SBK Assen 2007

Lucifur665

Die hard MF'er
29 jul 2003
913
198
Haarle gem Tubbergen
}) Heeft iedereen al gehoord dat SBK 2007 in Assen nu op 29 April verreden gaat worden ipv. eerste weekend van September omdat er zo nodig Champ Car races :r gehouden moeten worden rond die tijd. 8-) })
 
Ik denk dat dit weer een zwaaitopic word :W
Was al langer bekend, en zijn meerdere topics over.
Alleen kon je dat misschien niet weten wat de zoekfunctie werkt nog steeds niet naar behoren :N

Dus de meeste mensen zullen dit wel weten.
 
}) Heeft iedereen al gehoord dat SBK 2007 in Assen nu op 29 April verreden gaat worden ipv. eerste weekend van September omdat er zo nodig Champ Car races :r gehouden moeten worden rond die tijd. 8-) })

Hebben we wat minder last van die beruchte mist en paardekarren die ineens op de autosnelweg geparkeerd worden.....

Gelukkig nieuwjaar nog!
 
En de vraag die hier op volgt: gaan de traditionele landelijke motordagen op 30 april en 1 mei nu wel door?

Nee, die zijn nu een week eerder, dus op 21 en 22 april.

Zo, en dan mag deze nu op slot :W
 
En de vraag die hier op volgt: gaan de traditionele landelijke motordagen op 30 april en 1 mei nu wel door?

Nee, die zijn nu een week eerder, dus op 21 en 22 april.

Zo, en dan mag deze nu op slot :W

Hey Appelflap..... ik heb net nog 2 van je soortgenoten opgegeten... :j






Ach, als t topic toch al naar z'n grootje is....
 
Pff, waren die appelflappen nog goed na 3 dagen???

Haha. Tot over 4 maanden!!

:Y
Ja hoor, de goeie appelflappen zijn van die bladerdeeg driehoekjes met suiker erop :9~
En daarvan druk ik altijd een hele zak achterover, zodat ik de week na O&N nog wat kan nagenieten :9
 
Maareh... jij bent er ook bij met de SBK begrijp ik.. dus tot over (iets minder dan) 4 maanden :W

Als jij dan ook es ff appelflappen regelt... :9
 
Maareh... jij bent er ook bij met de SBK begrijp ik.. dus tot over (iets minder dan) 4 maanden :W

Als jij dan ook es ff appelflappen regelt... :9

Klopt, ik ben dr ook weer bij.
Die warme appelflappen zul je inderdaad wel lusten als je door de sneeuw loopt in je promo outfit. *O*
brrrr....
 
Klopt, ik ben dr ook weer bij.
Die warme appelflappen zul je inderdaad wel lusten als je door de sneeuw loopt in je promo outfit. *O*
brrrr....

We hebben het ook wel eens bloedheet gehad met Koninginnedag, dus ik ga er in z'n geheel vanuit dat dat dit jaar ook t geval zal zijn........ en anders eis ik loonsverhoging én een lange broek met een dikke trui B|
 
We hebben het ook wel eens bloedheet gehad met Koninginnedag, dus ik ga er in z'n geheel vanuit dat dat dit jaar ook t geval zal zijn........ en anders eis ik loonsverhoging én een lange broek met een dikke trui B|


:W Lenuzzz

nog de beste wensen . :j

wij (ik en nog 1of2 vrienden)komen als alles mee zit ook naar Assen :Y .
 
Hebben we wat minder last van die beruchte mist en paardekarren die ineens op de autosnelweg geparkeerd worden.....

Gelukkig nieuwjaar nog!

:X hou op schei uit...
ik kan de op elkaar knallende motoren nu nog horen en het geschraap van kuipdelen over het asfalt :X '(
 
Terug
Bovenaan Onderaan