SBK: The Battle of Britain!

Rea pakt er...

  • Geen

    Stemmen: 2 10,0%
  • Een

    Stemmen: 4 20,0%
  • Twee

    Stemmen: 8 40,0%
  • Twee én pole position!

    Stemmen: 6 30,0%

  • Totaal aantal stemmers
    20
of ze zorgen dat dit ding bij ten kate in de werkplaats komt

2015-Honda-RC213V-S-4.jpg
 
Moeten ze dat ding onder de kostprijs gaan verkopen. Er zit een limiet op de verkoopprijs van de standaardmachine voor homologatie.
 
De R1 heeft nog beginners kwaaltjes :') ,moet eerst nog ontwikkeld worden :)

Dit bleek laatst wel bij de 2e race IDM op zolder.waar ik present was :)
Na 1 ronde gaf de electronoca al de geest,waardoor de yammies al uitgeschakeld waren.
En zeg nu niet dat dit geen referentie is want volgens dat regelement mag je veel met die brommers doen en gegarandeerd dat daar yamaha het 1 en ander aan vingers in de pap heeft :)
Reitenberger reed een ronde van 1:30.6 op zijn bmw in de wedstrijd en degene die zolder gereden hebben weten wel wat voor tijd dat is en wat daarvoor nodig is }) ,en hoe ver die fietsen ontwikkeld zijn :]
Startseite
 
Laatst bewerkt:
Moeten ze dat ding onder de kostprijs gaan verkopen. Er zit een limiet op de verkoopprijs van de standaardmachine voor homologatie.


Ach, als ik naar de nieuwprijs kijk van een Duc, is de maximale verkoopprijs blijkbaar redelijk hoog

En Honda kan, wanneer ze echt voor het kampioenschap in de SBK willen gaan, best een paar motoren met verlies verkopen om aan het minimale aantal motoren te komen voor homologatie.

Of denk je dat MotoGP geld oplevert voor Honda?
 
Ach, als ik naar de nieuwprijs kijk van een Duc, is de maximale verkoopprijs blijkbaar redelijk hoog
Het homologatie reglement voor de superbikes geeft aan dat maximale verkoopprijs van een productiemotor ligt op iets van € 40.000,-. Het exacte bedrag weet ik zo niet. Het aangehaalde prototype 'straatlegale RCV' moet volgens de geruchten € 160.000,- gaan kosten. Je moet die Honda zien als tegenhanger van de straatlegale Desmocedici.
En Honda kan, wanneer ze echt voor het kampioenschap in de SBK willen gaan, best een paar motoren met verlies verkopen om aan het minimale aantal motoren te komen voor homologatie.
uiteraard kan dat. Maar willen ze dat?
Of denk je dat MotoGP geld oplevert voor Honda?
Direct niet. Indirect uiteraard wel.
 
De R1 heeft nog beginners kwaaltjes :') ,moet eerst nog ontwikkeld worden :)

Dit bleek laatst wel bij de 2e race IDM op zolder.waar ik present was :)
Na 1 ronde gaf de electronoca al de geest,waardoor de yammies al uitgeschakeld waren.
En zeg nu niet dat dit geen referentie is want volgens dat regelement mag je veel met die brommers doen en gegarandeerd dat daar yamaha het 1 en ander aan vingers in de pap heeft :)
Reitenberger reed een ronde van 1:30.6 op zijn bmw in de wedstrijd en degene die zolder gereden hebben weten wel wat voor tijd dat is en wat daarvoor nodig is }) ,en hoe ver die fietsen ontwikkeld zijn :]
Startseite
1.30.6 :X ,jeetum zeg :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan