SBK '09 Game

Heb vandaag de demo gespeelt op de Xbox en hij is mij erg goed bevallen. Gaaf dat de super sport er ook in zit! Rijd allemaal goed en ziet er lekker uit! Morgen kijken of ik hem ergens kan halen! Als hij al te verkrijgen is Haha!
 
SBK '10 is leuk om te doen. In de simulation mode moet je er aardig wat voor doen wil je snel rond gaan :) Dus zit mooi wat uitdaging in!

Tof dat ook de STK 1000 en de SS600 erin zit! Maakt het net wat leuker. Ben nu met careermode bezig, en kijk wel hoever ik het kan schoppen.
 
ik rij vanaaf wel naar de media markt, de lullo's waar ik woon hadden hem niet besteld zowel bij dixons als de frs niet |(
 
SBK '10 is leuk om te doen. In de simulation mode moet je er aardig wat voor doen wil je snel rond gaan :) Dus zit mooi wat uitdaging in!

Tof dat ook de STK 1000 en de SS600 erin zit! Maakt het net wat leuker. Ben nu met careermode bezig, en kijk wel hoever ik het kan schoppen.

:^
Single player is worth it.
Afstelling zoeken is realistischer geworden, career is echt grappig. Af en toe een testje doen voor betere onderdelen. AI is ook aardig, ze zitten lekker te pushen de laatste rondes ben zelfs al een keer verrast in de laatste bochten :P
 
Heb hem! Ben hem nu aan het spelen op de Xbox. Heerlijke game! Bedankt voor de tip, heb hem nog snel in amersfoort gehaalt.
 
Nee vallen hoort erbij :P
Echt vette race op de nurburgring gereden, natte baan met de start en halverwege ontstond er een droog spoortje... :} Niet dat ik de juiste banden had ervoor ..
 
Terug
Bovenaan Onderaan