SBK 2012

Status
Niet open voor verdere reacties.

Emiel52

Die hard MF'er
30 nov 2011
615
0
Het seizoen 2012 is al lang weer aan de gang. Zo hebben een aantal teams al rijders bevestigd en hebben de coureurs al kennis gemaakt met hun nieuwe kantoor.
Een klein overzichtje met wie waar rijd het komende seizoen :

SBK

Castrol Honda
Jonathan Rea
Hiroschi Aoyama

BMW Motorrad Motorsport
Leon Haslam
Marco Melandri

BMW Motorrad Italia
Michel Fabrizio
Ayton Badovini

Althea Racing
Carlos Checa
Davide Guiliano

Aprilia
Eugene Laverty
Max Biaggi

Aprila ParkinGO
Chaz Davies

Effenbert Liberty Racing
Sylvain Guintoli
Maxime Berger
Jakub Smrz

Crescent Suzuki SBK – Powered by Yoshimura
Leon Camier
John Hopkins

Ducati Team Roma
Nicolo Cannepa

Kawasaki Racing Team
Joan Lascorz
Tom Sykes

Team Pedercini
Waarschijnlijk gaat Leandro Mercado in van de 2 zitjes in beslag nemen. De afgelopen dagen heeft de Argentijn getest op de SBK motor van het Italiaanse team. Roberto Rolfo heeft het team verlaten en zal volgend jaar uitkomen in het Moto2. Of Mark Aitchison blijft is nog onduidelijk.

De Superbike zal de komende weken niet meer testen wegens het testverbod wat loopt van 1 december tot en met 15 januari.

Wanneer er weer wat nieuws is zal dat gemeld worden!
full
 
wil je echt up to date blijven?? Kijk dan ook eens op www.motor-forum.nl
Vind het persoonlijk een erg informatieve en leuke website!! :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Al je drie op dit forum geplaatste berichten teruglezend vermoed ik spam. Leuke en informatieve website, die je ook onder de aandacht had kunnen brengen via je nickname. Daar komt bij dat de riders line-up voor het WSBK seizoen 2012 in het silly season topic geplaatst staat.

Mijn inziens een slotje.
 
volgens je gastenboek van de site heet ook die Emiel. Dit riekt naar spam.. Maar je site is inderdaad wel goed informatief!
 
Spam of niet ;) ,degene die weet of Haga er het komende seizoen bij is,heeft,wat mij betreft,echt insider nieuws.

Had zelf al wel gelezen dat het moeilijk gaat worden,ivm de looneisen van onze nitro.

Iemand? *D
 
Geruchten gaan dat Haga terug wil naar Ducati. Het Pata B&G Team heeft de knoop doorgehakt en zal volgend jaar met Ducati in zee gaan. Als het Haga mee zit kan hij dus volgend jaar bij het team blijven en op het merk rijden waar hij 16 overwinningen mee wist te boeken.
 
Kijk,dat zou mooi zijn :Y

hopelijk binnenkort een officieele bevestiging :)
 
Al je drie op dit forum geplaatste berichten teruglezend vermoed ik spam.

Leuke en informatieve website, die je ook onder de aandacht had kunnen brengen via je nickname.
Klopt, hier ook..

Begrijp best dat je je site wil promoten maar dit mag nou eenmaal niet..

Daar komt bij dat de riders line-up voor het WSBK seizoen 2012 in het silly season topic geplaatst staat.
:^ ..dus..?

Mijn inziens een slotje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan