SBS6 Wegmisbruikers Deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

Unexist

Banned user
5 mei 2008
31.948
0
Haarlem
c3075a23-3a34-4fe6-9b66-1a5e7dd26eac_sbs6_wegmisbruikers_header.jpg


Ook naar Wegmisbruikers gekeken/geërgerd??

laat hier je opmerkingen of irritaties achter!

andrededwerg_04.jpg
 
Laatst bewerkt:
Waar ik me altijd aan erger, is dat ze bepaalde beelden die "straks" in het programma komen, tientallen keren van te voren laten zien (voor, en na dat ze de reclame induiken).
 
maar ze zitten achter een CBR aan :?

Wat een doos in die audi zeg, die kan beter thuis in d'r panic room blijven zitten. Bang om ontvoerd te worden _O-
 
Ik begin me steeds meer te ergeren aan dat irritante gedrag van de agenten. :X
Dat belerende gepraat, vooral met die motorrijder op die Diversion, reed iets te hard en pats: BOETE :(
 
Laatst bewerkt:
Ik begin me steeds meer te ergeren aan dat irritante gedrag van de agenten. :X
Dat belerende gepraat, vooral met die motorrijder op die Diversion, reed iets te hard en pats: BOETE :(

waren ook wel levensgevaalijke snelheden die hij behaalde :Y

de boete was voor het niet links inhalen ;)
 
Geweldige televisie weer _O-

Maar het waren wel een stelletje filkkers, zo! }) :P
En dat zijn het natuurlijk ook, maar dat wijffie was wel behoorlijk triest met dr dure familie en de kidnappingen die daar aan de orde waren _O-

Zooooo bang dat ze was, huur dan een paar lijfwachten in als je zoveel knaken hebt. Hoef je zelf ook niet meer te rijden, en kan iemand dat doen geen schrik heeft van de eerste de beste bumperklever :Z
 
Die Koos Spee is ook steeds meer te zien :')

Bodw blijft gewoon een veel beter programma, alleen de toon is al heel anders.
 
Wat een hysterisch mens, werkelijk.

Moet me trouwens nog iets van het hart: het Duits van die agenten is meestal ronduit erbarmelijk :X maar die ene agent laatst met die motorrijder uit Kazachstan... die sprak perfect Duits! (Kan er niks aan doen, ik het is een beroepsdefect dat ik erop let)
 
Zooooo bang dat ze was, huur dan een paar lijfwachten in als je zoveel knaken hebt. Hoef je zelf ook niet meer te rijden, en kan iemand dat doen geen schrik heeft van de eerste de beste bumperklever :Z

Als je zo bang bent ga je toch ook niet in een gloednieuwe audi tt rijden? Koop dan een onopvallende auto.
 
Ik heb een gruwelijke hekel aan het programma, maar stiekem kijk ik het wel :z

Je bent meteen een terrorist als je een keer te veel gas geeft..
 
Kwam ook een stukje in voor dat ze agenten volgas op een zebrapad afreden waar net een voetganger rennende bezig was over te stekene.
En vlak voor t moment dat ze bijna de zebra overrijden schakelen ze over naar een ander beeld.
Was toch wel benieuwd hoe dat was afgelopen *O*
 
Ze krijgen steeds meer verschillende auto's wordt lastig om het allemaal te onthouden.

De audi A4 avant ( zal wel een turbo zijn) is nieuw voor mij.
 
Wat een hysterisch mens, werkelijk.

Moet me trouwens nog iets van het hart: het Duits van die agenten is meestal ronduit erbarmelijk :X maar die ene agent laatst met die motorrijder uit Kazachstan... die sprak perfect Duits! (Kan er niks aan doen, ik het is een beroepsdefect dat ik erop let)

Tja, maar deze Duitser was een Hollander. Hij sprak woorden met een te Nederlandse tongval om voor een echte Duitser door te kunnen gaan, ondanks dat ie in Vaals gewoond hebt.... En die agent maar braaf Duits blijven lullen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan