SBK Round 7 Portimao, Portugal

In de motorsport kan je niet ver genoeg doorslaan.......lekker je verdiende centjes meenemen in je kist , dan heb je het lekker gedaan zeg , zeg altijd maar zo ....... "pluk de dag"

Ben ik 100% met je eens.
Veel plezier en ik denk dat je een paar hele mooie races gaat zien op deze top baan! :]
 
helaas derde in sp1 :/ weer een slechte startpositie voor de race van morgen.

ik hoop vooral dat hij eens een race gaat uitrijden en een keer geen technische problemen heeft of een crash. :X top 8 moet te doen wezen morgen! Go Michael!!

De top 8 heeft Michael dit weekend volgens mij nog niet of nauwelijks van dichtbij gezien. Gezien de resultaten van Donington en veel andere weekenden hoop ik op twee keer punten scoren... :X
 
Zal toch niet zijn dat vd Mark er opeens niets meer van kan , het is tenslotte ook maar een mens, na een paar mindere resultaten na Assen door persoonlijke fouten en mechanische ongemak misschien nu even iets minder zelfvertrouwen, maar het blijft een zeer talentvolle coureur die vanzelf weer bovenkomt drijven.
 
Het lijkt wel of vdM als een titelkandidaat gezien wordt. En als het dan een paar races niet lukt als verwacht dan volgen er reacties die er niet om liggen. Om een ieder uit de droom te helpen: Michael is voorlopig geen titelkandidaat. Dit is een leerjaar. En om op de huidige Honda hoger te eindigen dan Rea in de afgelopen seizoenen heeft gedaan, is ook niet reëel om te verwachten. Als alle puntjes op de i staan, dan zal een gemiddelde P4 haalbaar zij. Voorlopig de focus leggen op uitrijden en dan volgen betere resultaten vanzelf wel weer.

Go Mickey, Goooooo!
 
Laatst bewerkt:
Niet te vroeg juichen, maar Rea rijdt echt weer briljant. Blijft mooi die Kawa trein :}
 
Zal toch niet zijn dat vd Mark er opeens niets meer van kan , het is tenslotte ook maar een mens, na een paar mindere resultaten na Assen door persoonlijke fouten en mechanische ongemak misschien nu even iets minder zelfvertrouwen, maar het blijft een zeer talentvolle coureur die vanzelf weer bovenkomt drijven.

dat zegt toch niemand? maar veel DNF's en laaste paar races amper in de buurt van de top 10 te zien is gewoon erg matig.
 
Prachtige wedstrijd ,bandenwisselen en weer weg..... Kan anders aflopen dan gedacht.
 
Al die vlaggen en die Kawa mannen rijden op leven en dood! _O- :}
 
Toch noch knappe negende plaats. Als hij niet 2 keer naast de baan was gekomen..... Zeker p4 mogelijk.
 
Worden deze races zonder publiek gereden ofzo,alle tribunes zijn zo goed als leeg.Denk dat Honda daarom ook niet zoveel zin meer heeft in dikke investeringen in de SBK.
 
Terug
Bovenaan Onderaan