SBS6 Wegmisbruikers Deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Blij dat Blik op de Weg weer van start gaat.

Van Wegmisbruikers kijk soms de fragmenten terug op youtube die hier worden besproken.
Het beste is echt niet meer dit programma kijken op tv.
Dan dalen de kijkcijfers en is die misselijke tuinlaaf zo weg :W
 
Laatst bewerkt:
Wat ik helemaal een giller vond, is dat wegmisbruikers allerlei totaal onrelevante info erbij haalt om te laten zien waarom de agenten zo optreden.

Goh, en het enige wat zij kunnen laten zien, is dat er op de weg ernaast!!! ooit een brommer onderuit is gegaan met letsel.
Dan wordt het pas helemaal triest, want dit wapenfeit is uiteraard veel te mager.
Vandaar dat het industrieterrein al jaren als levensgevaarlijk stuntterrein te boek staat, met als gevolg dat er ooit een brommer onderuit is gegaan.

Daarom zou ik het ook willen omdraaien: Overal waar ooit een brommer onderuit is gegaan, moet keihard worden opgetreden tegen stuntende automobilisten die met 5 km snelheidsoverschrijding anderen in gevaar brengen. Gewoon direct rijbewijs innemen, aangezien er ooit al in die gevaarlijke situaties een brommer onderuit is gegaan.
|(
Je ziet bovendien dat de agenten zelf ook twijfelen of zij het wel moeten doen, maar vragen na bij de meldkamer en ja hoor, als brave NSB'ers voeren wij onze taak uit.
Wij doen tenslotte alleen wat ons opgedragen wordt O-)
 
Deze uitzending was idd wel heel erg '(

Ik begrijp dan ook echt niet waarom de Politie meewerkt met SBS6. :N :N
Waarschijnlijk denken ze dat het imago van de Politie ten goede komt |(

Beetje voorlichter kan op zijn klompen toch aanvoelen dat die campingzender SBS6 dit volledig commerciëel uitbuit.
Die weten ook wel dat niemand op beelden zit te wachten van een simpele overtreding die correct afgehandeld wordt of waar iemand gematst wordt.

Nee, ze zijn goed bijdehand, lekker acht uur per dag die camera in de auto en na een week volgen gaan we de beelden lekker analyseren en knippen.
Er zit ongetwijfeld een stukje tussen met iemand die boos is of een agent die boos wordt enz enz.

De snelle marketing figuren snappen best wat kijkers trekt en waar over nagepraat wordt. Ze zullen helemaal in de nopjes zijn :') zelfs "Geen Stijl" gehaald *O* volgende week nog meer kijkers. Op de diverse fora wordt hierover ook druk geklept. :} Yes gescoord *O*

Dat ze hierbij de Politie imago schade opleveren zal ze een zalige zorg zijn, ze gaan gewoon over lijken die gasten, alles voor de kijkcijfers :r :r

Ik vind de actie van die 'kale' ook verkeerd, had anders gekund. Maarja hij maakt 40 uur per week een beslissing en de andere beslissingen zie je niet. (Doet niets af aan deze, maar deze wordt nog al uitgelicht)

Ik haak ook maar eens af, dat is het enige wat indruk maakt, geen kijkers.
Hopenlijk wordt Blik op de weg weer een hit.
(Oh ja, ik ben geen agent :+ )
 
wordt steeds beweerd dat de betreffende dienders foutief hadden gehandeld.
Waar halen jullie die kennis vandaan???
Ze hebben gewoon correct gehandeld, conform wat de wetgever opdraagt.
Ik persoonlijk had het wel anders aangepakt, maar ik ken verder het beleid niet en mss is er wel een apv van kracht wat wij niet weten.
Het is idd een sjonnie en lenie programma en de kwaliteit is er dan ook naar.
Maar weten jullie wel hoe leuk het is om een bon te schrijven of een rijbewijsje in te vorderen??????????
Als ze het verdienen is het heel leuk.
Heb trouwens nooit een diender zien janken als hij een pv uitschrijft :Z
 
wordt steeds beweerd dat de betreffende dienders foutief hadden gehandeld.
Waar halen jullie die kennis vandaan???
Ze hebben gewoon correct gehandeld, conform wat de wetgever opdraagt.

Of ze fout handelden of niet doet niet eens zoveel ter zake. Wel voor de verbalisanten, maar niet voor de kijker van dit "Openbaar Ministerie zendtijd" programma. Het draait om de context van het geheel. Het is allemaal zo vreselijk eenzijdig belicht dat je er misselijk van word. Als dan het commentaar van kabouter begint met "Koos..." dan volgt er als vanzelf een braakreactie. Kijk voor de grap eens wat de onderwerpen zijn van het programma en je zult zien dat er vrijwel uitsluitend onderwerpen van de agenda van Koos aan bod komen. Drugsrunnertje hier, hardrijdertje daar en hey sporadisch een spontaan voorval ontstaan in de dure tijd van sbs. Hoezo een objectief beeld van de voorvallen in het verkeer? Je moet en zult als rijbewijs bezitter met knikkende knieën achter het stuur kruipen, want oh wee, je word gepakt voor alles wat je fout doet.

In dat licht hebben de agenten volledig juist gehandeld. Het OM wil het immers zo. Dat ze als een stel ongewenste jakhalzen worden afgeschilderd door de programma makers (al dan niet terecht, maar er is geen achtergrond info die het m.i. rechtvaardigd) neemt men dan maar voor lief. Arme agent zal op den duur zelfs in eigen familiekring geen uitnodiging meer krijgen als het zo doorgaat. Geef dan duidelijkheid waarom het zo loopt als hier het geval, dan is er wellicht begrip of in ieder geval een duidelijk(er) beeld. Maar dat soort info zal wel teveel zijn om te kunnen bevatten voor de gemiddelde kijker binnen de doelgroep van sbs.
 
Nou persoonlijk vind ik is er juist gehandeld door de agenten conform met hun werk maar moreel gezien was dit een walgelijke streek maargoed hun moeten ook hun werk doen

maargoed dat betekend dat ieder parkeer terrein prive waar openbaar verkeer kan komen dus niet op gereden kan worden stunten en bv zonder helm wat dus niet klopt waardoor deze zaak nooit in een rechtzaak zal blijven staan prive terrein is prive terrein althans dat heeft mijn baas toen verteld toen wij een zelfde soort situatie bij ons op het prive terrein gehad dat toevalig ook toegankelijk is voor openbaar verkeer is een rechtzaak geweest en wij hebben toen gewonnen als ik het goed herriner maargoed wij reden toen overgens ook savonds en was alleen een rondje zonder helm waar we toen veel gezeur mee gehad hebben maargoed ik vind het moreel een walgelijke beslissing van de polite maar goed
 
Nou persoonlijk vind ik is er juist gehandeld door de agenten conform met hun werk maar moreel gezien was dit een walgelijke streek maargoed hun moeten ook hun werk doen

maargoed dat betekend dat ieder parkeer terrein prive waar openbaar verkeer kan komen dus niet op gereden kan worden stunten en bv zonder helm wat dus niet klopt waardoor deze zaak nooit in een rechtzaak zal blijven staan prive terrein is prive terrein althans dat heeft mijn baas toen verteld toen wij een zelfde soort situatie bij ons op het prive terrein gehad dat toevalig ook toegankelijk is voor openbaar verkeer is een rechtzaak geweest en wij hebben toen gewonnen als ik het goed herriner maargoed wij reden toen overgens ook savonds en was alleen een rondje zonder helm waar we toen veel gezeur mee gehad hebben maargoed ik vind het moreel een walgelijke beslissing van de polite maar goed

mss volgend x maar een helm op.... _O-

ps roydd....puntjesknopje stuk op je keyboard??
 
Laatst bewerkt:
maar goed, je kan 3 dingen leren van dit schijtprogramma:

1/die zwalkende tuinlaaf met dat dotje brillo op zijn harses is een lul,

2/onze medelanders kunnen absoluut niet op een normale manier meer communiceren,
en ze zijn allergisch voor camera's.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan