SBS6 Wegmisbruikers Deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zou wel eens commentaar van een politie functionaris willen zien hier. Ik kan me voorstellen dat je door dit soort acties snel een andere baan gaat zoeken. Als ik die kale was zou ik onderduiken, die wordt volgens mij door zijn collega's ook nooit meer serieus genomen. Ze zouden die gast publiekelijk zijn excuses moeten laten aanbieden.
Jongens van de politie, laat vrouwenhandelaren en kinderverkrachters lekker loslopen en concentreer je op dit soort "misdadigers" dan gaat het helemaal goed komen in Nederland.


moet je nagaan dat ze daar hun vingers niet aan mogen branden om fouten te voorkomen _O-
 
heb me pa het stukkie even laten zien... (en ja, hij is juut :o , alleen dan een van de oude stempel zeg maar... bekeuren wat je moet bekeuren en verder bezig gaan met echte politiezaken, zoals boeven vangen..)

mn pa schaamde zich de oren van zn hoofd... hij was echt pissed... 'door zulke stumpers, behouden wij onze naam wel... wat een knuppels.." aldus me pa...

jammer dat er niet veel meer van die agenten zijn die door hebben wanneer zou nou wel en wanneer niet moeten bekeuren.. dit was dus een schoolvoorbeeldje van niet bekeuren (laat staan rijbewijs invorderen!! :X :X :X ) en wel een waarschuwing geven.. (en ze op weg helpen met het zoeken van een andere plaats natuurlijk :+ )


wat een onbenullen.... te triest voor woorden... :(
 
heb me pa het stukkie even laten zien... (en ja, hij is juut :o , alleen dan een van de oude stempel zeg maar... bekeuren wat je moet bekeuren en verder bezig gaan met echte politiezaken, zoals boeven vangen..)

mn pa schaamde zich de oren van zn hoofd... hij was echt pissed... 'door zulke stumpers, behouden wij onze naam wel... wat een knuppels.." aldus me pa...

jammer dat er niet veel meer van die agenten zijn die door hebben wanneer zou nou wel en wanneer niet moeten bekeuren.. dit was dus een schoolvoorbeeldje van niet bekeuren (laat staan rijbewijs invorderen!! :X :X :X ) en wel een waarschuwing geven.. (en ze op weg helpen met het zoeken van een andere plaats natuurlijk :+ )


wat een onbenullen.... te triest voor woorden... :(
Ik denk dat er heel veel agenten zijn die zo denken, alleen van een agent wordt verwacht dat hij niet openbaar een andere agent veroordeeld op een gemaakte beslissing.
 
Ik denk dat er heel veel agenten zijn die zo denken, alleen van een agent wordt verwacht dat hij niet openbaar een andere agent veroordeeld op een gemaakte beslissing.

Ik mag toch aannemen dat er hier nog wel een woordje over gesproken wordt door zijn meerdere dan..? veroordelen is een vervelend woord, maar je kunt als collega best tegen die mensen zeggen dat je het op zn minst dom vind wat ze daar deden, toch..?
 
Maar kunnen we nou iets doen tegen deze beslissing?
Ik bedoel het is nu genoeg in de media, maar kunnen we er ook iets mee of word er iets mee gedaan....
 
Ik mag toch aannemen dat er hier nog wel een woordje over gesproken wordt door zijn meerdere dan..? veroordelen is een vervelend woord, maar je kunt als collega best tegen die mensen zeggen dat je het op zn minst dom vind wat ze daar deden, toch..?
Misschien dat de collega,s onderling elkaar er wel op aanspreken.Ik doelde er meer op dat ze openbaar (bv op dit forum) niets negatief zouden zeggen over een collega.
 
Misschien dat de collega,s onderling elkaar er wel op aanspreken.Ik doelde er meer op dat ze openbaar (bv op dit forum) niets negatief zouden zeggen over een collega.
wie zegt dat dit niet al gedaan is :?
daarbij heeft het ook weinig meerwaarde denk ik in dit geval gelet op alle emoties welke niet onder stoelen of banken geschoven worden.
Misschien wordt het tijd om weer eens verder te gaan met het leven en uit te kijken naar de volgende uitzending :P
 
wie zegt dat dit niet al gedaan is :?
daarbij heeft het ook weinig meerwaarde denk ik in dit geval gelet op alle emoties welke niet onder stoelen of banken geschoven worden.
Misschien wordt het tijd om weer eens verder te gaan met het leven en uit te kijken naar de volgende uitzending :P
:N
 
Misschien dat de collega,s onderling elkaar er wel op aanspreken.Ik doelde er meer op dat ze openbaar (bv op dit forum) niets negatief zouden zeggen over een collega.

ja snap je punt... en ik denk ook dat de meeste agenten zo beredeneren..

ik zie liever dat ze in het openbaar ook worden gewezen op minder goede beslissingen. ook politieagenten zijn mensen en maken dus fouten. dat mag toch gezegd worden? (ook al moeten ze daar eerst op gewezen worden door een collega ;) ) iedereen maakt fouten toch..? het is alleen jammer dat het voor een ander zulke gevolgen heeft (bijvoorbeeld niet meer kunnen motorrijden)
 
Laatst bewerkt:
wie zegt dat dit niet al gedaan is :?
daarbij heeft het ook weinig meerwaarde denk ik in dit geval gelet op alle emoties welke niet onder stoelen of banken geschoven worden.
Misschien wordt het tijd om weer eens verder te gaan met het leven en uit te kijken naar de volgende uitzending :P
Ik vind dat hier wel wat aandacht aan geschonken mag worden. Dit had veel netter afgehandeld kunnen worden :Y
 
kennen de mensen deze al _O-

[http://www.motor-forum.nl/forum/download_document/782223/5ee04006f9296253080c1415cf165be6 (afbeelding)]

_O-

kabouter.jpg
 
Te gek dat blik weer terugkomt! Heerlijk om weer eens een verhaal te horen waarbij je niet alle mooi gemaakte schilletjes hoeft af te pellen om bij het echte verhaal uit te komen.

Ik heb zin in 27 oktober. Kijken of we de AVRO ook plat kunnen krijgen! ;)

Oooh, straks geen overdreven verhalen meer... :z
 
Te gek dat blik weer terugkomt! Heerlijk om weer eens een verhaal te horen waarbij je niet alle mooi gemaakte schilletjes hoeft af te pellen om bij het echte verhaal uit te komen.

Ik heb zin in 27 oktober. Kijken of we de AVRO ook plat kunnen krijgen! ;)

Oooh, straks geen overdreven verhalen meer... :z
Dan kan dit topic heerlijk op slot :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan