Saving privat ryan

Prikkie

MF veteraan
24 okt 2001
2.637
37
Effe off topic, voor de liefhebbers , hij wordt vanaf 2100 uur in z'n GEHEEL uitgezonden met om 2030 uur the making of.Ik ga zeker kijken!
 
Misschien ook de moeite om te zeggen waar enzo? :)
'k Heb hem in divx dus mij maakt't bnit zoveel uit.
 
Effe off topic, voor de liefhebbers , hij wordt vanaf 2100 uur in z'n GEHEEL uitgezonden met om 2030 uur the making of.Ik ga zeker kijken!


Thanks!!! :} :} Ik had dus te laat voor de tv gezeten, aangezien het anders in de gids staat.
 
heb 'm op mpeg/vcd.... maar misschien wel ff kijken. Maar door die film mis ik weer X-Files... dat komt nu niet :(
 
hehe OMaha Beach van Medal of Honor : Allied Assault is echt een complete ripoff van Saving Private Ryan.. hehe dat stukkie is er nu op.. wel relaxt dat je dat zelf helemaal na kan spelen.
 

Samen maar X-Files DVD Boxsets kopen?! ;) Ik wil het nog wel doen, maarja rond de 300 gulden/135 euro per boxset.. beetje duur, maar ik zal ze ooit wel kopen ;) Mooi man. 7 dvd's vol.. 4 afleveringen per DVD.. en die verhalen blijven goed. Niet allemaal, maar er zijn zat goeie!
 
Ja, hij weer heftig.Als mensen zich eens realiseren wat er zich een halve eeuw geleden heeft afgespeeld , 60 miljoen doden strijdend voor vrijheid. Laat ze eerst eens nadenken als ze zelf onzinnig geweld op straat veroorzaken zoals mensen zonder reden doodschoppen.Telkens als ik films zoals deze zie of zoals Schindlers List Dan ben ik verbitterd hoe intolerant mensen soms zijn en elkaar om de stomste dingen van het leven beroven.Ik kan het niet uitstaan dat justitie zulk gedrag in Nederland nog tolereert.Het zijn echte watjes geworden in Den Haag die zich verschuilen achter regeltjes en andere smoesjes ipv het echte probleem eens serieus aan te pakken.Geen wonder dat paars twee zo op zijn bek is gegaan!HALLO word eens wakker!
Zucht, ik moest even mijn ei kwijt. :r
 
Ik heb Saving Private Ryan nu al en paar keer gezien, maar hij blijft inderdaad imposant.

Iemand bekend met de serie die door SBS en Fox uitgezonden wordt?? Band of Brothers. :} Een briljante serie. Komt overigens eind van dit jaar uit op DVD en VHS.
 
Ik heb Saving Private Ryan nu al en paar keer gezien, maar hij blijft inderdaad imposant.

Iemand bekend met de serie die door SBS en Fox uitgezonden wordt?? Band of Brothers. :} Een briljante serie. Komt overigens eind van dit jaar uit op DVD en VHS.

Tuurlijk ben ik er bekend mee, maar ik weiger hem te kijken omdat ik het eerste deel heb gemist. Ik denk dat ik hem maar aanschaf want dan kan ik tenminste alles in één keer zien. (weet dat het dan een lange avond word)
 
Terug
Bovenaan Onderaan