SBK Engeland>> Wie gaan er nog meer?

RRowdy

MF veteraan
14 jun 2004
5.516
0
Dordrecht
Nog 2 weekjes en dan is het zover, de SBK in Brands Hatch!! Wij gaan met een groepje van 10 man lekker op de motord, met de boot vanaf Oostende en vertrekken op donderdag. Ik vroeg me af of er nog meer mensen die kan op gaan.
 
Yep, maken er een (heel) lang weekend van, gaan op maandag ong. al die kant op, met campertje, kijken hoe Troyke James snot voor ogen rijdt voor eigen publiek 8-)
 
Yep, maken er een (heel) lang weekend van, gaan op maandag ong. al die kant op, met campertje, kijken hoe Troyke James snot voor ogen rijdt voor eigen publiek 8-)
Haha, ben benieuwd, ik blijf voor Haga :X . Heb er wel zin in iig. Maar maandag al weg, jij hebt er nog meer zin in zie ik ;)
 
Is niet zo ver zie ik, dus wat dat betrefd een optie, maar wat is het eigenlijk?
Superbike is een raceklasse met motoren die dichter bij de motoren liggen die je op de weg tegenkomt. MotoGP zijn 'prototypes', Superbike motoren mag relatief weinig aan aangepast worden (vergelijk bijv. met F1 en toerwagens). Motto van de klasse is: "race on sunday sell on monday"
De races zijn (meestal) spannender dan MotoGP, off. website: WorldSBK
 
Terug
Bovenaan Onderaan