SBK : ook hier roelt Honda

NarduS

MF veteraan
1 apr 2003
2.152
0
Heb je die vermeulen zien gaan ? die liet mooi al die duc`s , kawa`s , yamaha`s en gixxers ver achter zich.. niet slecht voor een nwe machine ,gelijk prijzen winnen met z`on ding. :9
 
hele jaar hoor je ze niet en dan winnen ze(heel knap dat wel)en dan in een keer komen ze met opmerkingen.
Kan zeggen wat je wil, maar voor een nieuwe masjien doen ze het niet onaardig.

Itt bepaalde andere japanse merken :9

;)
 
de 999 deed et ook.

en ik zeg ook,vind et errug knap van ze.maar 1x word overal gezegd dat honda beste is!!!
(zullen ze voor sommige ook wel zijn) :)
 
hele jaar hoor je ze niet en dan winnen ze(heel knap dat wel)en dan in een keer komen ze met opmerkingen.
nogal logisch, niet :?

Als ze niet winnen dan kan men ook niet dit soort opmerkingen plaatsen. Dus als ze 1x per jaar winnen, dan heb je logischerwijs ook maar 1x per jaar zo'n opmerking.
 
ja haha als je et zo bekijkt heb je gelijk.

maar zoals ik al zei,in 1x keer word honda als god gezien ofzo.
 
Denk dat het meer te danken is aan Ten Kate en een behoorlijke fabrieks steun.
Dat laatste hebben de andere Japanse motoren in elk geval niet.
Maar ben wel blij dat het een Nederlands team is en dat de Ducati's eindelijk eens klop krijgen :}
Al zal de Italiaanse organisatie wel weer op zoek gaan naar excuus om de Ten Kate's weer eens de diskwalificeren, er zal vast nog wel een asje of boutje net een paar tiende gram te licht zijn :X
 
de 999 deed et ook.

en ik zeg ook,vind et errug knap van ze.maar 1x word overal gezegd dat honda beste is!!!
(zullen ze voor sommige ook wel zijn) :)
999 is toch meer 998 met service pack 1 :P

Zal niet zeggen dat honda de beste is, ik ben aan mn 2e nokkenaskettingspanner toe binnen de 20k :X
 
Denk dat het meer te danken is aan Ten Kate en een behoorlijke fabrieks steun.
Dat laatste hebben de andere Japanse motoren in elk geval niet.
Dat laatste heeft Ten Kate ook niet echt hoor.Volgens mij heeft TK de blade voor het grooste deel zelf ontwikkeld.
Wat wel gaaf is dat een dealer uit een klein dorpje de fabrieks Duc achter zich laat als enigste honda in een door fabrieksduc's gedomineerd kampioenschap nu de snelste is.Maar dit circuit was een rijderscircuit en de uitslag zegt denk ik ook wat over de rijder.
 
Dat laatste heeft Ten Kate ook niet echt hoor.Volgens mij heeft TK de blade voor het grooste deel zelf ontwikkeld.
Wat wel gaaf is dat een dealer uit een klein dorpje de fabrieks Duc achter zich laat als enigste honda in een door fabrieksduc's gedomineerd kampioenschap nu de snelste is.Maar dit circuit was een rijderscircuit en de uitslag zegt denk ik ook wat over de rijder.

Het enige team met echte fabrieksondersteuning ( HRC ) is volgens mij het team waarin Rutter en Kyonair rijden in de BSB.
 
Het enige team met echte fabrieksondersteuning ( HRC ) is volgens mij het team waarin Rutter en Kyonair rijden in de BSB.
Officieel zal dat ongetwijfeld waar zijn, maar je maakt mij niet wijs dat Ten Kate niet stiekem wat extra hulp van Honda krijgt zeker niet nu hij in de race is voor de titel.
 
He hallo jongens.... het gaat hier wel om een klein team wat 'from scratch' een honda competatief heeft weten te maken, IN EERSTE INSTANTIE ZONDER FABRIEKSSTEUN VAN HONDA!! (en ik geloof nu nog steeds zonder)
Inmiddels hebben ze bij honda wel ingezien wat voor machine ze in huis hebben, maar de ten kate-mannen zijn gewoon super in het tunen van de honda's :}
Leuke is dat ten kate nu zelf een replica op de markt brengt voor 29.950 euri, liefst 200 pk ... :P Iemand???
 


:^
bang.gif
 
knap van die jongens uit nieuw leusden, goeie fiets en een bijpassende coureur
 
Waanzinnig gaaf dat een NL-bedrijf zich zo inzet en met mooie resultaten.
Moet zeggen dat ik het gevecht om plek 3 en 4 wel erg mooi vond om te zien.
Ten Kate krijgt weldegelijk steun van Honda (volgens Eurosport), alsnog blijft het hard werken voor zowel het team als de berijder.
Vermeulen blijft ook next year nog bij TK maar gaat het jaar daarop naar de MotoGP.
Volgend jaar zou TK met nog een motor extra in de SS aan de start komen, ben benieuwd!
Ben benieuwd voor 5 sept. aanstaande. Gaan er hier nog mensen??
 
Ik heb de wedstrijd juist gezien op BBC ( heruitzending). Touwens BBC is veel beter dan de (nederlandstalige) Eurosport. De commentaar is gewoon zaaaaaaalig om naar te luisteren en de info die ze geven is correct en interessant in tegenstelling tot Eurosport. Het Gevecht in de 2 manches met Laconi in de hoofdrol was ook erg lekker. Die kerel kan rijden. Verder nog een woordje dank aan Vermeulen en TK. Ze komen van ver. In het begin stond de Elektrische starter zelfs nog op de Blade en reden ze met straatbanden ( tijdens het testwerk). Het is de combinatie TK- Vermeulen die aan het succes ligt. In de 1ste linkse pikte hij steeds correct de apex. Hij werd zelf gefeliciteerd door de 2de rijder ( naam ontglipt me) ivm zijn race-style.
Ook de prestatie van Chilli was nice. Je moet het maar doen met een "oude" Duc. De race was gewoon zalig om te zien.
De Duc's kunnen zeker en vast niet rekenen op fabriekssteun. De fabrieksduc's vind je terug in het BSB ( Britisch Superbike). Waarom??? Ivm het verplichte bandenmerk. Ducati heeft een miljoenen contract met een ander bandenmerk dan het merk waarmee men moet rijden in het WSB.

Aan de liefhebbers van het WSB die nog steeds naar Eurosport kijken.... kijk op BBC 2!!! De commentaar maakt de race nog beter en nog spannender. Er zijn ook steeds leuke intervieuws etc.

Mvg Yannickawa
 
Touwens BBC is veel beter dan de (nederlandstalige) Eurosport. De commentaar is gewoon zaaaaaaalig om naar te luisteren en de info die ze geven is correct en interessant in tegenstelling tot Eurosport.

De Duc's kunnen zeker en vast niet rekenen op fabriekssteun.

Mvg Yannickawa

Nou ik zou maar weer naar Eurosport gaan kijken als ik jou was want Ducati heeft wel degelijk een officieel fabrieksteam in de SBK.
Wat dacht je van het Ducati Fila team?
www.ducati.com/racing/index_sbk_04.jhtml
 
Terug
Bovenaan Onderaan