SBS6 => Illegaal gedrag ?

Kan dit soort gedrag op TV

  • Nee, schandalig

    Stemmen: 4 2,3%
  • Voor een TEST, prima

    Stemmen: 5 2,8%
  • Niet zeuren maar knallen

    Stemmen: 153 86,9%
  • Zo rij ik altijd

    Stemmen: 14 8,0%

  • Totaal aantal stemmers
    176
Eerst loopt iedereen te zeiken dat het te langzaam gaat, nu maken ze eindelijk een keer een wheelie begint er weer iemand te zeiken dat het onverantwoord is O-)
ik ben het metje eens, jammer dat je dr 500000 smilys voor nodig hebt |(


Tis ook nooit goed.
Maar zo schokkend was het toch niet, het waren nou ook niet echt wheely's, meer huppeltjes ;)
 
Eerst loopt iedereen te zeiken dat het te langzaam gaat, nu maken ze eindelijk een keer een wheelie begint er weer iemand te zeiken dat het onverantwoord is
<veel smilies :( >
Kun je die zooi smilies effe weg editten?

Gelukkig dat jullie er zo over denken hoef ik me tenminste niet te schamen voor mijn rijstijl. Maar zeg zelf jullie werden wel even bang :+

BTW die gastrijdster Linda kwam me bekend voor. Is ze van het Forum?
lul :+

edit:

over die linda:
Post van SubZero in topic 'MotorXperience op SBS6'
 
sjone jonge zeg !!! |(

eerste lopen we 3 maanden te zeiken sat het een PUSSY PROGRAMMA is,

en nu knallen ze eindelijk en dan is het weer niet goed !!!

zet hem dan lekker uit die TV van je en ga naar testbeeld kijken !!!

knallen met die bikes !!! dat willen we zien en geen mode-show en toer BNN´ERS.

ik vond dat van de off road dag ook wel leuk, en dat zeg ik als asfalt lover !!!

ik ga weer kijken in september ofzo ?? !!!

en illegaal gedrag ?? SO WHAT ?? 95% van van me motor ritjes doe ik en vele anderen NIKS anders !!

:} EN PLEZIER DAT WE HEBBEN :}
 
Hehe, eindelijk wat gassen gezien, zo hoort het....

Net puberteit, je moet eerst de grens opzoeken voordat je je eigen mening kunt ventileren.... Dagelijks maak ik dit mee met mijn kinderen , ik bedoel grenzen opzoeken, zullen het niet van een vreemde hebben.... we zijn allemaal jong geweest en dat vergeten een hoop ouwe zakken...
 
Was het enige fatsoenlijke stukje in het hele programma, de rest is allemaal reclame geleuter.
Hoe meer het lijkt op Top Gear hoe beter!
 
welverdiend

Lord of brown star :}

full
 
Eindelijk een beetje aktie is het weer niet goed,
als je dat al stoort koop dan een paard en wagen .
Kun je gelijk je snelheid aanpassen en rustig doorSUKKELen
 
Eerst loopt iedereen te zeiken dat het te langzaam gaat, nu maken ze eindelijk een keer een wheelie begint er weer iemand te zeiken dat het onverantwoord is O-) O-) O-) :X :X


edit Sigma: onnutige hoeveelheis smileys verwijderd

ik vondt ze wel nuttig :P (wat een topic)
:^
 
Fuuuuuuuck hebben we het hier echt over dezelfde motorxperience? ik kijk al lang niet meer omdat ik fastbikes gewend ben :] , en dan is het eindelijk leuk en dan mis ik het. komt er nog een herhaling?

Zoiets als topgear, met veel humor en onzinnige tests maar dan met motoren zou ook niet verkeerd zijn... maarja probeer dat maar eens in nederland he :r
 
Laatst bewerkt:
Mooie weg he waar de Blade reed. Dat is in Soesterberg, 100 meter van mijn woning vandaan. Deze weg (Zeisterspoor echter in Soesterberg Betonbaan genaamd) wordt door vele motorrijders bereden.
Alleen door de weeks moet je wel eerst even op normale snelheid deze weg nemen (lengte ongeveer 4 km) want de Kon. Marrechaussee wil daar wel eens een fototoestelletje neerzetten cq controle houden :(
Ken je deze weg niet zou ik zeggen kom deze eens proberen.

Oh ja ik rij deze weg nooit O-)
 
niemand die het verband ziet?

ik zal het grote sbs geheim uitleggen:
Motorexpierence is op het eerste gezicht een suf reclameprogramma dat per uitzending 1 keer wordt onderbroken voor iets dat ook reclame is, maar dan voor alles wat niet met motoren te maken heeft. Het geheim achter dit programma is het volgende: het lijkt onschuldig en duf maar er zit een verborgen boodschap in.
door eerst de kijker in slaap te sussen met oeverloos saaie stukjes en er dan heeeeeeeel kort gevaarlijk weggedrag tussen te plakken heeft ME een duidelijk effect op het onderbewustzijn van de kijkende motorrijders. De eerstvolgende keer dat ze op de motor stappen gaan ze namelijk hetzelfde gedrag vertonen wheelies, te hard rijden enz.

Waarom ze dat doen? SBS heeft nog een programma en dat moet ook gevuld worden. hint: het wordt gepresenteerd door een gnoom en is ook vaak onderwerp van gesprek op de verschillende motofora. Wie het als eerste raadt krijg een virtuele veer in de bips.
 
Ik vraag me eigenlijk af waarom je dan een aprilia rijdt?????
Aprilia rijders zijn over het algemeen toch sportieve rijders, dus wat dit programma laat zien moet normaal als muziek in de oren klinken!!
 
ik dacht laat ik toch maar eerst dat hele topic lezen om direct te gaan tieren.
Maar by the way vet filmpie met fireblade.
Morgen direct bellen of mijne al binnen is.
:9
 
Damn wat ben jij een zoete knuppel man...
Doet me er weer aan herinneren wrom ik hier bijna niet meer kom :(
Veel te veel van jouw soort |(

Nee jij ziet liever programma's waarin ze met een SS achter choppers aan toeren, en ohohohoh wat stuurt hij lekker |(
Daar heb je wat aan ja
superkots.gif


trapt nou echt iedereen hier in :?

is nou iedereen te beroerd om een heel topic te lezen :?

tsjaaa
Ja dus... So what ;)
 
Fuck! Ik heb het gemist, morgen ff naar de herhaling kijken... :)
Ben natuurlijk totaal tegen dat snelle gedoe, zou ik nooit doen... O-)
 
Hoi,

Ik zit net naar SBS6 te kijken. Ze hadden een nieuwe Fireblade en reden daarmee er pittig door. Sterker nog: burn-out, knal-hard door bochten en wheelies werden niet uit de weg gegaan. Volgens mij volstrekt illegaal gedrag en dat werd dus gewoon gepromote voor op de openbare weg :(

Als ze die dingen nu op een circuit hadden gedaan was het te accepteren maar dit gaat te ver! Wie denkt die testrijder wel dat hij (of zij) is? APpieSmoKe misschien :(

Hoe denken jullie over dit onderwerp?

Geintje toch ckers he, deze post van jou. Volgens mij zit je de boel te stangen :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan