SBS6 Wegmisbruikers deel 4

Wat verklaard dat dan ? :)


Voor de rest: eindelijk eens een leuke reply van je :t
We laten het er maar bij .

Maar ik lees nergens dat mijn vader de bonnen boekjes uit de lockers heeft gestolen dus waarom ik uit een milieu kom wat niet zou kloppen snap ik ff niet


Wil wel even foto maken van me bewijs van goedgedrag anders


.En schreef al eerder werk 8 uur per dag met Politie en Handhavers dus weet een beetje lees beetje waar ik over praat


Maar back on Topic lijkt me beter en nog beter verwijder deze berichten maar

Fijne avond Meneer agent
 
En schreef al eerder werk 8 uur per dag met Politie en Handhavers dus weet een beetje lees beetje waar ik over praat.
Ben toch wel benieuwd waar je dan over, en in welke hoedanigheid, met ze praat tijdens die 8 uur per dag ? Over "Wegmisbruikers" :P

(Vanavond weer een nieuwe "Wegmisbruikers", gaan we weer onnatopic, maar zijn we nu ook al) :Y
 
Twee motorrijders dit keer, één door rood rijden en de ander voor te hoge snelheid en te weinig afstand houden.

Voor de rest ingeblikten met blik op oneindig en verstand op nul, onverschillig en ze waren zich er niet bewust van.

Er wordt ook altijd bij vermeld dat ze geen verklaring hoeven af te leggen, en een advocaat, op eigen kosten, mogen raadplegen.

En wat zal een advocaat dan adviseren, geen verklaring afleggen.
 
Twee motorrijders dit keer, één door rood rijden en de ander voor te hoge snelheid en te weinig afstand houden.

Voor de rest ingeblikten met blik op oneindig en verstand op nul, onverschillig en ze waren zich er niet bewust van.
Net als die motorrijder in politieuniform :+ die door rood reed?

Die andere hield trouwens wel echt heel weinig afstand. Lijkt mij niet fijn rijden. Hoop dat die boete helpt om hem wat bewuster te krijgen, want dat was gewoon gevaarlijk.
 
De kijkersvraag aan Koos was kansloos. Domme vraag (ze bestaan dus wel), en die manier van antwoorden was van het type lokale omroep 1995.
 
Beter met B en gekregen T, op een tractor rijden, dan met B op een MP3 gaan rijden.
 
Ik weet niet of jullie nog gekeken hebben.

1 stuks motorrijder, niet echt bijzonder.
En mannetje in golfje, die hebben ze goed te pakken genomen zeg! Vond het zelf nog meevallen op zijn gedrag achteraf na.
 
Ik weet niet of jullie nog gekeken hebben.

1 stuks motorrijder, niet echt bijzonder.
En mannetje in golfje, die hebben ze goed te pakken genomen zeg! Vond het zelf nog meevallen op zijn gedrag achteraf na.
Die was leuk, ik heb hardop gelachen._O- En ik had maar 1 biertje op.
 
Spiegelen om te zien of er wat met je meekomt, daarvoor.
of ben ik nou zo paranoia, misschien wel, ik kijk ook in auto’s, ik weet dat ik te snel rijdt...(en echt hard vond ik het niet gaan..)
 
Voor die motorrijder was het inderdaad een duur stukkie dijk van 510,- '(

En die Golf bestuurder....750,- boete, 1100,- EMG en 6 maanden rijbewijs kwijt....
Stoer jonguhhh....ja man ....’k tjing :P
 
Laatst bewerkt:
Alle (voor) oordelen van (witte) bestelbusjes bestuurders werden weer eens bevestigd.

Ondanks de innemende, en in de medeverkeersdeelnemer geïnteresseerde, persoonlijkheid van de bestuurder, met aandacht voor een goed onderhouden bestelbus }) kreeg die toch twee prenten uitgereikt.
 
Ik zal het niet missen....
Na de eerste 2 jaar gekeken te hebben kwam ik tot de conclusie dat het toch wel een beetje veel "aapjes kijken" was.
 
Terug
Bovenaan Onderaan