SBK Assen, Vraag van een leek

JeffR1

MF veteraan
30 sep 2008
3.874
0
Facebook
Ik wil dit jaar naar SBK gaan op Assen.
Mijn vader wilt ook al jaren naar een motorrace dus het moet er maar eens van komen.
Echter ben ik nog nooit bij een motorrace geweest en vraag ik me af wat ik zal doen.
Wat is leuker?
Kaarten halen voor de Hoofd - Geert Timmer tribune OF Overige Tribunes.

Is het leuker om te gaan en staan waar je wilt of de Hoofd Geert Timmer Tribune?
Wat zijn jullie ervaringen?

Thanks! :)
 
Wij hebben meestal gewoon kaarten voor staanplaatsen, dan kun je inderdaad overal een beetje kijken :)
 
De tribunes waar je ze vrij lang kan zien,en (niet) zo heel hard gaan,en waar je een scherm voor je neus heb zijn: haarbocht ossebroeken madijk,strubbe tribune.(1 van die)
Is echt een Mooi stukje om te kijken.
 
Wij hadden altijd Gt, vorig jaar eens strubben gedaan.
Het gemis was minimaal, strubben overzie je meer baan. GT is gewoon leuke bocht.
 
Echt GT/hoofdtribune(is een combikaart voor beide tribunes),als je wilt kun je altijd nog het circuit over maar het is toch altijd leuk de hele kermis bij de start mee te maken en de finish uiteraard.
 
Ik ga naar de trainingen .... dan zijn alle plekken ( inclusief tribune ) toegankelijk met je toegangskaartje *D ... leuk als je, zoals ik, van fotograferen houdt :Y
 
..en als je alleen vrijdag de trainingen of zaterdag de superpole wil bekijken, moet je dan een volledige entreekaart voor de race kopen? Of zijn hier goedkopere kaarten voor beschikbaar?

:+ laatmaar staat gewoon op de site van het circuit, vrijdag 15 euro, zaterdag 20. Nu word het lastig..
 
Laatst bewerkt:
Wij hebben meestal gewoon kaarten voor staanplaatsen, dan kun je inderdaad overal een beetje kijken :)


Dat, :^

of GT...is wel rete spectaculair.

maar met staanplaatsen kun je ook lekker zitten/liggen op Mandeveen/Duikersloot/Meeuwenmeer. dan kun je ze van ver zien aankomen en lang van je weg zien rijden....

heb je wat langer "beeld", dan op de SF bijvoorbeeld.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan