SBK-08 superbike world championship (PS3)

Status
Niet open voor verdere reacties.

florian_z

Die hard MF'er
24 dec 2006
733
0
Assen
SBK-08 is de officiële game van de Superbike World Championship. De game bevat alle officiële licenties en simuleert elk aspect van de sport: van de physics die je het gevoel moeten geven echt op een racemotor te zitten, tot het gedrag van je tegenstanders. Ook bevat de game alle officiële races, sessies, motoren, teams en coureurs uit het echte Superbike World Championship.

- Kies uit een van de vijf officiële motor merken zoals: Ducati, Suzuki, Yamaha en Honda
- Kies voor simulatie racen voor het echt motorrace gevoel of speel de arcade klassen voor een vlug potje motorracen.
- Alle officiële races, sessies, motoren, teams en coureurs uit het echte Superbike World Championship zijn aanwezig.
- Iedere rijder en motor hebben hun eigen specifieke kenmerken. Deze kenmerken zijn gebaseerd op echt verreden races.
- Pas je motor technisch aan. Elke moertje en schroefje kan aangepast worden naar jouw smaak.


SBK-08 is de officiële game van de Superbike World Championship. De game bevat alle officiële licenties en simuleert elk aspect van de sport: van de physics die je het gevoel moeten geven echt op een racemotor te zitten, tot....

Releasedatum: 26 september 2008 -O-


Kan er nu al naar uit kijken... *O*
full
 
MotoGP '07 ziet er wel mooier uit, ik hoop dat dit naar de pc komt, of in ieder geval hoop ik dat ze tourist trophy omporten naar pc...
 
Hmm hoop toch wel dat ze Biaggi nog op een Duc gaan zetten of heeft hij nog een dubbelganger op een suzuki. ;)
 
welke producer?.. en de graphics zien er nog best brak uit opzich..

superbike 2000 was nog wel aardig, snap niet dat iemand microprose nieuw leven inblaast en een waardig opvolger van gp500 maakt

met EA gaat het sowieso de verkeerde kant op, totaal verkeerde insteek in sommige games en microsoft achtige monopolypositie waar alles niet veel beter van word.
 
Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit.
Hoop dat het geluid goed is.

Eigenlijk wacht ik nog op Tourist Trophy 2. Mocht die ooit uitkomen dan haal ik direct een PS3.
Nu zit ik in dubio, omdat de PS3 niet backwards compatible is.
Kan ik geen Tourist Trophy meer spelen.
 
Ik heb hem al een tijdje (360 versie) *O*
Zat via dit bedrijf in de gold club met de superbikes en op het eind kregen we een versie mee, brute game, speelt veel en veel relaxter dan motoGP 07.
 
Lijkt mij wel... maar iig voor de PS3 en Xbox360
Misschien kan een modje dat nog ff in de topic titel knallen, nu staat er alleen PS3 krijgen we hier misschien ook dat fanboy gedrag :z :P .
Zijn genoeg mensen die dat niet zo direct weten.... :P
Lijkt me wel een vet spel iig!

Ziet er goed uit.
Hoop dat het geluid goed is.

Eigenlijk wacht ik nog op Tourist Trophy 2. Mocht die ooit uitkomen dan haal ik direct een PS3.
Nu zit ik in dubio, omdat de PS3 niet backwards compatible is.
Kan ik geen Tourist Trophy meer spelen.
Als je de 60GB PS3 versie koopt is hij wel backwards compatible! *O*
 
Laatst bewerkt:
SBK op de PSP was ook lelijker dan Moto GP op de PSP.

Maar binnenkort heb ik ook een ps3. Deze game laat ik liggen. Hoop dat Tourist Trouphy wel komt op de PS3
 
Volgens mij komt ie ook op de ps2. Maar sbk07 reed ook niet echt fijn, dus hoop ik dat dat is aangepast in 08. Motogp rijdt wel goed.
 
Alleen is die niet meer te koop.
Wacht nu op de 80 GB versie mocht die uitkomen.

Ik ben bang dat Sony geen ps 3 nog gaat uitbrengen die ps1 en ps2 games kan spelen.
Dit vind sony te duur(gelukkig heb ik een van de laatste 60 GB kunnen bemachtigen)
 
Voor mij blijft (voorlopig) Tourist Trophy de onbetwiste nummer 1. God, wat zal ik daar een uren in hebben zitten zeg... Trek speciaal voor dat spel de ps2 nog wel es uit de doos. Tuurlijk is die ook niet perfect, wel close.... en goede 2e is natuurlijk GP500, ook nog steeds super... Heeft iemand die nog?

Elke andere racegame waar motoren in zitten en die ik zelf gespeeld heb, vond ik ronduit ruk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan