SBS6 Wegmisbruikers deel 4

Zou hem ook niet proberen te ontwijken denk ik. Denk dat je pak en helm er wel tegen kunnen. Enige zou kunnen zijn dat je hem in je nek krijgt, maar dan is het vast een schampschot en blijft hij niet zitten :+
Of je rijdt met een half open vizier met zonnebril en krijgt die peuk vol in je gezicht... Is wat minder prettig zullen we maar zeggen.
 
Wel apart dat als je voorwiel 1 cm van de grond komt je meteen je rijbewijs mag inleveren op grond van artikel 5 om je het voertuig niet onder controle hebt, en als je als een mongool over de weg drift en (ok wat overdreven) dat doet langs publiek je alleen een artikel 5 meer naar huis krijgt en je op boetebedrag mag wachten.
 
Laatst bewerkt:

Ja die zag ik ook :P .

Wel apart dat als je voorwiel 1 cm van de grond komt je meteen je rijbewijs mag inleveren op grond van artikel 5 om je het voertuig niet onder controle hebt, en als je als een mongool over de weg drift en (ok wat overdreven) dat doet langs publiek je alleen een artikel 5 meer naar huis krijgt en je op boetebedrag mag wachten.

Het was niet echt driften, meer een rolling burnout. Maar het verbaasde me alsnog dat die nog zijn rijbewijs mocht houden. Wel weer superflauw van de politie dat ze die showcars 100 meter voor dat terrein gaan staande houden. Net zo met de TT :r .
 
Ja die zag ik ook :P .Het was niet echt driften, meer een rolling burnout. Maar het verbaasde me alsnog dat die nog zijn rijbewijs mocht houden. Wel weer superflauw van de politie dat ze die showcars 100 meter voor dat terrein gaan staande houden. Net zo met de TT :r .

ze moeten de staats kas spekken
ze moeten toch ergens het geld vandaan halen
maar idd erg flouw soms
maar ik denk dan aan de mensen die om 3 uur in de nacht rond gaan scheuren en ik uit me bed tril terwijl ik om 6 uur eruit moet
 
Vind die decibel meting altijd nog het mooist xD 3 goeie metingen moeten ze hebben op het vastgestelde toerental maar gemiddeld doen ze hier 12keer over ! Dus ik snap die gast van die skyline heel goed :P
 
En toch was volgens mij het origineel ooit "tight-wrap" :+

Nee, het origineel is Ty-Rap, een merknaam die synoniem is geworden voor het product.

Net zoals duct tape oorspronkeijk Duck Tape heet, ook naar het merk en dat later is verbasterd naar duct tape.
 
Nee, het origineel is Ty-Rap, een merknaam die synoniem is geworden voor het product.

Net zoals duct tape oorspronkeijk Duck Tape heet, ook naar het merk en dat later is verbasterd naar duct tape.

DucT tape? Hmm heb dat niet eerder gehoord, in mijn omgeving is het gewoon Duc Tape.
 
Scandal: The Donald Duck tapes
Donald zonder broek samen met Katrien in het park.
 
Laatst bewerkt:
Duck Tape
UJhYtXh.jpg


tyraps, tyribs, tieribs, tireraps, tire wraps, tie wraps :+ :+
Nog 2 synoniemen:
cable ties
zip ties
:Y


O, nog ff iets on-topic plaatsen: *HUNG* *HUNG* *HUNG*
 
Ik heb sinds lange tijd geleden weer eens wegmisbruikers gezien.
Maar ligt het aan mij of zijn die geluidsmetingen niet helemaal volgens de regels?
Ik zou zeggen dat de meter te kort op de uitlaatmond staat en dat de hoek ook onvoldoende is.

http://www.infopolitie.nl/verkeer/diverse-onderwerpen/1210-meting-geluid-uitlaat-personenauto

Die meetingen slaan zowiezo nergens op :+ Maar officieel moet ie er inderdaad verder vanaf staan :P 1 meter erachter en dan nog 1 meter opzij toch ? iets in die richting :)
 
NL politie is niet meer dan een duffe belastingambtenaar (vind ik ;) )

Hi 5 :+


In Duitsland zijn de bekeuringen tenminste betaalbaar en rieel.
In Nederland is het alleen maar graaien :r
Hier in de omgeving Zutphen staan ( liggen) ze elke dag in een volkswagenbus langs de weg.
Gisteren waren ze aan het jagen op motoren.
Politie zelf op zwarte BMW met een set zwarte koffers erop :r :r :r
 
Laatst bewerkt:
NL politie is niet meer dan een duffe belastingambtenaar (vind ik ;) )

Hi 5 :+


In Duitsland zijn de bekeuringen tenminste betaalbaar en rieel.
In Nederland is het alleen maar graaien :r
Hier in de omgeving Zutphen staan ( liggen) ze elke dag in een volkswagenbus langs de weg.
Gisteren waren ze aan het jagen op motoren.
Politie zelf op zwarte BMW met een set zwarte koffers erop :r :r :r

Dat klopt ook. De enige reden voor het steeds verhogen van de bekeuringen is dat mensen steeds netter gaan rijden en er dus steeds minder geld binnen komt. Het is een verkapte vorm van belasting betalen. Komt het niet uit de bekeuringen dan zal het ergens anders vandaan moeten komen, betalen moet je hoe dan ook :)
 
Die meetingen slaan zowiezo nergens op :+ Maar officieel moet ie er inderdaad verder vanaf staan :P 1 meter erachter en dan nog 1 meter opzij toch ? iets in die richting :)


Jij quote een link met daarin de desbetreffende informatie om vervolgens zelf een niet kloppende opmerking te maken...

- ter hoogte van de uitlaatmonding, in ieder geval ten minste 0,20 m boven het wegdek;
- het membraan van de microfoon is naar de uitlaatmonding gericht en bevindt zich op een afstand van 0,50 m (waarbij een afwijking van 50 mm is toegestaan);
- de hoofdgevoeligheidsas van de microfoon loopt evenwijdig aan het wegdek en vormt een hoek van niet minder dan 35° en niet meer dan 55° met het loodrechte vlak waarin de emissierichting van de uitlaatgassen ligt; de microfoon is zo geplaatst dat de afstand tussen de microfoon en de personenauto het grootst is;
- indien het uitlaatsysteem meerdere uitmondingen heeft, die zijn aangesloten op eenzelfde geluidsdemper, waarvan de middelpunten niet meer dan 0,30 m van elkaar zijn verwijderd, is de microfoon gericht op de uitmonding die zich het dichtst bij de omtrek van de personenauto of zich het hoogst boven het wegdek bevindt. Indien de middelpunten van de uitmondingen meer dan 0,30 m van elkaar zijn verwijderd, wordt bij iedere uitmonding een afzonderlijke meting verricht, waarbij alleen de hoogst gemeten waarde wordt aangehouden;
 
Laatst bewerkt:
"Grootscheepse" controle voor de verkeersveiligheid op de A7, ondertussen zie je alleen maar de belastingdienst naar centen harken. :X


_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-


zoiets denk ik daarvan, :') :') :') :')



en je hebt helemaal gelijk, die bekeuringen brengen ondanks ze achterlijk hoog zijn lang niet meer genoeg op.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan