SBS6 Wegmisbruikers Deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik post de link nog maar een keer over het ware verhaal van Wegmisbruikers/Blik op de weg: http://www.houdblikopdeweg.nl/aflevering3/ (Begin uiteraard eerst bij aflevering 1)

Kijk en huiver...

Het was bekend dat er achter de schermen meer speelde en nog steeds speelt. Maar echt onthutsend om dit allemaal te horen. Echter als je eens een keer snelheidsovertreding voor laat komen en daarna in beroep gaat en wat je dan allemaal mee maakt........ Dan verbaast dit je ook niet meer. Dit stukje van onze samenleving is dan een schijndemocratie.

Gewoon niet meer kijken naar dat sensatieprogramma met dhr Spee in de hoofdrol en dhr v. der Toorn als spreekbuis.
 
Als stunter-zijnde ben ik het helemaal met je eens. Als ik mijn auto daar moest parkeren en der was iemand zo bezig dacht ik ook van uhhhh...

Maar geloof me, zulke plekken zijn voor ons de meest veilige en enige uitgang om te oefenen.

Er stond geen auto waar jullie bezig waren toch? Als jullie nou tussen de auto's door aan het stunten waren dan is het goed dat ze jullie daar wegsturen, maar de parkeerplaats was helemaal leeg. Waarschijnlijk is dat parkeerterrein daar die hele dag leeg geweest, maar stunten mag niet want stel je voor dat er wel opeens allemaal mensen komen die daar hun auto neer gaan zetten.

Dit was gewoon puur een schoolvoorbeeld van een stelletje azijnzeikers die dat gedrag makkelijk door de vingers hadden kunnen zien want er was verder NIEMAND. Dit soort lui/acties geeft de hele politie gewoon een negatieve naam.
 
als ik die wout zou zijn zou ik t anders oplossen.

Zit dan toch in een burgerbak...

Ik zou zeggen:

Als je echt zo n stunter bent, laa sien wa je ken dan!

Maar ja met camera erbij zou ik t ook anders oplossen.

Invorderen en als de camera uit is teruggeven en dán zeggen laa sien wa je ken dan! :+
 
Laatst bewerkt:
als ik die wout zou zijn zou ik t anders oplossen.

Zit dan toch in een burgerbak...

Ik zou zeggen:

Als je echt zo n stunter bent, laa sien wa je ken dan!

Maar ja met camera erbij zou ik t ook anders oplossen.

Invorderen en als de camera uit is teruggeven en dán zeggen laa sien wa je ken dan! :+

_O-
 
Ik heb gewoon eens een keertje overgeslagen. Lekker een avondje relaxt zonder dat @#$commentaar.

Heerlijk.
 
kennen de mensen deze al _O-

full
 
het enige wat ik de stunters trouwens fout zag doen is dat ze geen beschermende kleding aan hadden...
naja, de snelheid lag niet hoog maar heb ze ook wel eens zien driften en als je dan op je plaat gaat dan is zo'n t-shirt ook binnen een halve seconde weg :+
 
het enige wat ik de stunters trouwens fout zag doen is dat ze geen beschermende kleding aan hadden...
naja, de snelheid lag niet hoog maar heb ze ook wel eens zien driften en als je dan op je plaat gaat dan is zo'n t-shirt ook binnen een halve seconde weg :+
Hadden ze ook aan! bodyarmor zit onder het t-shirt hé. Die kerel op de blauwe motor doet meer schade aan de grond dan aan zichzelf met zijn industructo vest :P
 
Hadden ze ook aan! bodyarmor zit onder het t-shirt hé. Die kerel op de blauwe motor doet meer schade aan de grond dan aan zichzelf met zijn industructo vest :P

mmm, dat kon je zo niet zien, maar toch, blote handen en onderarmen...

ook zo kut als je een paar weken lang je maten moet vragen of ze je reet na het schijten willen schoonvegen :+
 
ja toch wel beter dat hij dan mogelijk toch weer terug komt. Het is tenminste een menswaardig educatief programma en wegmisbruikers jah, titel zegt t al. Over 1 kam geschoren programma waarbij mensen altijd "coureur" "dom" of andere termen zijn die niet ten gunste komen van de bestuurder.

LEEJOOW RULES!
 
Grappig als het begint staat er op de aftiteling dat ze hun rijbewijs kwijd zijn. Geweldig.
En dan die proleet van een Van der Toorn die zegt: een wel heel eigen interpretatie van een wheelie want hij heeft zijn voeten niet eens aan het rempedaal. Geweldig.

Ik vind de actie van de agenten van het gehalte sufferd, dan wel pannekoek. Maar als je dat tegen ze zegt in Amsterdam wordt je opgesloten want dan ben je een zware crimineel en dat kunnen we hier niet hebben. Lees maar Als ik er nog eens over nadenk, dan is de overtreding van die stunters eigenlijk nog veel erger dan dit. Die hadden minstens een week moeten knorren.

Maar als je ze echt nodig hebt, dan ben je geen prioriteit.
 
Hulde aan Leo, wat heb ik lang op dit moment gewacht! Eindelijk weer normale tv kijken zonder dat gezemel van die aap en die andere uit soesterberg..
Ik stop vanaf nu met Wegmisbruikers kijken, dan maar een maandje zonder, maar 27 okt staat nu al in mij agenda als TOP avond! *O*

En Leo rijdt zelf ook motor, dus dat is al een reden om over te stappen :]
 
kennen de mensen deze al _O-

[afbeelding]


:? :?

Bwah, is die vent ZO klein ?


O-)

En over dat kopieren ... wat wordt er niet een rotsooi uitgezonden. Spuiten en slikken, Robinson Crusoe, geweldfilms, van die Engelse trein springers, kom bij de luchtmacht en spring uit een helicopter, oorlogsfilmen. spaghetti western, terug naar de Gooise matras, en ..... ach laat maar.

:] :W
 
Laatst bewerkt:
motorrijders zijn de paria van de maatschappij. Waarom:

Motorrijders begaan meestal snelheidsovertredingen
Motorrijders zijn meestal braaf genoeg om te stoppen
Motorrijders hebben meestal het geld om de boete te betalen.

Tel maar eens hoevaak er een zwerver wordt opgepakt? (Weinig, want hij heeft geen geld voor de boete)

Maar on-topic: Wegmisbruikers is :} Het is mijn wekelijkse ik-scheld-terug-naar-de-tv-uurtje :+
 
wel mooi trouwens dat de verontwaardiging van diverse platformen komt.
geenstijl, fok, flitservice, motor-forum.
allemaal een keer eensgezind dat die eikels in blauw te ver gingen :)
 
Ik zou wel eens commentaar van een politie functionaris willen zien hier. Ik kan me voorstellen dat je door dit soort acties snel een andere baan gaat zoeken. Als ik die kale was zou ik onderduiken, die wordt volgens mij door zijn collega's ook nooit meer serieus genomen. Ze zouden die gast publiekelijk zijn excuses moeten laten aanbieden.
Jongens van de politie, laat vrouwenhandelaren en kinderverkrachters lekker loslopen en concentreer je op dit soort "misdadigers" dan gaat het helemaal goed komen in Nederland.
 
ook mede agent schaamt zich kapot door zn colega's met dit sooirt akties, hoop ik toch wel ik zou niet in hun schoene wille staan


ik denk ook dat bepaalde types juist voor deze banen gaan solliciteren, uitzonderingen daargelaten.

denk dat andere agenten van andere afdelingen zich ook kapot ergeren aan dit soort acties...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan