sbk assen 3 september

Ik heb er ook zin in hoor, hoop wel dat het weer tegen die tijd beter is dan dat het nu het geval is.
 
Ik ga dit jaar voor het eerst naar SBK, uberhaupt voor het eerst naar assen, nu denk ik aan kaarten op de geert timmer tribune, of de winterdijktribune.
Welke is beter?? Misschien de hoofdtribune ook wel?
 
GT...duidelijk

Zorgen dat je beetje meer richting de Hoofdtribune zit, dan zit je perfect.
Teniminste daar zit ik met m'n vader al een jaartje of 4 en is altijd wel aardig relaxed daar. Je kun geloof k ook nog wel wat van de Stekkenwal en Ruskenhoek zien, als ik et me goed herinner.

Hoofdtribune kan ook wel, maar dan moet je zorgen dat je weer zo veel mogelijk richting de GT zit, zitten we altijd met ONK races. ;)
Masterlijk geluid natuurlijk onder de Hoofd.
 
Nou, ik denk dat ik idd maar voor de gt tribune ga.
Ik heb er ook wel heel veel zin in hoor!
Kijken en dromen dat ik dat ook kan....
 
Gewoon kaarten aan de poort kopen.

Kaarten zijn niet plaats gebonden (passepartout tenminste).

Ik ga al 3 jaar zonder kaarten en koop ze dus vrijdag ochtend aan de poort.

Wil je goede plekken, dan moet je vroeg zijn.

Ben er op de racedag altijd rond 7 uur.

CU op de GT-tribune :W :}
 
op de gttribune kun je het beste zitten zit ik ook vaak et de onk je ziet mooi veel de hoofdtribune is zon teringlawaai
 
ik schat barros niet zo hoog in

race 1

1. bayliss
2. toseland
3. haga

race 2

1. toseland
2. haga
3. corser

bayliss crasht niet omdat ik het hem niet gun maar ik denk het
 
ik schat barros niet zo hoog in

race 1

1. bayliss
2. toseland
3. haga

race 2

1. toseland
2. haga
3. corser

bayliss crasht niet omdat ik het hem niet gun maar ik denk het

:N Ik denk dat Bayliss het kampioenschap pakt in Assen, door alle 2 de races te winnen.

race 1:

1. Bayliss
2. Haga
3. Toseland

race 2:

1. Bayliss
2. Toseland
3. Corser
 
Wie weet win ik de VIP kaarten van Yamaha wel O-)

Zo niet dan denk ik dat ik Paddock toeslag betaal ( € 27,- ) en de wedstrijd eens vanaf die kant van het circuit bekijk ( op het dak van het TT gebouw net als tijdens TT Xtreme ). Weet iemand of die kaarten ook gewoon aan de kassa verkrijgbaar zijn? En ......... kun je alleen vanaf de zijde van het welkoms centre in de paddock komen, of is de tunnel onder de hoofdtribune open en is daar ook een kaartcontrole? Handig om te weten, anders moet je het hele circuit omlopen :X
 
wat is dat precies van kaart ook padock en een parkeer kaart????? laat t me zo snel mogelyk horen groeten herman wagenaar wagenaar108@hetnet.nl
 
Wie weet win ik de VIP kaarten van Yamaha wel O-)

Zo niet dan denk ik dat ik Paddock toeslag betaal ( € 27,- ) en de wedstrijd eens vanaf die kant van het circuit bekijk ( op het dak van het TT gebouw net als tijdens TT Xtreme ). Weet iemand of die kaarten ook gewoon aan de kassa verkrijgbaar zijn? En ......... kun je alleen vanaf de zijde van het welkoms centre in de paddock komen, of is de tunnel onder de hoofdtribune open en is daar ook een kaartcontrole? Handig om te weten, anders moet je het hele circuit omlopen :X


Voorgaande jaren kon je altijd paddockkaarten kopen bij de tunnel onder de hoofdtribune. Deze was dan ook open richting paddock. Ofdat dit jaar ook zo is...

Denk het wel
 
Terug
Bovenaan Onderaan