Vmax-Idioot

MF veteraan
20 apr 2007
4.354
10
Kerkrade
Hoi,

mijn Streetpilot 2820 is in het weekend overleden.
De knopverlichting werkt nog, maar het display blijft zwart.

Op internet kom je de site www.satnavrepairservice.com tegen, waar je online een prijsopgave voor de reparatie kunt aanvragen.

Na beschrijving van mijn klachten, kwamen ze met een te verwachten reparatieprijs van €37,-.
In de AGV van hun bedrijf staat dat, mocht de prijs meer worden, je hierover een email ontvangt, dat je moet bevestigen.

Waar ik bang voor ben:
Ik stuur het apparaat naar de UK om te laten repareren en ik krijg een mailtje dat de reparatie vele malen duurder gaat worden.
Dan zeggen ze dat ze defecte apparaten niet terugsturen en ik zit helemaal zonder garmin.


Op het waypointforum heb ik ook al een post hierover geplaatst, maar schijnbaar is een 2820 het repareren niet meer waard. Ik krijg geen enkele aanwijzing over wat er mis zou kunnen zijn met het apparaat......
 
Verlichting stuk dus, als dit zo is is het inderdaad niet zo duur nieuw ledje erin en hij doet het weer...
 
Verlichting stuk dus, als dit zo is is het inderdaad niet zo duur nieuw ledje erin en hij doet het weer...


Hij zegt dat het display niet meer werkt... Nieuw scherm erin is dus nog best case scenario. Mogelijk is er wat met de aansturing en dan ben je vele malen verder van huis.
 
Verzenden naar UK, terugsturen vanuit UK. Dat ben je minimaal kwijt, naast de reparatiekosten van 37 euro als ie gereparereerd kan worden. Lukt dat niet, ben je de verzendkosten kwijt en waarschijnlijk ook weer onderzoekskosten. Plus mogelijk je apparaat kwijt... Ik zou denk ik een andere kopen.
 
Mijn gok: je stuurt hem op, de repartiekosten vallen vele malen hoger uit dan die €37 (althans: dusdanig hoog dat je hem niet meer gerepareerd wilt zien) en vervolgens moet je wel onderzoekskosten betalen die niet gering zijn. Betaal je die niet, dan sturen zij ook niks op.

Al ben ik nu wel erg pessimistisch, maar als iemand een positieve ervaring hiermee heeft zal die zich ook nog wel melden lijkt me :)
 
Zelfs al zou je zeggen gooi het ding maar weg heb je nog steeds dikke kans dat je hangt voor de onderzoekskosten. Zou er niet meer aan beginnen.
 
www.tiptoets.nl

informeer hier maar eens, ik ken ze verder niet, maar is in ieder geval in Nederland.

Succes
 
Het kan ook zijn dat het lcd kapot is. Zie je wel beeld? Kost overigens ook de wereld niet. Al die apparaten zijn gemaakt om makkelijk gefixt te worden. Komt dus wel goed.
 
Het kan ook zijn dat het lcd kapot is. Zie je wel beeld? Kost overigens ook de wereld niet. Al die apparaten zijn gemaakt om makkelijk gefixt te worden. Komt dus wel goed.
Geen beeld, maar ik ga hem wel nog even aan de pc hangen, om te kijken of de rest wel werkt.

Engeland ga ik sowieso niet doen, om de redenen die hierboven ook al zijn aangegeven.
Ik vertrouw het zaakje niet en je rijdt niet zomaar naar Engeland om verhaal te halen....

Ik zou het zonde vinden als de SP niet meer gemaakt zou kunnen worden, ik heb er net een Lifetime Mapupdate voor gekocht....
 
Update 21-07-2011:

Kapotte 2820 wordt door Garmin omgeruild voor een nieuwe Zümo 550, tegen bijbetaling van € 135,- incl. verzendkosten.
De lifetime update wordt gratis naar het nieuwe apparaat omgezet.....

Perfecte service van Garmin Support Europe toch?!

Nu nog een touratechhouder voor de Zümo scoren en klaar is Patje weer.....
 
....www.satnavrepairservice.com....

Dank voor de link. ik heb al een tijdje een kapotte Garmin Quest liggen.
Ik ga de service van Satnavrepairs maar eens even testen. Kan ik gelijk even kijken of ze mijn PSP weer tot leven kunnen wekken.

Ik woon in London, wel zo makkelijk.

ik zal wel even laten weten hoe de service is.
 
Laatst bewerkt:
Idd, goede service van Garmin..... ze zijn goedkoper geworden... van deze met bijbetaling van 200,- euro naar een nieuwe....
full
 
Update 21-07-2011:

Kapotte 2820 wordt door Garmin omgeruild voor een nieuwe Zümo 550, tegen bijbetaling van € 135,- incl. verzendkosten.
De lifetime update wordt gratis naar het nieuwe apparaat omgezet.....

Perfecte service van Garmin Support Europe toch?!

Nu nog een touratechhouder voor de Zümo scoren en klaar is Patje weer.....

Tja... De mijne (Zumo 500) wordt ook voor 135 euro vervangen. Het zou 10 werkdagen duren. Die waren gisteren voorbij. Telefonische navraag gedaan en men vertelde dat ze op zijn en het eerder een kwestie van weken is dan van dagen voordat ik de vervangende terug heb. Ivm vakantie nogal problematisch.
 
Tja... De mijne (Zumo 500) wordt ook voor 135 euro vervangen. Het zou 10 werkdagen duren. Die waren gisteren voorbij. Telefonische navraag gedaan en men vertelde dat ze op zijn en het eerder een kwestie van weken is dan van dagen voordat ik de vervangende terug heb. Ivm vakantie nogal problematisch.
Ach... ik heb nog een Streetpilot 2620 met City Navigator 2009 en een Streetpilot 2720 met een lifetime upgrade liggen (allebei werkend), dus ik kan voorlopig nog even vooruit met de 2720. Dan heeft mijn echtgenote maar even een "oude" streetpilot ipv de modernere 2720....

Van mij mogen ze rustig een paar weekjes erover doen... (of een 660 leveren voor hetzelfde geld.... ) })

Met een Zumo 210 CE was ik ook al tevreden geweest.....
 
Dank voor de link. ik heb al een tijdje een kapotte Garmin Quest liggen.
Ik ga de service van Satnavrepairs maar eens even testen. Kan ik gelijk even kijken of ze mijn PSP weer tot leven kunnen wekken.

Ik woon in London, wel zo makkelijk.

ik zal wel even laten weten hoe de service is.
Ik vind hun website (en de vele klonen ervan) nogal onprofessioneel overkomen.
Hoe kunnen ze op basis van generieke vragen ooit een degelijke offerte maken?

Wees voorzichtig. Ik zou proberen de Quest door Garmin te laten omruilen.
Volgens de helpdesk van Garmin UK / EU is het standaard procedure om defecte apparaten tegen bijbetaling om te ruilen....hoe oud ze ook zijn....
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan